Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
mej.s

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door mej.s »

Moeilijk probleem alcoholisme en relaties. Ook om door te dringen tot de geest van een alcoholist en in te laten zien dat er wat moet gaan veranderen. Verslavingen zijn een last voor iedereen behalve de verslaafde lijkt het wel. Mijn ervaringen zijn dat met een alcoholist niet te praten valt en jezelf de keus moet maken. Sterkte voor zijn meisje en lief van jou anne dat je het voor haar opneemt.

Ahh lief phedre dat hij er meteen voor je was :) . Elke dag heb jij ook een keuze om iets te veranderen. Kleine stapjes en niet alles meteen. Dat je al een zelfanalyse hebt gemaakt is een stap voorwaarts *knuf*.
phedre

Bericht door phedre »

die heb ik dus nog niet gemaakt.. dat moet ik nog doen. Heb wel de lijsten met kwaliteiten, vervormingen enzo ingevuld.. volgens mijn dochters ken ik mezelf wel aardig goed....:p maar de opdrachten met successen en resultaten en zo laat ik lekker nog ff liggen... ze wachten maar even, zit tenslotte ook nog volop in ziektewet ivm herstel operatie enzo.....
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

*knuffelt phedre heel innig* Voor zover ik een beeld van je Mr heb kunnen vormen, zou hij heel goed zijn in resultaten ervan verwoorden. Misschien een hulp?
*knuffelt eireanne ook innig* Veel succes!
Toran

Bericht door Toran »

<censored>@$#*%

wéér mogelijk kanker bij m'n moeder.. dinsdag operatie.. hopen dat het nu ook meevalt... :icon_sad:
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
eurynome

Bericht door eurynome »

Succes Toran! Ik weet hoe moeilijk het is. :close_knuf:

Phedre, goed dat je die lijst in ieder geval wel hebt en inderdaad, wat Gilraen zegt, kan je Mr misschien helpen.

Eireanne, ik duim heel hard voor je dat het succes heeft.

Aan allen een :close_knuf:
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Toran, dat is geen goed nieuws. Dat lijkt me ook behoorlijk zwaar voor jullie. Ook al is er nog niet iets definitief. De gedachte alleen al.. Veel sterkte!
phedre

Bericht door phedre »

balen Toran!! succes!!
kitten

Bericht door kitten »

Gatver Toran!! Kutziekte!

Sterkte!
Toran

Bericht door Toran »

Thanks, iedereen.. Ik hoop dat we snel weten dat het wel weer meevalt... Positief gezien.. Ze heeft een soortgelijke operatie al vaker gehad, en volledig hersteld..
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Sterkte Toran, wat rot dat het weer terug is, en dat is een understatement. Heel veel sterkte, en we duimen!
inkie

Bericht door inkie »

@ iedereen ie het nodig heeeft heeeeeeeel veeeel knuffels,
Als je jezelf knuffelt valt dat dan onder zelfbevrediging?
Nou ja, in ieder geval baal ik als een stekker, telkens als je denkt dat het eindelijk weer de goede kant op gaat gebeurt wel weer ff iets waardoor je je je weer ff pfffffffffffffffffffff voelt.....
Gisteren voor het eerst van dit jaar mijn medicatie gehaald voor ADHD. Dexamfitamine..
Wat zie ik vandaag erop: een gele sticker.
Dit wordt dus dan gezien (meestal dan) als rijden onder invloed. Dus mocht er een of andere mongool die achtelijk en gevaarlijk rijgedrag heeft mijn poezelige auto-tje met mij erin aanrijden. Dan ben ik fout.....(ff kort door de bocht, maar dit is wat ik tot nu toe weet, ga dit wel verder uitzoeken) ondanks dat ik al 7 schadevrije jaren heb staan en nog nooit schade heb gereden.
Mensen zeggen ja maar dat moet je dan niet vertellen en voorzichtig rijden...Ja ik rij wel voorzichtig,(lees voorzichtig en uitkijkend, niet langzaam) maar een ander hoeft dat niet te doen.
Dus wat als ik een zwaar ongeluk krijg en er wordt direct bloed afgenomen omdat blaastest niet mogelijk is....ben ik het zaadje....Hier ga ik effe achteraan, mischien is het de PMS, stress en door bomen het bos niet meer zien, maar als het er op aan komt tussen auto rijden en medicatie weet ik wel wat het wordt! Het autorijden (wil nog wel gaan werken enzo) pfffffffff
mej.s

Bericht door mej.s »

Op mijn paracetamol met codeine staat ook een gele sticker. Nu ben ik al jaren grootverbruiker van dit pilletje en ik durf er mee te rijden. Maar... ik kan niet beoordelen hoe het zit met andere medicijnen!!

Pff, wat een k*tgevoel in mijn lijf. 2 afwijzingen gehad op leuke ideeen om te doen met mjin vriendje in de aankomende weken. Een maand geleden kon ie niet van me afblijven en nu mag ik 'm alleen zien als het hem uitkomt. Alsof ik geen behoeftes en verlangens heb. In het weekend ga ik naar vrienden die heel erg nieuwsgierig naar hem zijn. Dus ga ik nu alleen :icon_sad:
inkie

Bericht door inkie »

@bambi,
das lastig, en geloof me zeer herkenbaar...maar soms is het gewoon niet anders. Is het echt wanneer het hem alleen uitkomt of ist omdat het niet anders kan? Als het hem alleen uitkomt zorg dan dat hij de volgende keer wat meer moeite voor jou moet doen...laat hem jagen..zijn mannen dol op. (overigens niet alle mannen)
phedre

Bericht door phedre »

@ bambi

er mee durven rijden is natuurlijk niet hetzelfde als er verantwoord mee kunnen rijden.

Ik gebruik zelf ook regelmatig para+codeine, en ik word er wel degelijk een heel klein ietsiepietsie rustiger/relaxter van. En ja.. ik durf er ook gerust mee te rijden, maar meestal laat ik het toch wel achterwege (ook al vanwege deklachten waarom ik ze dan slik..), want net als iemand met 4 glazen bier op die nog wel durft te rijden.... ik wil niet ervaren hoe ik mezelf ga voelen als ik er wel iemand mee stuk rijdt.

Weet je hoeveel mensen met drank op roepen dat ze wel durven te rijden, zelfs dat ze er ook wel mee kunnen rijden?
inkie

Bericht door inkie »

Moet je jee eens voorstellen dat je (ook al heb je maar 1 glaasje wijn op) bijv. een kind hardstikke dood rijdt...Ik zou me dan iig afvragen hoe ik gereageerd zou hebben als ik geen alcohol op zou hebben...Dan voel je je wel heel je leven schuldig denk ik ....nee dat risico neem ik niet.
Plaats reactie