Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Voleuse

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Gewoon bij mn vriend thuis :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Guilty

Bericht door Guilty »

kitten schreef:En zo kwam het toch nog goed. :lol:
Gelukkig hadden ze een warmtepaal op het station 8-)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Wat is mijn schoonvader een irritante, arrogante, betweterige lul! Hij weet altijd alles beter, als ik zeg dat de lucht blauw is, is hij nog in staat om te zeggen dat ie groen is! Echt, dude, houd op met uitkeringsfraude plegen omdat je het half jaar tot je pensioen liever WW trekt dan dat je solliciteert en ga werken ofzo. I don't care, als hij z'n kop maar houdt! Lamzak.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Oh, en voor ik het vergeet, het is nog een racist ook! Net ook weer! AAAAAAARGH!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

De UWV heeft toch een kliklijn? Als het echt zo'n vervelende rotzak is, dan zou ik niet om een belletje verlegen zitten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Euh, het is wel mijn schoonvader. Als in de vader van mijn partner. Waar ik nog twintig jaar tegenaan moet kijken. Als ik die aangeef, hoe gezellig denk je dan dat het bij mij thuis wordt? ;)
tijgermeisje

Bericht door tijgermeisje »

believe it or not

ik ben nu gewoon iets te vaak afgewezen...hoe vriendelijk ik ook ben, het maakt niet uit...k voel me er zo klote bij...
ondanks dat er word gezegd dat ik heus wel leuk genoeg ben of dat ik knap zou zijn...het zijn allemaal leugens...wat betreft liefde is mijn leven er niet op afgestemd...

nu ben ik even een lekker borreltje aan het drinken, maar vervelende gevoelens gaan meestal pas weg als je in slaap valt...hopelijk is het morgen beter
leonietje

Bericht door leonietje »

Hallo ik zit ziek thuis heb hoofdpijn en voel me gewoon enorm kut moet je dan als buurman ook nog in je hoofd gaan halen dat je net vandaag je badkamer gaat slopen en dat al vanaf vanmorgen HALF 8!!! Ik zit thuis omdat ik ff rust wilde ja !@#$%^&*() :donder:
skaoot

Bericht door skaoot »

Krijg ik vrijdag nog bevestiging dat vandaag 16:15 prima is voor sollicitatie gesprek (functie bij bedrijf waar ik al 4 jaar heb gewerkt, best raar om dan weer te solliciteren), ga uurtje eerder weg bij archief, kom daar op tijd aan, doet men verbaasd open van huh, wat doe jij hier? Ik heb een gesprek met ***. Oh die heeft vanmorgen besloten vandaag een vrije dag te nemen. ... Say what?!? E-mail nog eens gechecked, niks van haar. Leuk. Fijn. Gedoe. Geprobeerd nog haar te bellen maar neemt niet op. Aaaargh, loop ik eerst een dag te zenuwen want door druk weekend en gare zondag beetje vergeten voor te bereiden (ook al heb ik er 4 jaar gewerkt, toch andere functie enzo) en dan is ze er gewoon niet :slaan:
Zo maar mailtje sturen voor nieuwe afspraak. Even wachten anders wordt het wat te bijdehand mailtje vrees ik. "Bedankt voor het gesprek, ik vond het echter wat eenzijdig"
Grmph...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
iezje

Bericht door iezje »

he bah skaoot niet leuk..
:close_knuf:
maar je idee van antwoord is echt super
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Awww bliebje ik weet niet wat er precies is, maar :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Crownless

Bericht door Crownless »

Weet je al wanneer het nieuwe sollicitatiegesprek is? En wil je er eigenlijk nog steeds werken?

Mijn rant van vandaag heeft te maken met mijn niet zo cullinaire kant. Gisteren zaten Bryan en ik wat te suffen (suffen, niet surfen dus. Kortom, verveling!) en een algeheel bluh gevoel. Case of the mondays denk ik. Het heerste gisteren ofzo.

In ieder geval, we besloten om 6 uur: goh, laten we een pizza bestellen. Zo gezegd zo gedaan, de verwachte levertijd was een half uur. Das mooi, want zelfs al wordt het een uur, dan heb ik nog steeds een kwartier om die pizza naar binnen te gooien voor ik naar de EHBO cursus moest.

Ja, het sneeuwde. Nou ja, het was vooral witte miezer. Het stelde niks voor. Maar toen om zeven uur onze magen knorden, was er nog geen pizza.
Vijf over zeven begon ik te mopperen dat die pizza maar op moest schieten, want anders had ik er geen tijd meer voor.
Tien over zeven vroeg ik Bryan of hij wilde bellen naar pizzaman. En begon ik te mopperen over het niet betalen van de pizza voor mij, aangezien ik hem toch niet meer kon verorberen. Bryan pruttelde een beetje over 'ja, dat kun je toch niet maken?' en 'Daar ben ik echt slecht in hoor'. Nee, zeggen dat je in een half uur bezorgt, en dan niet komen opdagen, dat kun je niet maken!
Kwart over zeven belde ik zelf maar.

Je raad het nooit. Meneer aan de andere kant van de lijn vertelde me doodleuk dat het hem sterk leek dat vriendlief om 6 uur gebeld had. Transformatie van boze klant naar ijskoningin in drie... twee... een.
"Meneer, mijn vriend heeft gebeld om zes uur. U zei een half uur. Wilt u nu gaan beweren dat ik nu sta te liegen? Nee, wilt u nu gaan beweren dat ik sta te liegen? Niet? Mooi. U zei een half uur. Het is nu kwart over zeven. Ik moet weg. We hebben twee quatro stagioni besteld, en we gaan er maar voor een betalen, aangezien we er maar een op gaan eten. Ja, dat zal wel, dat de chauffeur onderweg is. Het is te laat. Ik spreek nu bij deze met u af dat we maar voor een pizza gaan betalen. Meneer, dat u twee koeriers hebt vanavond en dat het druk is, is niet mijn probleem. U zei een half uur. Dan ga ik daar vanuit. Het is nu ruim 5 kwartier verder. Nogmaals, ik spreek nu met u af dat we maar voor een pizza betalen. Ja, is goed. Wat, u zegt dat u de beste in Eindhoven bent? Oh, dat u uw best doet. Ja, dat zal wel. Ja, volgende keer beter inderdaad, als die er nog komt. Dag meneer.".

Vervolgens zat Bryan met z'n oren te klapperen en zich af te vragen of de koerier gecanceld zou worden.

Vijf minuten later, nadat ik een boterham naar binnen had gepropt en op het punt stond me te haasten naar de cursus (te laat, te laat! :smiley_panic: ) stond de bezorger op de stoep (letterlijk, hij had zijn auto dwars over de stoep). En Bryan heeft een pizza betaald.

Als ik ergens niet tegenkan is het wel mensen die beloften doen die ze niet waar kunnen maken. Als je weet dat het druk is, en je weet dat je een half uur niet gaat halen, dan zeg je een uur. Of, dan bel je even op, als je toch het telefoonnummer vraagt aan de klant. En dan ga je al helemaal niet tegenpruttelen dat de klant liegt. Punt een was het in dit geval niet waar, punt twee, al was het wel zo, klantvriendelijkheid dicteert dat je gewoon vriendelijk moet zijn en zeggen dat je het vervelend vindt en dat je niet begrijpt hoe het mis is gegaan en dat je het gaat voorkomen in de toekomst. Schelden doe je maar als je hebt opgehangen (nu deed deze meneer dat niet, omdat hij gewoon geen ruimte kreeg van mij, en schijnbaar toch nog iets van klantvriendelijkheid in zich had).

Oh man, wat was ik boos gisteren. Mij een beetje in belabberd Nederlands smoesjes gaan vertellen. Zal je leren om standaard een half uur te zeggen. De vorige keer was je ook pas na een uur aanwezig, maar toen dacht ik dat dat kwam door de internetbestelling. Maar damn, je eigen personeelstekort aanroepen als smoes? Dat interesseert mij niet, ik betaal voor een pizza in een redelijke tijd. Ja, als je een uur had gezegd hadden we niet besteld. Maar uiteindelijk hebben we ook niet betaald en ben je ons als klant kwijt, dus waar is nou de win voor de pizzaboer? Behalve dat ie zich heeft neergezet als onbekwame vent die kan fluiten naar deze twee klanten en als ik er een internetreview over zou schrijven, vast nog wel meer?
Verdomme, ik heb als puber gewerkt in een winkel, en werd door een werknemeronvriendelijke baas constant verteld wat klantvriendelijkheid inhield. Ik zag er toen niet het nut van in, maar fuckin hell, de wereld zou een stuk beter worden als wat die man vertelde, standaard zou worden. Het interesseert me niet waarom dat ding laat is. Het interesseert me niet dat er te weinig cassieres zijn. Het interesseert me niet dat de cassiere over 5 minuten pauze wil maar dat Marietje eerst wil en maar dat die met Pieter staat te rotzooien in het magazijn. Ik zie alleen dat wanneer dat besproken wordt, die cassiere niet werkt, waardoor ik moet wachten. En hoeveel fucking moeite is het, om als je iets omroept, eerst de reciever in te drukken en dan de haak weer op de hoorn te leggen, zodat je niet practisch doof wordt van dat nare gekraak dat door de winkel schalt?
Ik vind mezelf echt geen onredelijke klant. Maar als ik een pizza bestel wil ik dat die gelevert wordt in de tijd die gezegd wordt aan de andere kant, of hoogstens een kwartier later. Als ik in een winkel wil afrekenen, verwacht ik dat een gesprek met een collega wordt afgekapt en dat je me komt helpen. Zeker als dat gesprek over iets anders gaat dan werk. Als ik in een winkel iets vraag, wens ik met mevrouw aangesproken te worden, en een glimlach. Ik vind het fijn als iemand met me meeloopt, in plaats van 'daarachter in dat rek ergens'. Ik vind het fijn als iemand mee gaat helpen zoeken, in plaats van een ongeinteresseerd 'ja, als het er niet meer ligt, dan hebben we het niet meer'. Doe in ieder geval alsof je gaat zoeken in het magazijn, ga daar een minuut staan, en kom dan terug met 'nee, sorry, hebben we niet'. Hoe fucking moeilijk is dat? Het is je werk! Doe datgene waarvoor je betaalt wordt! Klantvriendelijkheid maakt de wereld echt een betere plek. Tuurlijk, als een klant je als stront behandelt, hoef je dat echt niet te slikken. Maar uit jezelf de klant al behandelen als een irritante aanwezigheid in je winkel, dat kan gewoon echt niet!

Overigens was de pizza die Bryan kreeg niet echt warm meer.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
skaoot

Bericht door skaoot »

Ben het eens met er niet meer voor betalen. Mooi verhaal wat je die man hebt verteld, lekker duidelijk. Denk dat veel mensen het alleen denken maar niet doen. Applaus!!!
Heb ook keer gehad dat ik pizza bestelde, om zelf op te halen, ook vroeg hoe lang het ging duren anders zit ik daar te wachten terwijl ik een scriptie te schrijven heb met deadline en daarom bestel ik ook eten want snel, zeggen ze 20 minuten. Ok, dus ik fiets na 20 die kant op, kom daar, begint ie hem in elkaar te draaien pas als ik aankom! Grrrr, dus daar alsnog kunnen zitten wachten. Ook gezegd dat ik het niet vond kunnen. Wel betaald, en ga er nog vaker heen want is verder wel goede tent en pas een keer gebeurd. Maar balen for sure.
Klantvriendelijkheid is een kunst.
Was je niet al te laat voor EHBO?

Oh ennuh, was dat diezelfde tent als waar we besteld hadden voor we naar Danko Jones gingen?

En wat die baan betreft, aangezien ik verder niet veel beters vind tot nog toe en het op zich wel goede werkervaring zou zijn, en vlakbij is zodat ik niet hoef te verhuizen en ondertussen kan verder zoeken naar iets anders... wil ik haar best een tijd als baas gedogen. Ik houd wel in gedachten "loon, loon, loon, werkervaring, loon, geen gat op CV, loon, loon". Ben nu niet echt in positie om een mogelijke baan af te slaan, ook al is mevrouw de baas inderdaad niet de fijnste om voor te werken. Na vier jaar weet ik wel ongeveer hoe ze in elkaar steekt, dat helpt vast ook wel met ermee omgaan.
Donderdag is de herkansing. Dum dum dum!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik word langzaam gek
dankzij de gemeente of bouwvakkers
waaarom ingodsnaam beginnen ze hier met heien om kwart over 7 :omg: :omg:
en dat is niet alles
ze gaan vanaf 3 januari 6 fucking weken hier voor de deur heien
teringggggg
t ergste is dat ze om kwart over 7 beginnen doodleuk om 8 uur een uur gaan koffiedrinken en daarna ah fuck dan ben ik toch de deur al uit
:confused2:
kitten

Bericht door kitten »

De opperheier bellen?
Plaats reactie