Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
wandering

Re: Vrolijk!

Bericht door wandering »

@ranting: ah dat is jammer ja, ik baalde ook dat de dagkaarten uitverkocht zijn omdat vriendje ook wel een dagje mee had gewild. Maar inderdaad, Carcass!! Eén van de enige bands van de line-up die ik nog nooit heb gezien en ook heel graag wil zien. Verder ook veel wat ik wil zien: Rotten Sound!! Aborted! Rotting Christ! The Red Chord! Dying Fetus!! Ja, gaat mooi worden. :mrgreen:
ranting

Bericht door ranting »

Welja, wrijf het in. :P
Ga je nog naar GMM? We hebben een redelijke WS-delegatie inmiddels, geloof ik.
wandering

Bericht door wandering »

Haha, sorry! :bloos:
Ik pak waarschijnlijk 1 dagje GMM mee, zit een paar dagen ervoor namelijk op Hellfest (Frankrijk) en heb direct daarna tentamens, dus denk dat ik dan nog aardig dood ben. Maar ligt er ook aan wat de rest wil en aan de financiele kant natuurlijk, hoop stiekem toch alle dagen te gaan. Wie weet :)
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

oke ook maar even hier als we toch bezig zijn, ik wou even gelukkigheid uitstralen....ik heb 2 geweldige dagen achter de rug...en ...wauw...gewoon wauw
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Heerlijk voor je, brabbel!

Ik ben blij, want het klikt tussen mijn nieuw huisarts(enpraktijk) en mij! De arts van vanochtend raadde me zelfs aan om *meer* vitamines bij te slikken. :) Ik ben nogal van de voedingssupplementen en mijn vorige huisarts keek nogal skeptisch en verstoord als ik aangaf dat ik sommige dingen bijslikte. Wel lekker om daarmee meer op één lijn te zitten, met je huisarts. :)
ranting

Bericht door ranting »

@wandering: Oh stoer, Hellfest! Ik + aanhang gaan naar GMM omdat het dichterbij is en we geen Frans spreken. Burg. Volgend jaar beter. Hoe is het eigenlijk met de voorzieningen daar? Ik hoor altijd dat die dramatisch zijn...

@brabbel: Good for you! :)
wandering

Bericht door wandering »

ranting schreef:@wandering: Oh stoer, Hellfest! Ik + aanhang gaan naar GMM omdat het dichterbij is en we geen Frans spreken. Burg. Volgend jaar beter. Hoe is het eigenlijk met de voorzieningen daar? Ik hoor altijd dat die dramatisch zijn...
Ik heb geen idee, 't wordt m'n eerste keer. Maar erger dan de voorzieningen op Wacken zal het vast niet zijn toch? Hoop ik? :shock:
kitten

Bericht door kitten »

complimentje gehad van een wildvreemd kind (10 of 11 ofzo?) op mijn jas!

Ik heb zoooo'n gave winterjas! :inluv:

Waarom is die sneeuw nu al weg? :icon_sad: Straks kan ik mn jas niet meer aan! :icon_sad:
ranting

Bericht door ranting »

@wandering: Daar ben ik nog nooit geweest. Het laatste meerdaagse metalfestival waar ik was, was... Dynamo Open Air! Damn I feel old...

@kitten: Maar dat is ook stoer. Ik was ook bijzonder in m'n sas toen ik bij een vriend was, en z'n 8-jarige dochter zei dat mij opgerekte oren "best cool" waren. :mrgreen:

En ik ben ook vrolijk! Ik had m'n pa een paar weken geleden verteld dat ik aan BDSM doe. Dat heeft-ie natuurlijk aan m'n moeder verteld. Ik was zelf bang dat ze zich zorgen zou maken (zo is ze namelijk nogal). Maar goed, ik was vanavond dus bij ze eten. Hele avond over niks anders gepraat. Ook over haar sexuele ervaringen, en homo- en bisexualiteit in m'n familie, enzovoorts. Ik kan me niet herinneren ooit zo'n lang gesprek met m'n moeder gevoerd te hebben. Zo rockt stiekum best een beetje. :inluv:
kitten

Bericht door kitten »

Ow cool ranting! Je eigen mams! :icon_biggrin: :icon_biggrin:
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

kitten schreef:complimentje gehad van een wildvreemd kind (10 of 11 ofzo?) op mijn jas!
dat is al de 2e keer deze week :static:
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
oda

Bericht door oda »

Stoere ouders die dingen begrijpen en leuke kids die complimentjes geven, daar word ik ook vrolijk van :inluv:
kitten

Bericht door kitten »

jongetje-vd-nacht schreef:dat is al de 2e keer deze week :static:
Die vorige was nóg leuker! :icon_biggrin: Ik liep met jongetje arm in arm Amsterdan CS uit en een mevrouw die zich de andere kant op spoedde riep spontaan "Je ziet er leuk uit!". Zomaar! :icon_biggrin:
ranting

Bericht door ranting »

Dat kun je dus gewoon zeggen, zonder dat mensen je een freak vinden? Ik wil dat altijd zeggen tegen vrouwen met roze en groen haar. :)
kitten

Bericht door kitten »

Ja, gewoon doen! :yes: :icon_biggrin: :icon_biggrin: Zeker als je vervolgens doorloopt en ze het pas beseft als je al uit beeld bent... mijn dag was goed! :mrgreen:
Plaats reactie