slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik zal straks op de terugweg hetzelfde plekje proberen te bemachtigen, kijken of het weer gebeurt. :)
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Kan daarnaast / ook zijn dat haar stem toevallig in een frequentiebereik zit waar jouw oren het beter / minder slecht doen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ander type trein. We zullen het nooit weten denk ik.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Geheim agent Kitten on the case!
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Mysterie voor de eeuwigheid.

Ik heb net de tweede tattoo sessie, van de drie, erop zitten. Buiktattoos doen best pijn, bij mijn sleutelbeen deed het minder pijn dan verwacht.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ik ga vandaag naar mn oude woonplaats om te lunchen met een vriendin van de middelbare school. Zij woont nu bovenin Groningen en ik in Brabant en onze oude woonplaats ligt halverwege. Ik heb haar denk ik 15/20 jaar niet gezien. Maar we reageren nog wel af en toe op elkaars facebook berichtjes. Ik heb er echt zo'n zin in maar het is ook wel een beetje spannend ofzo. Ik weet ook eigenlijk niet eens waarom ons contact precies verwaterd is. Dus we gaan denk ik vooral herrinneringen ophalen. Zin in!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Veel plezier Leonietje!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Tja misschien is het verwaterd omdat ze aan de andere kant van het land woont? :P. Soms is het zo simpel als dat. Veel plezier :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ja en nee het verwaterde al toen we allebei nog halverwege het land woonde maar helemaal toen allebei onze relaties over gingen. Ik ben toen de kink scene ingedoken en haar ex was een junk en ze is gevlucht naar haar ouders terug in Groningen. Maar het was vanouds gezellig, allebei zo blij om elkaar te zien. En we hebben afgesproken af en toe eens te bellen om bij te kletsen.
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door Charles »

Hoera, we krijgen glasvezel. Nee, toch niet :nopompom: Althans niet nu.
Op de site staat dat de aansluiting zal plaatsvinden op 7 december, vandaag dus. Echter, er zijn geen brieven rondgegaan waarin gevraagt wordt aan mensen om thuis te zijn.

Ik heb niet goed gelezen :oops: Er staat: 7 december 2023
Tja, ze zijn al ruim een half jaar bezig met het leggen van glasvezelkabel hier in de city. Dus ik dacht dat wij dan vandaag aan de beurt zouden zijn.
Maar dan nog, alle appartementen, bijna 300 adressen, in 1 dag voorzien van glasvezelkabel? :roll:
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Wachtkamerpost want ik heb eindelijk mijn booster gehaald 🥳. Nou hopen dat ik er geen last mee krijg.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Reken in ieder geval op een beurse schouder voor een dag of twee ...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door Charles »

Heb de verhuisdoos met kinky stuff van de plank gehaald en omgekeerd. Wat zit er nou eigenlijk allemaal in? Nou, vooral heel veel spandex speelpakjes welke volgens mijn geheugen ooit gehaald zijn bij tante Ali. Bezit die pakjes al jaren maar gedragen wordt het nog maar heel sporadisch.

Goed, ik inventariseerde dus mijn kiny stuff met tevens de vraag: gaat het ooit nog gebruikt worden?
Als ik besluit om -bijna- al die spandex speelpakjes weg te mikken dan houd ik nog over: een canvas bodybag die kwa maten goed past, een zware kwaliteit canvas dwangbuis met D-ringen waaraan je opgehangen kan worden, een setje (kunst)lederen boeien en voorts nog wat klein spul zoals onder andere blinddoeken en dwangwanten.
Wat die spandex speelpakjes betreft, voor mij voelt het als een soort van second skin die me tevens min-of-meer anoniem maakt. Ik heb daar dus best wel veel van, maar gedragen wordt het vrijwel niet meer omdat ik geen meetings bezoek. De reden daarvoor is dat het voor mij al snel te druk zal zijn en ik daar onrustig van wordt.

Kortom, ik weet eigenlijk niet zo goed wat wijsheid is. Eindejaarsopruiming of een goed gevulde verhuisdoos op de plank laten staan in de wetenschap dat de inhoud vrijwel niet gebruikt zal worden. Op een enkele uitzondering na misschien.
Voor de duidelijkheid: doos staat niet in de weg maar neemt wel plankruimte in.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ah great, wat een moment om ziek te worden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

:knuf:
Daantje schreef: 20 dec 2022, 22:24 Ah great, wat een moment om ziek te worden.
Ah damn ...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie