Grootste miskoop van de eeuw

Gesloten
colet

Grootste miskoop van de eeuw

Bericht door colet »

Tijdje terug ben ik in mijn stoute schoenen gestapt en heb via internet (iets minder stoutmoedig) wat -naar ik dacht- leuke speeltjes gekocht. Voor als ik dan toch toch ooit écht.....
Na wat keren spelen grijp ik alle moed en nieuwe speeltjes bijéén en rij naar D. We kijken en bespreken en uiteindelijk blijken er teleurstellende miskopen bij te zijn. Aangezien er ook een speeltjestopic is voor goede ervaringen, lijkt het mij fijn om anderen met je miskopen wellicht te kunnen behoeden voor een zelfde miskleun.
Nu is er natuurlijk ook nog een verschil in beleving, dus als ik produkt X een miskoop vind, wil dat niet zeggen dat jij datzelfde produkt ook een miskoop gaat vinden. Maar een gewaarschuwd mens.... én Beter mee verlegen dan óm verlegen... enz.
Trouwens...als jij nu geweldige andere ideetjes hebt om miskoop X anders te gebruiken, waardoor het toch inzetbaar wordt..dan helpen we elkaar. (want we zijn op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar... ;) )
Dus deelt u allen uw grootste miskopen!!

Miskopen van mij:
- ooit gekocht want leek me best aardig op de foto, twee plastic knijpschaartjes (catheter). Die mevrouw op de foto had ze bungelend aan haar tepels hangen en ze lachte toch best nog vriendelijk.
Ik heb ze niet aan mijn tepels of andere gevoelige delen geknepen, volgens mij knijp je je tepels eraf!!! Zelfs een papiertje ertussen hoor ik al kermen, op mijn zwemvliezen (zie ik mensen wel ns doen, dat velletjes tussen duim en wijsvinger) zetten, levert al niet die mooie glimlach op, eerder een grimas. Van pijn dan he!!
27308.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
colet

Re: Grootste miskoop van de eeuw

Bericht door colet »

Nog een van de miskopen:

- set butplugs. Geen idee welke nu te nemen, dus een set die opliep qua maat..zacht aanvoelend materiaal...Oke, dat leek mij wel wat. Die maten in inches erbij zetten ..ja leuk, maar dat zei me niks. Omrekenen lukt nog wel, maar dan?? Ik had, beter gezegd héb, geen flauw idee wat een 'goede' maat zou zijn.
Afijn, doos komt binnen, rest van bestelling leek leuk. Dit bezorgde me al typisch gevoel, want a. de maten eh...nouja...maakten me niet heel erg vrolijk en b. op de doos stond dat ze verschillende geursensaties hadden (aardbei -kersen en banaan :icon_confused: wie verzint zoiets??)en c. onderaan die dingen zit vaak zo'n smaller stuk en dan afgeplat rond...hoezalktnoemen...'handvat :clown:
Oke, oke...zacht materiaal was het wel, het was namelijk een soort jelly-spul.
Dus ik zit bij D op bank (in dit geval is het meer onderuit hangen, maar dat is weer wat anders :)) en krijg dus te horen dat het "wat minder of helemaal niet bruikbaar is voor het doel". Bijvoorbeeld al belangrijk dat 'handvat/stop" in dit geval is die heel erg klein en zacht en dus betsaat er een kans dat alles :shock: verdwijnt. Eh...slik....
Boefje

Bericht door Boefje »

Heb je daar ook een foto van? Want ook wij hebben buttplugs die van flexibel materiaal zijn gemaakt en die gaan prima.
kitten

Bericht door kitten »

Hier was een set van 3 buttplugs ook een miskoop. Wel een goed handvat, Maar omdat er geen goede overgang was tussen het breedste en het smalste stuk (ging te geleidelijk), floepten alle 3 de maten er zo weer uit. :(
inkie

Bericht door inkie »

shit heeee......das pas but spul dan!!!! (sorry kon het niet laten)
dutshy

Bericht door dutshy »

Nee, dat plastic knijpschaartje lijkt me geen goed idee. Misschien als je het eerst goed warm maakt (onder de hete kraan) en een beetje verbuigt?

Lol, valt me ineens op dat ik nu op de knop "bevestig" moet drukken. Lekker dubbelzinnig in deze context.
colet

Bericht door colet »

Ik denk dat ik het niet helemaal goed uitlegde ook, want het idd ook de overgang tussen smaller en toelopend stuk..(zie foto) Op zich lijkt met het qua materiaal niet eens vervelend zitten...mmm typische zin in dit verband :roll: .

Eh..en hebben jullie nooit iets gekocht wat fout viel?
jelly_jammers_butt_plug_kit.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wever

Bericht door Wever »

Ik denk dat onze plugs niet zo veel anders van vorm zijn. Alleen van die kleinste lijkt het voetstukje wat anders (door de andere vorm kan ik de grootte moeilijker inschatten).

*gaat maar diplomatisch zwijgen over de kleur van die dingen...laat staan de smaak*

Op BDSM-gebied heb ik nog geen foute inkopen gedaan (guilty zal wel aanvoeren dat dar oranje koord dat ik eens op een next-meet gekocht heb een foute aankoop was, maar vooralsnog heb ik daar geen problemen mee). Maar ik koop dan ook niets via internet.
kitten

Bericht door kitten »

zoals ik het zie, zijn die voetjes groot genoeg om te voorkomen dat je ze per ongeluk kwijt raakt hoor. Dat lijkt me echt het probleem niet.

Heb je ze al eens geprobeerd?
Chris

Bericht door Chris »

Die voetjes zie ik idd ook niet zo snel verwijnen tenzij je tegelijk met het instoppen een paar liter poppers inhaleert.
colet

Bericht door colet »

Chris, ik heb hier nog wat party poppers staan van gisteravond......maar daar komen van die gekleurde dingetjes uit...Ik heb gebruiksaaanwijzing erop nagelezen, er staat in ieder geval NIET dat je ze niet mag inhaleren. Hooguit moet je wat minder nauw omgaan met de regel: richt niet op het gezicht van een persoon.

@wever, haha die kleur en smaak/geur...nee alleen al daarom wilde ik na aflevering thuis niets meer via internet bestellen! Ook gewoon beetje slecht gelezen van mij :bloos:
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

nou eerlijk gezegd vind ik die knijpertjes in het eerste bericht helemaal geen slechte aankoop, ik heb ze zelf ook en ik heb gemerkt dat het echt per persoon verschilt of ik ze kan gebruiken of niet. Bij mijn sub nu hoef ik ze niet uit de kast te halen, dat wordt niets, maar bij vorige subjes kon het prima.
Ik heb ze ook op mezelf getest (ja wil wel weten wat ik mn subjes aan doe) en ik vond ze zelf best te doen eigenlijk.
Gesloten