Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
cinderella

Re: Vrolijk!

Bericht door cinderella »

Vandaag een hele leuke avond gehad.

Eerst een borrel van twee collega's omdat ze 'verhuisd' waren. Ik had na mijn werk eerst nog ergens anders nog werk te doen, en ben ervoor teruggekomen. Dus geen avondeten gehad. Bleek er preitaart en lasagne te zijn! Dat kwam goed uit. Nog lekker gezellig met een paar collega's zitten te kletsen, en om 8 uur door naar een lezing van Hans Sahar, georganiseerd voor de 4e klassen bij ons op school. Leerlingen hebben 3 kwartier bijna ademloos naar hem geluisterd. Je kon zien dat de man er ontzettend veel lol in had. En het wás ook erg leuk.
Daarna hebben ze schaamteloos vragen kunnen stellen, waarbij de zaal 2 keer dubbel heeft gelegen van het lachen. Kortom, geweldigenoten (alleen dan van de marokkaanse koekjes, de nootjes waren alleen op de borrel, maar heb ik niet genomen), I love my job!!!
(mensen die nu weten dat ze collega van me zijn, a.u.b. melden in pb, altijd leuk om nieuwe bdsm-ers te leren kennen)

En toen kwam ik moe thuis en vond ik een uitnodiging voor het theater in m'n mailbox :icon_biggrin:

* nu slapen gaat :gaap: *
toen doet er nu niet meer toe
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb er een extra dans scene bij gekregen in de musical :) Leuk om te doen :)

Maar ik ben van suikerklontje naar fruitschaal gegaan.... daar ben iknog niet over uit... identiteits crisis ! (en opmerkingen over meloenen :shock: )
**Self Rescuing Princess**
colet

Bericht door colet »

Ik neem je morgen alleen mee als je :banana: zo meegaat. Is ook fruitschaalwaardig :P
puppie

Bericht door puppie »

Ik hoop morgen weer een pakje te ontvangen :static:
Maar dan niet met marsepein... Daar heb ik nog zo'n 13 kilo van liggen :biggrin:
murron

Bericht door murron »

Eindelijk durfde ik mijn mams te vertellen dat er over een paar weekjes weer gezinsuitbreiding gaat komen in huize murron :bloos: .Ik zag er zo enorm tegen op haar te vertellen dat er een pup gaat komen.Ik weet hoe ze erover denkt(en vele anderen met haar)en deze pup gaat nou ook niet bepaald klein blijven.Daarbij is zij het 4de diertje in 1 jaar tijd wat er bij gaat komen ,dus kan me er op zich wel wat bij voorstellen dat er nega op gereageerd kon gaan worden.

Ze wenste mij succes en zei sorry voor het feit dat ze niet zo enthousiast nog! was ...dat ze niet als oppas ging fungeren,niet mee mag naar haar huis enz enz.Gelijk maar gezegd dat dat allemaal ook niet de bedoeling gaat worden.Het is mijn pakkie an en heb dat ook duidelijk gemaakt.Maar ik weet dat ze toch wel gaat vallen voor het kleine grote monstertje hihihih

Whaaaa nog een paar weekjes wachten grmbl,maar eerst vanmiddag weer heen knuffen enzo :icon_biggrin:

ps ,ik zal weer is wat vaker gaan reageren hierow,maar beetje druk geweest,nieuw Vriendje ,kids thuis enz ,maar gaat allemaal goed en lekker verders hierow
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Nieuw vriendje? Das ook vrolijk nieuws :)

zo'n IRL is ook best leuk he :)
murron

Bericht door murron »

Gniffel ..idd in real ook erg leuk :icon_biggrin: en ook zekers vrolijktopicwaardig ;) murron is happy aan het zijn :icon_biggrin:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:static: Ik heb er een achternichtje bij!! Ik kreeg net een foto, en ze is zo mooi en schattig en klein! :inluv:
JannaGrace

Bericht door JannaGrace »

Gefeli Murron! :)
Veel plezier met je happiness.

En Tessie... Jij ook gefeli!
Geniet van het kleintje!
Litha

Bericht door Litha »

Ik heb vandaag mijn eerste boog gekocht. Ok, het is een "zoveelste" hands en de boog is net zo oud als ik ben maar.... hij schiet fantastisch. En hij is helemaal van mij. :icon_biggrin:

Ik kan niet wachten tot ik woensdag weer kan gaan schieten. :static:
kitten

Bericht door kitten »

Gefeliciteerd Litha en Tessie!

Ik heb een kennismaking met "the inlaws" overleefd! :static:

En ik heb jongetje een pets voor z'n kop verkocht en toen was ik goedgekeurd! :static:
(terwijl het heus een reflex was en ik me rot schrok van mezelf, want verkeerde publiek :shock:
en toen kreeg ik een kop als een biet :bloos: maar ze vonden het allemaal geweldig! :schater: )
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

:schater: :schater: :schater: humor kitten :) fijn dat het goed ging.

En gefeliciteerd met nieuwe familieleden en sportuitrustingen !
kitten

Bericht door kitten »

En op de terugweg werden we nog aangevallen door een pluis met heuse knuffel attack (die een heuse halve hartaanval veroorzaakte, want je verwácht het niet he...)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

zomaar een rondlopende pluis? nee die verwacht je niet zomaar los in het wild :)
JJV

Bericht door JJV »

pluis zien en dan géén knuffelattack verwachten .. where have JOE been the last years?
~\v/~
Plaats reactie