Ongecontroleerde rant topic!
- Mack
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Yay! Crownless, als je zo doorgaat met ranten moet je een column beginnen. 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
Seconded!
Wauw!
Ik dacht dat IK kon ranten.....Maar Crownless is duidelijk de koningin van de rant!

Ik dacht dat IK kon ranten.....Maar Crownless is duidelijk de koningin van de rant!

ja dat was ze al eerder, maar ze blijft de titel behouden inderdaad!
- madeleine
+1 (oh nee, dat kan niet meer
).... ik ook. .

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- juffie
- Site Admin
Grinnik, heb ik toevallig 2 weken geleden nog tegen haar gezegd...
Dus...: VOOR!
Dus...: VOOR!
MILF 

- puppie

Moet je voor de gein is jaarcijfers van goede doelen bekijken, dan schrik je nog veel erger.Crownless schreef: Punt is gewoon dat jullie schijnbaar winst maken. En dat -alle- energiemaatschappijen genoeg winst krijgen om dure reclamecampagnes op te zetten. En telemarketiers in te zetten. Of irritante huis-aan-huis verkopers in te zetten
Helaas werken die methodes nou eenmaal om nog meer geld binnen te halen dus zolang die effectief zijn zal je gestalkt worden voor het leven!
BTW: Energieshoppen is best leuk, gewoon elk jaar overstappen met een goede aanbieding. Ik heb nu een jaartje NEM gehad en aangezien ik veel stroom maar weinig gas verbruik scheelde het een stuk op mijn vorige aanbieder (Eneco). Ook kreeg ik nog is 250 euro (extra) terug na het eerste jaar waardoor ik uit kwam op bijna 1100 terug.
Als ik van de week weer is niks te doen heb ga ik weer rondkijken en gokken dat wanneer de energieprijs 1 augustus opnieuw wordt geindexeerd of dit dan gunstig of minder gunstig uitpakt.
Enne, ookal heb je de NEM, ben je donateur van Clini Clowns enzo dan nog wordt je gestalkt door die personen die denken wanneer je meldt dat je al bij de club hoort dat je dan liegt...
- Daantje
- Contacteer:
Eigenlijk zou ik hier nu de advertentie van de NEM uit de volks-krant (let op het streepje!) willen plakken. Maar mobiel lukt dat helaas niet. Die advertentie waar Fransie uitlegt dat de NEM eigenlijk een van de duurste is.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Je moet gewoon niet uitgaan van de adverteerder maar zelf gaan shoppen.
Had een notaris nodig, hier in Den Haag minimaal 1700 euro kwijt (de goedkopere) en dan nog was het allemaal een hoop bla bla.
Heb er nu een wat verder weg gevonden die het allemaal voor net geen 1000 euro doet, moet je zelf alles aanleveren maar na een kort telefoongesprek van 5 minuten was het geregeld en liggen de stukken over 2 weken klaar (waarna ik gezellig met mijn ex een autoritje mag gaan maken
).
Had een notaris nodig, hier in Den Haag minimaal 1700 euro kwijt (de goedkopere) en dan nog was het allemaal een hoop bla bla.
Heb er nu een wat verder weg gevonden die het allemaal voor net geen 1000 euro doet, moet je zelf alles aanleveren maar na een kort telefoongesprek van 5 minuten was het geregeld en liggen de stukken over 2 weken klaar (waarna ik gezellig met mijn ex een autoritje mag gaan maken

En dit zou nog gewoon hartstikke waar kunnen zijn ook. Er wordt alleen niet gezegd bij welke maatschappij je teveel betaalt...Crownless schreef:"Onderzoek wijst uit dat u waarschijnlijk teveel betaalt voor uw energierekening."

Met zoon post zou ik ook geen zin hebben om met jou op vakantie te gaan.Voleuse schreef:

Ik hoop daarom ook dat ie keihard gemodbreakt wordt...
- Voleuse
Ik snap niet wat het verschil is tussen mijn post en Crownless' post, die toch ook vol scheldwoorden staat. Maar haal die post alsjeblieft weer weg als er zulke kwetsende reacties op komen. Als ik niet meer kan ranten in het ranttopic dan doe ik het wel helemaal niet meer.Chris schreef: Met zoon post zou ik ook geen zin hebben om met jou op vakantie te gaan.
Ik hoop daarom ook dat ie keihard gemodbreakt wordt...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
*eens is met voleuse* aan de ene kant aan de andere kant ook weer niet.
je kan prima posten zonder kanker, das namelijk geen scheldwoord dat is een ziekte,mijpart vloek je dan maar en vind ik het wat minder leuk dan dat je mensen hier gaat lopen kwetsen door zo een beladen woord te gebruiken.
aan de andere kant, blijf ik bij mijn punt dat crownless verschrikkelijk veen vloekt, scheld en tiert, dit is uiteraard een rant topic maar tjonge jonge kost het zo verschrikkelijk veel moeite je even aan te passen naar andere mensen? ik douw de bijbel niet door jullie strot en probeer niemand te bekeren, probeer zo veel mogelijk om mensen te vriend te houden, denk dat het minste wat te verwachten valt een beetje respect is.
sorry hoor maar over een energie reclame? serieus...alsjeblieft start idd je eigen blog. dan kan je daar lekker met niemand rekening houden
je kan prima posten zonder kanker, das namelijk geen scheldwoord dat is een ziekte,mijpart vloek je dan maar en vind ik het wat minder leuk dan dat je mensen hier gaat lopen kwetsen door zo een beladen woord te gebruiken.
aan de andere kant, blijf ik bij mijn punt dat crownless verschrikkelijk veen vloekt, scheld en tiert, dit is uiteraard een rant topic maar tjonge jonge kost het zo verschrikkelijk veel moeite je even aan te passen naar andere mensen? ik douw de bijbel niet door jullie strot en probeer niemand te bekeren, probeer zo veel mogelijk om mensen te vriend te houden, denk dat het minste wat te verwachten valt een beetje respect is.
sorry hoor maar over een energie reclame? serieus...alsjeblieft start idd je eigen blog. dan kan je daar lekker met niemand rekening houden