Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Aww, wat erg voor je Yara! Het is iig wel lief van die bestuurder dat hij het even komt melden, maar wel echt zielig dat je kat dood is! :nopompom:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Chris

Bericht door Chris »

Yara schreef:Echt, hoeveel kan er hier nog aan ellende bij..... :cry:
Als ik het allemaal bijelkaar op tel zit je al way over the max heen... En al een tijdje langer dan vandaag :nopompom:

Succes Yara!!! En natuurlijk ook die ander naast je...
iezje

Bericht door iezje »

zo
na een waanzinnig leuke dag gisteren in Amsterdam werd mijn dag nog ff flink verpest. De ex van de ex van mijn hubbie was weer enorm vervelend. Zo vervelend dat hij (dus de ex van de ex van hubbie) mensen ging lopen te bedreigen waaronder mijn hubbie en hun gezamelijke ex.
Waardoor mijn hubbie bij zijn ex zat de hele avond omdat zij totaal overstuur was. En ik dus alleen thuis kwam.
Dit was trouwens niet de eerste keer dat deze jongen vervelend is en een leuke dag weet te verpesten. Aaah ik ben er nog steeds boos om.
vode

Bericht door vode »

Misschien raar, maar ik vind het niet cool dat mensen die me kennen (irl of het forum) bij me inloggen (ik doe camwerk). Het scheelt dat deze persoon meteen kenbaar maakte wie hij was, maar om een of andere reden kan ik me daar best druk om maken. Ik doe dit werk om geld te verdienen en ga er vanuit dat het vreemden zijn, zodra er iemand is die ik irl ken vind ik het allang niet meer cool.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Sterkte, Yara! Dierbare dieren verliezen is al rot, als het op andere dingen stapelt is het helemaal naar. Wel erg netjes van die man, idd.

*legt stapeltje knuffels neer voor mensen die ze kunnen gebruiken*
kitten

Bericht door kitten »

Sterkte Yara! :icon_sad:

@Vode: waarom kwam ie dan toch in je chatboxding? Was ie je bewust komen zoeken ook? En verwachtte hij ook uhm... levering?
phedre

Bericht door phedre »

vode,, waarom vind je het niet leuk? je weet dat je zoiets kan verwachten, dat is risico van het vak. Ik heb me daar nooit druk om gemaakt, ik zat daar om door mannen bekeken te worden en daar geld mee te verdienen... het zou mij werkelijk worst wezen wie die mannen dan zijn.
YOY

Bericht door YOY »

@Yara, ik ken je niet maar toch veel sterkte en een knuffel, hou je taai !
Yara

Bericht door Yara »

Dank jullie wel!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

*zet hele rugzak knuffels neer voor eender wie het gebruiken kan*
Sterkte Yara!
Imperator

Bericht door Imperator »

*duikt met Gilraen de berg knuffels in en verwoest in het process de netjes geordende stapel*

Sterkte Yara... maar onthoud dat je kat een goed leven heb gehad met jou. Dat is ook belangrijk. Komt wel goed al begrijp ik t gevoel van verlies wel...
phedre

Bericht door phedre »

hier wat verdrietige traantjes... verstandelijk absoluut juiste beslissing genomen, waar ik helemaal achtersta, wat ook heel stuk rust tussen de oren geeft, maar het gaat zo'n verandering te weeg brengen, waardoor ik toch wel beetje emo ben...
Verstand weet dat het goed is.... gevoel wil daar nog niet helemaal aan wennen...
gaat wel goed komen hier..... maar toch....
Imperator

Bericht door Imperator »

Klinkt herkenbaar... *geeft er een stevige knuffel* biertje om het te verdrinken? *trekt een knuffel uit de ruines die ooit de berg knuffels van Gilraen was*
colet

Bericht door colet »

Phedre, een onwijs grote knuffel van mij!
*doet armen wijd en slaat ze om Phedre heen*

De beslissingen die verstandig genomen worden, die daarnaast zoveel gevoel oproepen...dat zijn de moeilijkste! :th_smiley_hug2:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Wat colet zegt! Mijn pb is altijd open voor je. Je komt erdoor, je bent super sterk!
Plaats reactie