Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

even opnieuw opstarten misschien?
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Yay eireann computergenie! :geek: (Zo simpel ook, waarom kwam ik daar niet op)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

LOL!

@brabbeldasje: ik heb nooit shampoo en conditioner van hetzelfde merk. Nergens voor nodig! :aggut:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

maar...maar....dan hebben de flesjes andere kleuren...en geuren en dan dan uhhh je weetwel!
kitten

Bericht door kitten »

ja en?? :mrgreen:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

brabbeldasje schreef:maar...maar....dan hebben de flesjes andere kleuren...en geuren en dan dan uhhh je weetwel!
Dan ruik je dubbel zo lekker :biggrin:?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Gewoon 2 flessen conditioner kopen bij elke fles shampoo! :D
leonietje

Bericht door leonietje »

of altijd dezelfde soort shampoo en conditioner gebruiken :clown:
Pluu

Bericht door Pluu »

Of je aangebroken shampoofles bij je moeder/vrienden/etc. neerzetten die misschien minder moeite hebben als de shampoo niet matcht met de conditioner.

Ik zie het probleem niet, maar heb op zich alle begrip voor je. Ook autistische trekken, ik wordt ook errug chagrijnig als ik mijn koffie niet tegelijkertijd met mijn ontbijt kan drinken... dan is je ontbijt op, en dan nog koffie... of eerst koffie, en dan pas eten.. nee... het kán wel, maar het is gewoon niet fijn! En, tijdens een broodmaaltijd wil ik altijd een broodje zoet en een broodje hartig. Een eventueel 3e broodje mag zoet of hartig zijn, maar als ik er 2 eet dan moet er eentje zoet en eentje hartig zijn. 2 broodjes zoet of 2 broodjes hartig kán wel.. maar.. noujah, het is gewoon niet zo fijn. Dus als jij dat met shampoo en conditioner hebt dan moet je gewoon zorgen dat dat goed uitkomt met hoe jij het het liefste hebt :).
brabbeldasje

Ja:)

Het klinkt stom maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen.
JerryM

Bericht door JerryM »

gelukkig is de oplossing eenvoudig voor de toekomst, altijd reserve flesjes van beide op voorraad hebben, dan blijven ze gelijk.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Boefje

Bericht door Boefje »

Of je kaal laten scheren... hoef je het ook nooit meer te wassen... ;)
vode

Bericht door vode »

Ik doe het ook nooit Brabbel, ik moet altijd de blauwe shampoo en conditioner hebben van Herbal Essence anders klopt mijn douche gewoon niet! Ik zorg er ook altijd voor dat ik niet zonder zit. :static:
puppysjors

Bericht door puppysjors »

stomme buik!! stomme buik!! stomme buik!!

Ik durf niet naar de winkel, darmprobleempje, maar pleepapier is wel op aan het gaan, net als mijn peuken. :x

Stomme buik!!!
brabbeldasje

101 euro... 101 euro moet ik elke maand betalen aan die stomme zorgverzekering voor die paar keer dat ik naar de dokter ga...die een of twee keer dat ik in het ziekenhuis zit en niet eens mijn therapie dat komt uit een ander potje. Nu zonder baan en of school.waar god zij dank volgende week verandering in komt, sta ik elke maand -30. Elke maand moet ik weer op magische wijze aan geld zien te.komen.

En nu...nu ik het het hardste nodig heb laten ze me.stikken.
Ik heb al jaren een zwakke rug. Zit in de familie en mijn fivuur werkt ook niet echt mee. Nu gaat het van kwaad tot erger en aangezien twee van mijn 3 en halve broer al een hernia had voor zijn 20e en de ander voor zijn 25e...zit ik em flink te knijpen. Afelopen 2 maanden heb ik al meerdere keren gehad dat ik gewoon keihard door mijn rug heen ginv. En inmiddels kan ik al nauwelijks meer met boodschappen van de winkel naar huis lopen op mijn slechte dagen. Dat is nog geen 300 meter.

Nou naar de dokter geweest en die schrok gewoon. Ik moest toch nodig fysio gaan volgen anders zou het spoedig echt een keer misgaan.
Dus ik dat aanvragen...blijkt het dat dat niet bij mijn zorg verzekering zit... Moet ik de eerste tien lessen zelf betalen.... Dat is meer dan 200 euro...dat KAN IK NIET! grom... Soms ben ik gewoon even ten einde raad.

En nu lig ik weer plat. Stapte vanochtend uit bed om naar de wc te gaan en toen ik er weer in kroop hoorde ik een hele harde kraak. Dusss erg fijn dit !!!!! Nouja als de stijfheid.wat weggetrokken is toch maar naar de dokter zien te komen en vragen of er andere mogelijkheden zijn.
Plaats reactie