Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Sabrina

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Sabrina »

Marijke schreef:Het viel kei erg mee! Ik kreeg een verdovingsprikje en dat voelde ik. Van de implanon heb ik niets gemerkt. Yay voor mijn arts!
Yay! En nu ben je er ook nog 3 jaar vanaf ^___^. Wel jammer though dat mijn gynaecoloog niet even wachtte tot de verdoving werkte. Dat was *prik* verdovingsspuit en er direct achteraan *prik* Implanon. Auwie. Maar yay!
kitten schreef:pffffff... wat een dag. Wat een contrast met afgelopen weekend...

Maar het was goed dat ik gegaan was. Was een mooie uitvaart en de kinderen waren superlief! Ze hebben natuurlijk wel gehuild, ik ook, maar dat hoort erbij en dan mocht ook.

En nu ben ik moe. Echt uitgeblust.
*knuffelt* Sterkte, en fijn dat 't goed ging inderdaad!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Crownless

Bericht door Crownless »

Go Marijke! En fijn kitten, logisch dat je daar moe van wordt.

Mijn buik doet pijn... de antibiotica slaat aan, maar het is nog niet voorbij. En volgens mij is een van de bijwerkingen hoofdpijn. Ik voel me zo brak.

*blijft nog maar even in bed liggen*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

*legt extra dekentje over Crownless*

Ik heb een uitgestelde after Ardennen meet dip. En een onvoldoende voor een huiswerkopdracht waar ik echt enorm mijn best op had gedaan! (jongetje was erbij) Ook leuk om dat telefonisch te horen terwijl je onderweg bent naar een uitvaart en je per mail al had gehoord dat het voldoende was, wat per ongeluk per abuis blijkt te zijn geweest! :evil: :icon_sad:

En we zingen weer: er kan nog meeeeeeer bij...

:cry:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*legt nog een dekentje over Crownless heen* *knuffelt kitten en Crownless allebei maar even*
Gadver kitten, da's klote :icon_sad:...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

'per abuis' foute cijfers doorgeven? wat een droeftoeters.

En ik doe mee met de after-ardennen dip!
**Self Rescuing Princess**
Crownless

Bericht door Crownless »

Wat een sufkutten kitten! Je lekker maken met een dooie mus. Bah.

*kruipt weg onder dekentjes* Dank jullie wel. *gaat knuffelkruik nog maar even in magnetron gooien*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

Blijkbaar zag ik er vandaag zo verslagen uit, dat de collega's vroegen hoe het met me ging... En blijkbaar had de chef gepland vandaag een gesprekje met me te hebben. Wellicht vanmiddag nog? Maargoed, ik vind het al hartverwarmend dat ze eindelijk zien dat het niet goed met me gaat! En ernaar durven vragen... (gut en dan krijg ik dáár weer tranen van in mijn ogen...) :roll: :bloos:

Ik beslis bij deze dat ik op de goede weg ben!! Eén zwaar punt kunnen we met de uitvaart van gisteren afsluiten en een plekje gaan geven. De sfeer op het werk heeft hiermee voor mijn gevoel wel een opstekertje gehad. De rest heeft nu maar gewoon te volgen! Zo! :)

*staat resoluut op van het bankje*
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

eireanne schreef:Boos op mezelf! Waarom doe ik dat ook altijd?

Elke maand is er 1 vergadering die ik notuleer en voorbereid.. 1 Dat is niet moeilijk, ingewikkeld of wat ook.

De volgende vergadering is vandaag om 14.00 uur. De agenda + documenten en notulen van vorige keer heb ik 20 minuten geleden pas aangeleverd. M'n toetsenbord is nog warm van het typen. Waar kan ik verdorie de discipline vinden om de notulen gelijk de dag er na te maken? En de agenda minimaal twee dagen van te voren met de stukken?

Wordt een leuke vergadering met niemand die de stukken gelezen heeft....

Stomme anne.
Op de repeat.

Serieus. ALTIJD. Verder ben ik serieus keigoed in wat ik doe maar ***%%%$$)#$$$*** wat ben ik toch een muts.
En een dikke muts ook nog. :twisted:
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

@ eireanne.. en wat is er mis met dik zijn ?? :?: :?: :?: *kijkt nog even naar zichzelf...*

Maar evengoed... *schenkt een kop warme chocomelk in en geeft Eireanne een knuffel*
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
phedre

Bericht door phedre »

)*)#%&)(#&%)(&R)(&%)((&W)(RU)(#&%)R(&#)%&@)(#%&#

zo.. dat is er uit....

waarom doen mensen die beloofd hebben je te helpen niet wat ze hebben afgesproken.. en laten ze daarna ook nog eens niet weten dat ze het niet gedaan hebben?? Als je het niet wil, of niet kunt.. prima... maar vertel het dan. had ik destijds andere oplossing gezocht, nu heb ik daar nauwelijks nog tijd voor....

Als het beetje tegenzit en niet snel wordt opgelost, heb ik hele jaar voor niks gestudeerd en examens gedaan en zo.. gewoon omdat iemand die me zou helpen (en voor wie ik in de toekomst misschien zou gaan werken).. een rekening niet betaald heeft.. terwijl hij heeft beloofd het wel gedaan te hebben... inmiddels al ruim half jaar geleden!!!!!

(niet betalen rekening betekent schrappen diploma en inschrijving SEH)...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Getverderie phedre ! want ontiegelijk gemeen!
phedre

Bericht door phedre »

KUTWERK.... KUTGELD..... KUTDIPLOMA's... en KUThuilbuien.....

en KUTKERELS!!!
JJV

Bericht door JJV »

kruipt met grapjes en al onder t troostbankje
~\v/~
Heleen

Bericht door Heleen »

Ik sla altijd iets te snel aan het oplossen ipv troosten (ben een beetje mannelijk soms :ugeek:), maar wellicht een tip voor Eireanne (het heeft mij door heel wat vervelende klusjes geholpen).

Als ik ergens erg tegenop zie (hoeft niet eens iets moeilijks ofzo te zijn, maar vaak iets wat ik uit blijf stellen op het werk) dan besteed ik daar direct in de ochtend na de eerste kop koffie maximaal 10 minuten aan. Het zijn maar 10 lousy minutes, die kom je wel door. Maar je krijgt er een beter gevoel door (want je hebt iets gedaan aan die klus) en elke dag die 10 minuten leiden er toch toe dat je iets gedaan krijgt.

Soms ga je het zelfs leuk vinden en wil je er graag langer aan besteden. Maar als dat niet zo is (9 van de 10 keer).. gewoon alleen die 10 minuten en niet meer.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik weet het Heleen. Ik weet het echt. En bij veel andere dingen DOE ik het ook nog eens. Morgen weer vergadering. Eens kijken wat er morgenmiddag al van af is. -tis niet meer dan een uurtje werk die zooi-

Nou ja.

Hoofdpijn heeft. Morgen is het vast allemaal beter! (behalve dat ik gelijk om 09.00 een vergadering in ga....)
Plaats reactie