@crownless: hij mompelde expres om de Enge Meesteres te zien? Of omdat de Enge Meesteres zo intimiderend was dat hij niet meer hardop durfde te praten? Either way, altijd kut als dat gebeurt. Ik weet er ook nooit goed mee om te gaan...

Ik heb je vorige week nog gezien en terwijl je opstond om drinken te halen, heb ik je even ge-eyeballed en je onderlichaam ( en de rest ook) zag er prima uit...ik kan me alleen in mijn meest stoute fantasieen voorstellen hoe dat onderlichaam eruit moet hebben gezien met zwart bondage touw en een neplul! Hot!!!!!Crownless schreef:mijn lelijke onderlichaam met zwart touw zo'n suffe neplul en ik voelde me een partij belachelijk en stom
Huhuh...sure! Misschien lijkt het zo voor jou, maar volgens mij lees ik hier en daar ook wat minder vrolijke huppeldingen.Crownless schreef:En allemaal mensen die vrolijk door het forum heen huppelen waarbij het wel allemaal leuk en lief en geweldig en fantastisch gaat en... en... Graaaah!!!!
:schater:Met je gevoel voor humor en realistische waarnemingen is in ieder geval niets mis!!!!Crownless schreef:Dan kan het nog wel een 'realistisch geaderde dildo met realistische eikel en ballen en zuignap (die dan weer niet zo realistisch is. Nou ja, realistisch voor een zuignap dan, want dat issie tenslotte ook)'
Wat zij zegt! Hele grote +1, inclusief het moeten lachen... En das geen uitlachen, dat is lachen om jouw schrijftalent. Om heerlijk te kunnen ranten.rubyvita schreef:![]()
![]()
Crownless, ik weet dat je er echt he-le-maal niets aan hebt, en er ook niet op zit te wachten, maar ik heb me bescheurd toen ik je stukje las.
Ik switch niet, en ik heb nog nooit iemand met een voorbinder proberen te neuken, maar ik kan me echt voorstellen wat je schrijft en hoe kut dat is!
Ik zou toch graag wat wilen rectificeren if it's okay with you:
-Ik heb je vorige week nog gezien en terwijl je opstond om drinken te halen, heb ik je even ge-eyeballed en je onderlichaam ( en de rest ook) zag er prima uit...ik kan me alleen in mijn meest stoute fantasieen voorstellen hoe dat onderlichaam eruit moet hebben gezien met zwart bondage touw en een neplul! Hot!!!!!Crownless schreef:mijn lelijke onderlichaam met zwart touw zo'n suffe neplul en ik voelde me een partij belachelijk en stom
-Huhuh...sure! Misschien lijkt het zo voor jou, maar volgens mij lees ik hier en daar ook wat minder vrolijke huppeldingen.Crownless schreef:En allemaal mensen die vrolijk door het forum heen huppelen waarbij het wel allemaal leuk en lief en geweldig en fantastisch gaat en... en... Graaaah!!!!
-:schater:Met je gevoel voor humor en realistische waarnemingen is in ieder geval niets mis!!!!Crownless schreef:Dan kan het nog wel een 'realistisch geaderde dildo met realistische eikel en ballen en zuignap (die dan weer niet zo realistisch is. Nou ja, realistisch voor een zuignap dan, want dat issie tenslotte ook)'
Lieve scherpe Crownless;![]()
You rock bigtime, met of zonder voorbind, en met of zonder succesvolle penetratie van Brian, die dan ook helemaal geen feedback geeft op een moment dat je dat wel kan gebruiken!
![]()
![]()
![]()
![]()