Buiten spelen

Gesloten
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Buiten spelen

Bericht door juffie »

Naar aanleiding van een erg indrukwekkend spelverslag heb ik nog wel wat praktische vragen over het buitenspelen.

Het item staat namelijk ook hoog op mijn 'verlanglijstje'.

Waar zijn goede plekjes te vinden? Waar moet je allemaal rekening mee houden? En wat nu als je betrapt wordt, hoe houd je dan de 'schade' zoveel mogelijk beperkt?
Welke dingen (spullen, materialen, medicijnen?) moet je meenemen om niet op de plaats van bestemming te denken: 'Shit, nu ben ik zoiets voor de hand liggends als [insert bewuste item] vergeten...'

Alle ervaringen, zowel positief als negatief, zijn welkom!
MILF :grin_ani:
phedre

Re: Buiten spelen

Bericht door phedre »

een van de tips om een leuke plek te vinden:
ga smorgens vroeg!! zeker zomerdag is het smorgens om 7.00 - 8.00 uur echt al lekker buiten om te spelen, er zijn nog erg weinig mensen en als je foto's wilt maken is het licht ook vele malen mooier. De kans op een rusti plekje is echt tig x groter dan wanneer je om 12.00 uur of zo pas vertrekt.

Plekjes.. geen idee, hier in de buurt zijn er zat.. in de duinen langs de noordzee zijn er ook best wel leuke duinpannetjes te vinden, stukjes bos die niet groot genoeg zijn voor een 'echt' bos, zodat er geen wandelaars komen en zo...
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Buiten spelen

Bericht door JJV »

ow
leuke tip: tegenover't station in Leeuwarden
verzekerings gebouw met een binnentuin (al zijn er volgens mij intussen schuifwanden geplaatst)
afgeschut ..
waterpartijtjes..

en let vooral op de prachtige sfeerverlichting in een doormidden gesneden 'bol'

.. in't onderste stuk bol zitten de bewakingscamera's

er schhhhijnen wat mensen bleek te zijn weggetrokken toen dat laatste nochal giechelig op een feestje werd verteld door iemand van een beveiligingsdienst...
~\v/~
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: Buiten spelen

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

@JJV; :lol: :lol: :lol:
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Buiten spelen

Bericht door JJV »

;) je bent al onderweg jongetje?
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Buiten spelen

Bericht door eireann »

Buiten spelen is wel fijner met een behaagelijke temperatuur :)

Ik moest klappertanden tijdens het pijpen hij verkleinde van de kou. Schoot niet op :) Wel gelachen, dat dan weer wel.
**Self Rescuing Princess**
silence

Re: Buiten spelen

Bericht door silence »

Buiten spelen is heel leuk en spannend.
Behalve als je vastgebonden aan een boom een natte neus tussen je benen voelt, gelukkig had de D me snel losgemaakt, en mijn rokje en topje omlaag gedaan voor de eigenaar van de hond ten tonele verscheen.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Buiten spelen

Bericht door Crownless »

:schater:
Wat erg! Ineens zo'n natte neus, whahaha!

Mij lijkt het heel spannend, maar nog nooit gedaan. Vind in huis al spannend genoeg, aangezien je moet denken aan de buren :bloos:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Buiten spelen

Bericht door chell »

Ik vind buiten spelen op zich heel lekker. Gewoon, omdat buiten zijn zo lekker is.

Alleen wat veel mensen iets vinden toevoegen, namelijk het betrap risico, vind ik dus echt vre-se-lijk! Ik wil gewoon mijn gang kunnen gaan, zonder dat ik bang hoef te zijn voor betrappen :)
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Buiten spelen

Bericht door Crownless »

Ja, inderdaad! Dat!

Buiten lijkt me geweldig, fijn, wind over je huid, of nu in de regen terwijl het benauwd warm was de hele dag. Maar dat rekening moeten houden met, of het nou buren zijn of voorbijgangers, nou nee. Liever niet. Geef me dan maar een speelfeest. Das nog steeds tikje eng omdat je bekeken wordt, maar je kunt wel alles doen wat je wilt.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Buiten spelen

Bericht door chell »

Ja, buiten is echt zo lekker!

Vorig jaar, toen de Uitdaging een weekend was, kon je buiten op de binnenplaats spelen. We hebben toen ook even gespeeld en dat was echt lekker. De wind en de zon en zelfs het kleine regenbuitje was echt lekker.

En ik ben ook wel eens ergens op eigen terrein van een boerderij geweest, daar kwam echt niemand en was je ook niet zichtbaar, behalve aan de randen. Nadeel daar waren alleen de beestjes (teken! brrr)
V V

Re: Buiten spelen

Bericht door V V »

Geef mij maar de spanning van het betrapt kunnen worden.

Op een spelfeest weet je per slot van rekening op voorhand al dat je zal bekeken worden...
MrsLolSMurfin

Re: Buiten spelen

Bericht door MrsLolSMurfin »

erg leuk buiten spelen en al een aantal keer gedaan:D

ik heb het ook wel in het twiske geprobeerd groot natuur gebied hier in de buurt, het was rustig zat in de avond.
maaaaaaaaaaaaaar muggen muggen en nog eens muggen..................
die vooral mij erg lekker vinden, dus ik had het snel gezien.

onlangs op dominas mistica vakantie in duitsland konden we ook lekker buiten spelen, op na genoeg elk tijdstip en dat was ergggg leuk :D
ok ergens stiekum is wel spannender, maar als ik het dan doe blijft het meestal bij een subtiel spel.

heb na een spelletje truth or dare ook wel met een aangelijnde sub rond gelopen tijdens de gay parade, en sja daar heb ik geen rekening gehouden met mensen die eventueel geschokeerd kunnen raken.
want als je niet wil dat je kids of jij zelf zoiets zien, ga je ook niet naar de gay parade...
maar op andere plekken vind ik dat je dat wel moet doen, want sja leuk het idee van betrapt kunnen worden.
maar echt betrapt worden neeh bedankt ;)


groetjes
Gesloten