Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Vrolijk!

Bericht door Voleuse »

Gefeliciteerd Peter :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Wat leuk! :D
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door Charles »

Vandaag met mijn begeleidster naar de grote stad gegaan. Reden? Ik heb een winterjas nodig.
Mijn begeleidster was dus nu mijn personal shopper ;) Per spoor naar de grote stad gereist.

Ben gegaan voor een goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Voor max. 100 euro zou het wel moeten lukken, dachten we. Na enkele winkels bezocht te hebben en te duur bevonden zijn we bij De Koopman in 's-Hertogenbosch binnen gelopen. Aldaar konden we onze ogen niet geloven toen we de prijslabels bekeken. 25 euro per jas :shock: Mijn personal shopper deed kritisch onderzoek naar de kwaliteit en afwerking en was goedkeurend. Aldus huiswaarts gegaan met drie prettig zittende winterjassen...
Daar wordt een mensch vrolijk van in deze dure tijden.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Waarom drie? :lol: ik snap dat je het budget had, maar als je met 25 euro klaar bent, kun je het overige budget aan iets anders uitgeven.
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door Charles »

kitten schreef: 17 nov 2022, 09:40Waarom drie? :lol:
Gewoon omdat het kan :yes:
Wij hadden zoiets van nu kopen, want voor deze prijzen kom je ze normaal gezien niet tegen. En ik hoef nu de eerste 10 jaar zeg maar geen winterjack meer te kopen. En inderdaad, binnen budget gebleven telde ook mee
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Hadden ze daar ook damesjassen?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door Charles »

eireann schreef: 17 nov 2022, 14:44Hadden ze daar ook damesjassen?
Niet gekeken op die afdeling, ben geen dame :lol:
Wij hebben wel gezien dat de BG de damesafdeling is en de 1e etage de herenafdeling.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Ik was gister jarig en heb geshopt en geluncht met mijn moeder. Daarna lekker uit eten geweest met mn vader en zn vriendin. En daarna kwam collega vriendje logeren en die blijft tot zondag. Enn nou ligt ie nog heel lief naast mij te slapen en ben ik als een blij ei telkens naar hem aan het kijken. Hij is zo lief als ie slaapt :inluv: en ik heb mijn mams over hem verteld. En mijn paps weet ook dat hij de komende dagen hier slaapt. En we worden er steeds opener in dat we iets hebben en dat voelt fijn. En ik ben dus heeeeeeel blij nu! Ow en volgende week blijft ie ook nog een paar nachten slapen. Yay!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Nog van harte gefeliciteerd leonietje! Wat een positieve lieve fijne berichten.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Heerscher en ik zijn met twee van de welpen terug van een fantastische week in Gambia. Wat een indrukwekkende week was dat... We hebben gegeten in één van de gezinnen waarvan ik een kind sponsor, echt op zijn Gambiaans, op de grond en uit één schaal met eten. We hebben het slavernij museum bezocht. Maar we hebben ook gerelaxed op het strand in de schaduw van de palmbomen met een sapje.

Oh ik wil weer terug. :inluv:
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Thanks Peter! Vanavond was mijn feestje met een paar vrienden die eigenlijk allemaal weten van mij en collega. Het was fijn en echt heel erg gezellig. De wijn vloeide goed. En het was tof om verschillende werkvrienden en vrienden en familie die elkaar niet kennen samen te hebben.. en ze matchten ook ineens goed. Ik ben ook zo blij met mn extra grote tafel die ik als alleenstaande helemaal niet nodig heb. Maar waar wel iedereen aan kon zitten vanavond. Waardoor het geen kring verjaardag werd maar gewoon een feestje met mooie lieve mensen om een grote tafel met lekkere hapjes en drankjes en precies werd wat ik hoopte. Heb zo ongelofelijk gelachen. Echt tot de tranen over mn wangen rolden. En nu lig ik voor de derde nacht in collega vriendje zijn armen. Hij slaapt al en dat ga ik ook zo doen. Morgen zal ik wel een kater hebben en we moeten ook werken maar dat heb ik over voor zo'n avond gezelligheid. Heerlijk leven zo!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Vrolijk!

Bericht door JJV »

kitten schreef: 19 nov 2022, 23:11 fantastische week in Gambia.
:static: :static: :static:

willikeigenlijkook :nopompom:
~\v/~
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door Charles »

kitten schreef: 19 nov 2022, 23:11Heerscher en ik zijn met twee van de welpen terug van een fantastische week in Gambia. Wat een indrukwekkende week was dat... We hebben gegeten in één van de gezinnen waarvan ik een kind sponsor, echt op zijn Gambiaans, op de grond en uit één schaal met eten. We hebben het slavernij museum bezocht. Maar we hebben ook gerelaxed op het strand in de schaduw van de palmbomen met een sapje.
Tja, een week is ook veel te kort voor dit soort uitstapjes, maar dat besef je later pas...
kitten schreef: 19 nov 2022, 23:11 Oh ik wil weer terug. :inluv:
En weet je al wanneer? Heb je een nieuwe reis gepland daarheen?
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Nee joh :lol: heb lang moeten sparen voor deze!
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door Charles »

Een tijdje geleden een set hangslotjes bestelt waarmee boeien afgesloten kunnen worden, mocht dat nodig zijn ;)
Daar zat helaas 1 exemplaar tussen die niet werkt. Heb een review geschreven over mijn aankoop, want daar werd om gevraagt. Daarin schreef ik dus dat er eentje stuk was maar dit niet gemelt had aan de webwinkel. Vond het niet nodig voor een slotje van anderhalve euro.

Krijg ik bericht dat die webwinkel mijn review nu pas heeft gelezen en dat ze die anderhalve euro gaan terugbetalen. :D
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Plaats reactie