Wat niet zo leuk was: een jeukende, brandende, felrode allergische reactie op die enorme brandwonden. Van het plastic laagje op de gaasjes die over de brandwondengel gingen tegen het uitdrogen.
Wat wel grappig is: na wat geëxperimenteer op zoek naar iets wat èn de gel vochtig houdt èn nog een beetje ademt, uitkomen op koolbladeren onder het rekverband. Werkt echt perfect! Verkoelend, ademend en het dekt het zó goed af dat ik het zelfs minder vaak overnieuw hoef in te smeren!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
@Chell Seconding Voleuse! Also jurk met zakken, so much awesomeness! Ik las laatst dat er zelfs trouwjurken met zakken in het wild gespot zijn, maar bizar hoe zeldzaam het eigenlijk nog is...
chell schreef: ↑23 jul 2019, 11:48
Juffie heeft een jurkje voor mij gemaakt en ik word er zo blij van! Hij zit zooo lekker dat ik er in wil wonen. En ik heb zakken!
Van zo'n berichtje word ik dan weer instant vrolijk! <3
@Erieann Denk dat dat ook de reden is dat weinig jurken zakken hebben. Net als bij een goed pak: eigenlijk moet je het niet verpesten door er op sommige plekken ballast aan te hangen. Maar het is wel praktisch.
Ik knip zakken wel zodanig dat er in ieder geval een smartphone inpast. Maar je moet er niet je tas mee willen vervangen, dan gaat alles hangen en lubberen.
Ja maar ik wil vaak gewoon mijn handen ergens kwijt kunnen! Ik gebruik broekzakken eigenlijk ook nooit om echt dingen in te doen (daar zijn ze in vrouwenbroeken immers nooit groot genoeg voor ) maar alleen al mijn handen ergens in kunnen stoppen is al fijn.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa