etsy

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
Plaats reactie
Deleted User 1996

etsy

Bericht door Deleted User 1996 »

Iemand bekend met webshop etsy?
Het lijkt een beetje op Alie Exprezz maar is een europese webshop. Dus geen gedoe met invoer en douane :D
Ze hebben ook veel kinky en BDSM items voor betaalbare prijzen en het meest komt uit Oost-Europa. Bulgarije, Lithouwen, Estland en Polen zie ik vaak staan als land van herkomst. Soms komt het van de overkant van de Noorzee.

Wie kent deze webshop en weet er meer over te vertellen?
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: etsy

Bericht door pluis »

Etsy is niet zozeer een webshop als een soort markt voor mensen die allemaal hun eigen kleine winkeltje hebben. Mijn man koopt er graag unieke cadeautjes voor vrienden en is daar heel gelukkig mee.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: etsy

Bericht door Ravelijne »

Etsy is wel leuk. Wat Pluis zegt: het zijn voornamelijk handgemaakte dingen van kleine makers en ateliers. Ik heb er wel eens wat besteld (alleen nog geen kinky dingen). Prima ervaringen mee. Portokosten en zo kan wel wat uiteen lopen, afhankelijk van de verkoper en waar het vandaan moet komen.
Deleted User 1996

Re: etsy

Bericht door Deleted User 1996 »

Zo, jullie zijn snel zeg.
Dat het om handgemaakte items zou gaan staat duidelijk vermeld op die site. Ik hoef echter helemaal geen maat op te geven, enkel een maattabel raadplegen en dan de uitkomst aanvinken. En na een week ofzo in huis. Zit boeiend spul bij voor betaalbare prijzen al is het niet zo goedkoop als bij ome ali. Kwaliteit zal vast beter zijn dan bij de chinees, verwacht ik.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: etsy

Bericht door tessie »

Etsy is zo'n beetje het tegenovergestelde van AliExpress vind ik juist. Op Ali vind je goedkope namaak, meestal van hele slechte kwaliteit en je weet ook nooit zeker wat je koopt.
Op Etsy vind je juist heel veel super originele, veel al handgemaakte dingen, vaak van hele mooie kwaliteit (al verschilt dat natuurlijk per persoon). Etsy is niet Europees maar wereldwijd volgens mij.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: etsy

Bericht door kitten »

Bij Etsy moet je wel opletten, want sommige dingen zijn niet het product zelf, maar een download van bijvoorbeeld een patroon in plaats van daadwerkelijke kleding of gewoon een plaatje, wat verkocht wordt als poster. Maar ik heb er wel hele leuke dingen vandaan! Ook veel van onze bruiloft destijds, want het is wel echt leuk en origineel.
Deleted User 1996

Re: etsy

Bericht door Deleted User 1996 »

Bedankt kitten voor de gegeven raad. Vaak zie je het al aan de prijs, maar het is gewoon de beschrijving goed lezen en vooral wat de levering omvat. Dat staat in alle gevallen duidelijk vermeld bij het artikel.
Dat staat bij elk artikel doorgaans goed omschreven, ongeacht in welke internetwinkel je koopt is mijn ervaring met online shoppen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: etsy

Bericht door kitten »

Klopt, maar soms ben ik zoveel items aan het vergelijken, dat ik denk dat ik het al gelezen heb. Het is echt opletten.
1Mandine
Berichten: 0
Lid geworden op: 27 sep 2022, 21:40
Contacteer:

Re: etsy

Bericht door 1Mandine »

De winkel biedt veel kwaliteitsartikelen en sieraden die ook nog eens erg mooi en kwalitatief zijn :)
Plaats reactie