Uit spel gehaald door Dungeon Monitors?
Re: Uit spel gehaald door Dungeon Monitors?
Di-Marco, seriously, als je met een schone lei wilt verder gaan moet je stoppen met het steeds over SamariuM hebben en dat je daar niet geliefd was. En uberhaupt was je daar zelf 9 van de 10 keer het grootste probleem, en niet het gedrag van een ander..
Vergeet die periode aub, als jij het er niet over hebt, zullen anderen het er ook minder snel over hebben.
Vergeet die periode aub, als jij het er niet over hebt, zullen anderen het er ook minder snel over hebben.
- kitten
Ik heb jongetje wel eens vastgebonden op een bed in een motel. Blinddoek voorgedaan, muziek op een koptelefoon. En vervolgens mij de McDonalds aan de overkant koffie gehaald.
Was het echt 2-3 meter? Of maakte ze aanstalten om verder te lopen, een andere ruimte in oid? Ik vind 2-3 meter echt niks en zeker geen reden tot ingrijpen.
@Di-Marco: ik ken je niet, kom ook niet op Samarium en was niet op het feest. Maar eh... je laat jezelf nu niet zien als een amicabel persoon waar ik graag eens mee kennis zou maken. En dat ligt echt niet aan andere mensen die jou een loser vinden... (dat heb ik niet eens echt gemerkt namelijk), dat ligt uitsluitend aan de nadruk die jij daar steeds op legt.

@Di-Marco: ik ken je niet, kom ook niet op Samarium en was niet op het feest. Maar eh... je laat jezelf nu niet zien als een amicabel persoon waar ik graag eens mee kennis zou maken. En dat ligt echt niet aan andere mensen die jou een loser vinden... (dat heb ik niet eens echt gemerkt namelijk), dat ligt uitsluitend aan de nadruk die jij daar steeds op legt.
- Crownless
Damn, je leest echt niet hè? Als ik ergens een enorme hekel aan heb is wel veralgemeend worden. Ik ben geen oppervlakkige doos die in cyberspace rondhuppelt en omdat ze toevallig ook een -niet echt meer gebruikte trouwens, maar goed- account heeft op SamariuM automatisch denkt 'goh, Di-Marco is een slappe lul'. Ik vind dat beledigend. Het enige wat ik van je ken is is dit topic, en hoe je daar nu op reageert (oh en van wat foto's uit een bepaald fototopic, waarvan ik dacht dat je wel een coole gozer was). En je hebt echt absoluut een gave om a) al het negatieve uit posts te halen, b) je direct aangevallen te voelen en c) je daarvan meteen te distanciëren want het ligt allemaal aan de fucking ander. Want die anderen zijn allemaal mensen met een samarium account die dus automatisch een hekel aan je hebben.Di-Marco schreef:Dan zal ik wel weer een slappe lul zijn in de ogen van de mensen die mij toch al niet mochten, so be it. WS is geen SamariuM, ik heb geen zin om hier bekend te staan als het zwarte schaap of de zondebok of pispaal.
En dat de mensen die mij niet mogen van SamariuM komen is logisch want die "kennen"* mij al.
Wel jammer dat ze het nodig vinden om dat nog even te benadrukken, dat ik zo`n loser ben, maar goed als zij daar gelukkig van worden...
Wacht, laat ik het even duidelijk uitspellen:
Ik heb geen hekel aan je omdat sommige mensen op samarium jou niet mogen!!!!111oneoneone
en
Ik heb geen hekel aan je omdat je nu stom doet. Ja, hoe je doet is stom. Hoe je doet is zeikerig en slappe zakkerig. Jouw persoontje in al z'n faceten niet. Want hell, die ken ik niet eens, dus wie ben ik om daar in vredesnaam een oordeel over te vellen?
Helaas maak ik dan weer de fout dat mensen dat zelf ook wel in kunnen vullen. Jij blijkbaar niet. Nou, bij deze.
En verder, hou alsjeblieft op met steeds te benadrukken dat je -blijkbaar- een slechte naam hebt op SamariuM. Je neemt die bagage zelf mee, je stelt het zelf tentoon. Je begint er elke keer zelf over. En hou dus ook alsjeblieft op met automatisch aan te nemen dat mensen die iets negatiefs over je zeggen, dat alleen maar doen omdat ze samariummers zijn. En tot slot, je bent echt niet de enige die hier komt met bagage. Fantashe bijvoorbeeld, had knallende ruzie met stamgast kitten toen ze binnenkwam. Is zij door ons opgeslokt, fijngekauwd en uitgespugd? Hell no (maar toegegeven, makkelijk had ze het ook niet). Ik heb knallende ruzie gehad met boefje. Heeft er iemand opelijk op dit forum een grote hekel aan mij of aan haar? Ook niet. Petruss heeft hier heel lang rondgelopen totdat hij het echt te bont had gemaakt. Sommige mensen (zoals Angel, tomcat en Angels man van wie ik de naam even vergeten ben) zijn uit zichzelf vertrokken, maar niemand zou ze wegpesten als ze weer terug zouden komen.
Dus hou alsjeblieft op met ons te beledigen door te doen alsof wij jou automatisch zouden uitkotsen omdat er op SamariuM schijnbaar een rel over je is geweest.
Kortom, zou je ons een plezier willen doen door even je gedrag te reflecteren? En misschien, heel misschien, kom je dan tot de conclusie dat je het handiger aan had kunnen pakken en dat je dat de volgende keer dan ook gaat doen.
Dank je wel.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Darn Crownless...ik heb bijna een verkleinglas nodig. 

hoort zoiets niet in t uitpraat ?
zolangzamerhand

- kitten
vind het wel heel jammer dat er niet duidelijk is geworden of er wel een ingreep was en hoe en waarom.
want alleen als men alle details kent en dus ook beide kanten van het verhaal kan men er echt over oordelen.
in mijn eerder geschreven stukken ging ik er vanuit dat er een ingreep plaats vond omdat de dom ff weg was...
en snap niet waarom er daar niet verder over gesproken kan worden.
daarbij is het ook nogal vreemd dat je zelf eerst verteld wat er gebeurd is maar men niet door mag vragen en de andere partij er niet over mag spreken.
en dat helpt de discussie niet, want tis een discussie of had je verwacht dat iedereen het met je eens zou zijn?sja das dan geen discussie meer...
en al noem je geen namen mij was al snel duidelijk welk feest enz het was, en dat doet er ook verder niet toe, maar als je zoiets openbaar gaat zeggen, heeft de andere partij recht op een weerwoord en dat ontneem je ze nu.
al had ik er persoonlijk schijt aan gehad en het gewoon besproken, ook al ben je het er niet mee eens, je begon zelf....
ik snap hier werkelijk niks van, want het kan ook niet aan de antwoorden liggen want vele mensen waren het er mee eens dat je niet ff ingrijpt als iemand ff alleen is.
groetjes ls *die hoopt op wat uitleg, want snappen doe ik het niet*
enne geloof me ik heb ook zo mijn troubels gehad op ws en samarium en dat zal vast nog wel een keer voorkomen,( ok op samarium niet daar ben ik inmiddels te oud voor) maar dat zegt niet dat het hele forum tegen je is ofzo.
dus doe me een lol en hou op met jammeren en doe gewoon je verhaal en laat de ander zijn verhaal doen, daar kom je een heel eind verder mee....
want alleen als men alle details kent en dus ook beide kanten van het verhaal kan men er echt over oordelen.
in mijn eerder geschreven stukken ging ik er vanuit dat er een ingreep plaats vond omdat de dom ff weg was...
en snap niet waarom er daar niet verder over gesproken kan worden.
ten eerste ben o.a ik dus wel ingegaan op je vraag, dus ik snap niet waar je het vandaan haalt dat er niemand op je vraag ingaat.Di-Marco schreef: Wel vind ik het sneu dat dat ook zo openbaar gezegd moet worden en er verder niet op de vraag wordt ingegaan.
Dat was mijn vraag, zonder namen te noemen heb ik volgens mij ook geen specifieke details genoemd van hoe het ging, alleen de belangrijkste puntjes van mijn eerste, enige en hopelijk laatste vervelende ervaring.Mijn vraag is of meer mensen dit herkennen en hoe het mogelijk is.
Als er mensen zijn die wel eens de Dungeon Monitor zijn, dat ik op openbare locatie, met meer dan 60 bezoekers, waar ik ten overstaan van (vrijwel) iedereen voor heel even alleen lig, niet alleen gelaten mag worden en mijn D geen toestemming krijgt om speeltjes te pakken?
Ik heb geen toestemming gegeven om dit ene puntje eruit te lichten, maar als de groep het nodig acht hun DM-beleid toe te lichten, zonder te verwijzen naar dit incident, vind ik dat uiteraard prima.
daarbij is het ook nogal vreemd dat je zelf eerst verteld wat er gebeurd is maar men niet door mag vragen en de andere partij er niet over mag spreken.
en dat helpt de discussie niet, want tis een discussie of had je verwacht dat iedereen het met je eens zou zijn?sja das dan geen discussie meer...
en al noem je geen namen mij was al snel duidelijk welk feest enz het was, en dat doet er ook verder niet toe, maar als je zoiets openbaar gaat zeggen, heeft de andere partij recht op een weerwoord en dat ontneem je ze nu.
al had ik er persoonlijk schijt aan gehad en het gewoon besproken, ook al ben je het er niet mee eens, je begon zelf....
ik snap hier werkelijk niks van, want het kan ook niet aan de antwoorden liggen want vele mensen waren het er mee eens dat je niet ff ingrijpt als iemand ff alleen is.
groetjes ls *die hoopt op wat uitleg, want snappen doe ik het niet*
enne geloof me ik heb ook zo mijn troubels gehad op ws en samarium en dat zal vast nog wel een keer voorkomen,( ok op samarium niet daar ben ik inmiddels te oud voor) maar dat zegt niet dat het hele forum tegen je is ofzo.
dus doe me een lol en hou op met jammeren en doe gewoon je verhaal en laat de ander zijn verhaal doen, daar kom je een heel eind verder mee....

Ik geloof niet dat het zin heeft hier serieus op in te gaan.
Voor ik het weet kruip ik a) weer een slachtofferrrol in b) geef ik weer anderen de schuld c) bestempel ik mezelf als slappe zak en d) zet ik SamariuM in de spotlights.
Oh shit, dat heb ik net gedaan.
Wat ben ik ook een...

-
Zullen we het verder weer inhoudelijk houden, Di-Marco? Ik ben geen vaste SamariuM klant, maar begin te begrijpen waarom je daar niet geliefd bent.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
Hoi
Als buitenstaander in deze hele discussie denk ik dat het beter is om op dit topic een slotje te doen, want er word alleen nog maar met modder gegooit. En het voegt dus niets meer toe aan dit toch wel prettige forum.
Als buitenstaander in deze hele discussie denk ik dat het beter is om op dit topic een slotje te doen, want er word alleen nog maar met modder gegooit. En het voegt dus niets meer toe aan dit toch wel prettige forum.
- Crownless
Nou, als jij geen moeite gaat doen om mijn posts te lezen, ga ik je als forummer maar gewoon negeren. Tot ziens op een feestje, hopelijk ben je daar wel relaxed.Di-Marco schreef:
Ik geloof niet dat het zin heeft hier serieus op in te gaan.
Voor ik het weet kruip ik a) weer een slachtofferrrol in b) geef ik weer anderen de schuld c) bestempel ik mezelf als slappe zak en d) zet ik SamariuM in de spotlights.
Oh shit, dat heb ik net gedaan.
Wat ben ik ook een...
Wat mij betreft mogen alle post van Di-Marco (en reacties daarop) wel naar het uitpraattopic, dan zijn we daar over twee weken vanaf. Kunnen we hier weer verder over DM-ingrijpen.
- Crownless
Wat dus eigenlijk maar weinig voorkomt? Er is volgens mij wel gevraagd of we niet te lang wilde naspacen in een speelruimte omdat er een wachtrij was. Ik snap m wel, maar vond het eigenlijk niet zo heel relaxed. Of in ieder geval, er gebeurde iets, waardoor we ons niet meer relaxed voelde om in die ruimte te blijven. We waren gewoon nog ff aan het knuffelen en mentaal voorbereiden om weer naar de mensen te gaan. Dat vond ik wel jammer. Maar ik snapte t wel. Denk ik. *realiseer me nu ik er weer over nadenk hoe vervelend ik het eigenlijk vond*
Is het trouwens wel de taak van de DM's om ervoor te zorgen dat iedereen die wil spelen ook kan spelen? Ik bedoel, ik kan ook zelf aan mensen vragen of ze aan het spelen of kletsen zijn (en ontzettende doos die ik ben, me schuldig voelen als mensen zeggen 'nee hoor, we staan hier te kletsen, maar dat gaan we ergens anders doen'. Terwijl dat schuldgevoel echt helemaal nergens op slaat).
Is het trouwens wel de taak van de DM's om ervoor te zorgen dat iedereen die wil spelen ook kan spelen? Ik bedoel, ik kan ook zelf aan mensen vragen of ze aan het spelen of kletsen zijn (en ontzettende doos die ik ben, me schuldig voelen als mensen zeggen 'nee hoor, we staan hier te kletsen, maar dat gaan we ergens anders doen'. Terwijl dat schuldgevoel echt helemaal nergens op slaat).
- Mack
Hmmm, dat zou ik wel heel jammer vinden. Goed uitspacen is voor mij een onderdeel van het spel. Mischien zou ik wel kunnen kijken of er een iets minder "premium" locatie voor zou zijn (bvb als je bij het enige suspensionpunt zit), maar een uitspacend stel hoeft een ander spel niet in de weg te zitten.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
En als ze dan zeggen "we zijn aan het spelen" heb je ze gestoord in hun spel... Daar zou ik me eerder schuldig over voelen.Crownless schreef: Is het trouwens wel de taak van de DM's om ervoor te zorgen dat iedereen die wil spelen ook kan spelen? Ik bedoel, ik kan ook zelf aan mensen vragen of ze aan het spelen of kletsen zijn (en ontzettende doos die ik ben, me schuldig voelen als mensen zeggen 'nee hoor, we staan hier te kletsen, maar dat gaan we ergens anders doen'. Terwijl dat schuldgevoel echt helemaal nergens op slaat).
Het is mijns inziens niet de taak van de DM's om ervoor te zorgen dat iedereen kan spelen. Dat kun je ook gewoon niet garanderen. Ik zou bv. niet snel in een spel ingrijpen omdat er een wachtrij staat (maar ik heb het wel eens meegemaakt). Maar als er een wachtrij is dan zou ik inderdaad mensen die niet (meer) aan het spelen zijn na enige tijd wel vragen om op te ruimen en plaats te maken voor anderen. Ik begrijp op zich wel dat naspacen bij een spel hoort, maar dat hoeft niet onder het suspensionpunt, in de sling etc., dat kan ook in de speelvloer.
Overigens zou ik mezelf heel erg bezwaard voelen als ik de boel bezet zou houden na mijn spel terwijl er een rij staat.
- Crownless
@ guilty: ja, inderdaad. Ik ga er ook maar vanuit dat iedereen die op de speelvloer staat speelt, maar dit ene geval was het echt vrij duidelijk, het waren vier mensen die gewoon stonden te kletsen, zonder speeltjes in zicht en iedereen had nog al z'n kleren aan. Ok, dat zijn dat de kenmerken van spelen blijkbaar
En ja, wat is bezet houden? Naspacen in een sling lijkt me sowieso al wat raar... Maar als er een bed staat, dan moet het op het bed toch wel kunnen?
Anyway, ik snapte het wel gewoon. Ik bedoel, een bed is een bed en wel bruikbaar voor vanalles. En ik leid mijn subje ook liever naar een bank of stoel om te kunnen terugkomen. Maar liever niet naar het drukke bargedeelte waar ineens vanalles op je afkomt.

En ja, wat is bezet houden? Naspacen in een sling lijkt me sowieso al wat raar... Maar als er een bed staat, dan moet het op het bed toch wel kunnen?
Anyway, ik snapte het wel gewoon. Ik bedoel, een bed is een bed en wel bruikbaar voor vanalles. En ik leid mijn subje ook liever naar een bank of stoel om te kunnen terugkomen. Maar liever niet naar het drukke bargedeelte waar ineens vanalles op je afkomt.