TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Voleuse »

Ik zat op Netflix how to build a sex room te kijken, en ik kan m afraden haha. Het concept leek me heel leuk: house make overs maar dan voor een seks kamer. Amazing. Maar er zat heel veel onzin tussendoor, ze deden heel giechelig over floggers en buttplugs alsof dat toch wel heel "out there" was, en elke aflevering was er een fragment waarbij ze ff aapjes gingen kijken bij de bdsmers om "hun horizon te verbreden". En dan kwam je bij het eind en had je de kamer reveal.. en dan is de kamer niet eens zoooo tof. Wel leuk hoor, maar niet mind-blowing. Dus ja. 👎
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door JJV »

Qua Amerikaanse giecheligheid had ik erger verwacht...

Maar veel info is idd erg beginner niveau.
(al vond ik die tips voor die zwaardere Dude met kleinere vriendin wel erg goed)

Uiteindelijke rooms waren idd ... Best kitsch.
~\v/~
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door tessie »

Ik kwam eigenlijk ook niet verder dan aflevering 1... :X
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door eireann »

Ik ben momenteel Victoria op Disney Aan het bingen.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door JJV »

tessie schreef: 07 sep 2022, 22:28 Ik kwam eigenlijk ook niet verder dan aflevering 1... :X
Die snapte ik niet, dat stel lijkt niet te weten wat ze precies leuk vinden, maar ze gaan er wel meteen een enorme dungeon op aanleggen..

Verderop zit een stel dat hun uitgebluste sex leven weer wat wil opwarmen, die 's bijna vanille. Maar je snapt als kijker wel meteen eea.
Een non binair stel dat in het uitgaansleven / burlesque werkt. Wat je eigenlijk om 't stel al wilt zien.
(de wat zwaarlijvige grote meneer die ik al noemde valt daar ook onder. Zeker 't moment dat ie bekent dat ie uit een gezin komt waar ze kuisheid geloftes afleggen)
T gay stel wil niet stereo type en clyche (en hangt vervolgens Tom of Finland op) met hun kamer had ik uiteindelijk 't meest denk k.

.. Of 't moet de polycul zijn.
Al snapte ik daar de keuze niet van kussens met riemen erom.
(en heb ik niet persee een wett room nodig)
~\v/~
Plaats reactie