Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Klinkt als een film chell!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Dat hebben wij ook. Dat vind ik zo fijn am wonen in het centrum. Ijsje halen bij Iwan of pokebowl bij Kyara. En dat zij ook weten waar wij wonen. Dat ga ik echt missen als we hier weg moeten...
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

inmiddels dan wel even de after-vrolijk zijn dip, maar goed. Hele week visite gehad, maar zaterdag lekker een dag naar Den Helder geweest, met taxi en scootmobiel, zodat ik binnen Den Helder ook lekker alle kanten op kon. Aantal mensen bezocht, lekker even poosje aan de dijk gezeten, genieten van de zon, de zee en de wind, want die was behoorlijk, en lekker afgesloten in mn favoriete kroeg met de nodige drankjes en lekker en voldaan weer naar huis. Erg genoten, toen gister nog mn jongste dochter met partner een poosje hier en toen was ik, en ben ik nog steeds, doodop, zo verschrikkelijk moe, maar het was allemaal wel heel erg fijn! Ik kan weer wat corona-fysical distance hebben! Alles verliep redelijk corona-proef, maar zo fijn om weer n aantal mensen te zien, te spreken, en te genieten van de zee!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Fijn he? Er even tussen uit en wat mensen irl zien.
Geniet van de positieve momenten.
Mack

Bericht door Mack »

Ja, die snap ik.

Dit weekend een "field day" gehad op het terrein waar (hopelijk) over een klein jaar MCH2021 gehouden gaat worden. Dat werd meteen een oefening in hoe je op zo'n terrein de zaak veilig kan houden. Want we gaan er van uit dat begin augustus volgend jaar we nog niet terug naar "normaal" zijn.

Dat ging verbluffend goed. Er was een enkeling die het niet zo zwaar opnam maar die werd simpelweg gevraagd of zich óf aan het protocol te houden óf zich terug te trekken. En toen besloot hij om het protocol te respecteren.
Een voordeel is dat het terrein meer dan een 1km2 groot is en flexibel in te delen. Dus we gaan door met de voorbereidingen en in mei volgend jaar hakken we de knoop door voor een go/no-go. :D
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik ben afgepeigerd, maar m'n rozetje heeft een fijne vakantie <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

We hebben gezwommen en gedanst en gespeeld en naar de dierentuin geweest. Vandaag thuis gekomen in een net schoon huis en rozetje was smiddags naar de opvang, heerlijk dutje gedaan.
JJV

Bericht door JJV »

:static: :banana: :static:

(welke dieren tuin?)
~\v/~
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Zaterdag Beekse Bergen, donderdag Dierenrijk
JJV

Bericht door JJV »

:static: :static:
~\v/~
Mack

Bericht door Mack »

Samen met Rho mijn thuisnetwerk aan het upgraden:
  • Een Odroid HC1 met 1TB om een home-cloud te maken die ik in de toekomst ook van buiten via VPN kan benaderen.
  • Een Pi-Hole om de overdaat aan reklames wat te beteugelen.
De volgende stappen worden:
  • Een MQTT broker om wat random meuk (lampen en stopkontakten) te automatiseren.
En echt alles is tweedehands of uit een weggeefkast. :lol: :banana:

Of moet dit in het nerd-draadje? :hypocrite:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

zolang je het niet erg vindt dat ik er geen hout van snap, mag t hier hoor :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Een Aruba, je wil het hele gebouw van wifi voorzien? :biggrin:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Mack

Bericht door Mack »

Die werden een tijdje geleden voor €25,- per stuk aangeboden. En aangezien de TP-Link PoE heeft is het aansluiten supersimpel.
En ja, er zijn slechtere WiFi modules. :)

Het enige probleem is het goed (compleet!) configureren van die TP-Link. Dat ding is "managed" en kan nog net geen rondedansjes maken. De manual is 800 pagina's. :shock: :clown:
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik heb vandaag eindelijk mn trappengat geschilderd. Dat klusje lag pas 8 maanden te wachten... Maar ik haat schilderen en bovenin het trappengat kan je ook zo lekker bij (not). Maar ik keek er wel ook elke ochtend tegenaan. En elke ochtend dacht ik weer: lelijk. En nou is eindelijk alles in huis geschilderd. Het was zo snel droog dat ik niet ook meteen een tweede laag kon schilderen dus ik hoef ook niet meer op een andere dag verder. En ik had echt precies genoeg verf. Dus ook geen restje meer wat je dan nog 8 jaar laat staan want zonde om weg te gooien. Dus nou kunnen de overige verf spullen eindelijk uitgezocht worden en naar zolder. En dan wordt de volgende klus nieuwe gordijnen uitzoeken en bestellen. Maar ik ben zooo blij dat verven klaar is!
Plaats reactie