Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Peter^
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Leuk weer een positief bericht van faery te lezen. WB. :bye:
leonietje

Bericht door leonietje »

lalalalala mijn kont doet ook zeer :oops: lalalalaala :inluv:
Toran

Bericht door Toran »

En toch.. moet het voor de toevallige voorbijkomer hier érg vreemd zijn om te lezen dat er nu al een paar vrouwen langsgekomen zijn die erg blij zijn dat hun kont/ander lichaamsdeel naar keuze, zeer doen...

*grinnikt*

Bij mij doet niets zeer! Ik werd alleen in een erg fijne positie wakker, vanochtend. Links én rechts van me een mooie vrouw. En ik had geeneens gedronken.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

en hopelijk doet mijn kont na vanavond ook zeer
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Switchen rulez! A big time! :inluv:
MILF :grin_ani:
aimée

Bericht door aimée »

krijgt plots liedje van alfred jodokus kwak in haar hoofd

ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!
kitten

Bericht door kitten »

Ik zing mee! :static:

Jeetje... ik heb een nieuwe vader... :shock:

Ik heb mijn vader nooit echt gekend. Hij werkte altijd veel en bemoeide zich amper met ons kinderen. Nu issie met de VUT en ineens heb ik een vrolijke papa die grapjes maakt en - I kid you not - een vaste dag in de week op zijn kleinkinderen wil passen... :shock: Zelf! Ik was bang dat hij zou wegkwijnen, hij stak altijd zoveel tijd in zijn werk en dan ineens niks meer hebben. Nou, niks is minder waar!

Ongelofelijk... Ik zat helemaal verbaasd aan tafel daar... Ben nog steeds een beetje in shock.

En verder ben ik al 2x door mensen met wie ik geen relatie heb, zomaar genamedropped en als een mooie vrouw genoemd.. :bloos: Gut jas, dat doet ook wel wat hoor... :bloos:
aimée

Bericht door aimée »

we zijn vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk......... :smiley_panic:

maaruh dat is wel heftig hoor, weer eens een papa hebben ;) Geniet ervan meid.. de kids houden hem wel weer jong.. na zolang werken heb je het denk ik ook wel gehad..

complimentjes zijn altijd leuk...

zo kreeg ik vandaag te horen dat mijn glimlach mensen opvrolijkten, dat mijn ogen straalden en dat dit één van de mooiste sieraden was die ik droeg.. ;) waren twee klanten die zaten te flirten..
madeleine

Bericht door madeleine »

@ kitten: Fijn je papa terug. Geniet er lekker van.
@ Sabrina: Wat beschrijf jij mooi hoe ik BDSM ervaar :) Ik word helemaal van jou en dit forum.
@ Toran: Ik vind het juist zo zielig voor die Doms, die hebben nooit een lichaamsdeel dat zeer doet. (Hoewel deze potentiele wel hele mooie schouders heeft, om je tanden in te zetten, in de een of andere situatie, mocht je niet toevallig een gag inhebben...*stille aftocht naar stuitertopic*)
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Imperator

Bericht door Imperator »

MORGEN WACKEN!!!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wat bijzonder kitten! Geniet er van :)

en madeleine, zeg eens wat meer :)
**Self Rescuing Princess**
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@kitten: Wat fijn van je vader. Geniet van al dat moois wat jullie samen met kinderen kunnen delen!

@madeleine: "Ik vind het juist zo zielig voor die Doms, die hebben nooit een lichaamsdeel dat zeer doet." Wat denk je van die blauwe plekken/spierpijn van het in bedwang houden van relsubjes? Of pijn in handen/armen na een stevige sla/zweep sessie? En zo zijn er nog wel een aantal lichaamsdelen die op zeker moment pijn kunnen doen.

@astarte: "dat mijn ogen straalden en dat dit één van de mooiste sieraden was die ik droeg.. " Een mooi excuus om andere sieraden te weigeren.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

mijn kont doet ook zeer, lalalalalaa, mijn mijn kont doet ook zeer, lalalalalalala
en nu ga ik heel gelukkig slapen
Marcuw

Bericht door Marcuw »

Tja behalve dat ik weer eens aan het nachtbraken ben , ben ik ook uitermate vrolijk en blij. Broerke en schoonzus hebben gister (3 aug, 21:38) een pracht van een dochtertje van ruim 2800g en 47cm op de wereld gezet. Mag mij dus nu echt 'oom' (laten) noemen. :static:

Net terug van het ziekenhuis alwaar de familie lekker ligt te rusten in goede gezondheid.

Natuurlijk gebeurt dat als ik net voor die datum ook een kraamvisite had gepland bij mijn beste vriend (die de 22e juli voor het eerst papa was geworden). Hoe voorspelbaar kan het soms zijn.

Maar nu gaat ik mijn nest induiken voor een paar uur slaap.
kitten

Bericht door kitten »

Hey, gefeliciteerd!! :static: Oom Marcuw! :static: :static:
Plaats reactie