Gloeiende!!!
Google is NIET mijn vriendje!
Ik wil gewoon kijken naar de collectie meegroei- en voedingsbh's van Marlies Dekkers van dit moment. Want, (dat heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken) ik ben een enorme Marlies fan, en nu ik vernam dat ze ook een maternity collectie heeft, werd ik erg blij.
Ik heb namelijk een iets grotere, goedkope BH bij de Hunkemöller als tijdelijk dingetje gekocht, en dat ding ligt na een paar keer dragen nu ongebruikt in mijn la. Het zit gewoon niet lekker. Ik ben een Mercedes gewend en neem dus geen genoegen meer met een Fiatje Panda.
Ennieweej, ik hoorde in mijn vaste lingeriezaak dat Marlies ook een zwangerschaps- en voedingslijn heeft. Die hebben zij helaas niet voorradig, maar dat was online vast wel te bestellen, of anders een Marlies Dekkers winkel in de grotere steden bezoeken.
Nou zou je inderdaad denken dat je in 2011 een simpel zoekopdrachtje geeft als je 'Marlies Dekkers Maternity' in google ingeeft. Tig hits, maar nergens gewoon een online shop waarbij ik daadwerkelijk de maternity lijn krijg. Of ik krijg 1 bh (in de verkeerde maat) als resultaat. Of ik word weer doorgelinkt naar marliesdekkers.nl waar ik geen wijs uit kan worden. Of ik krijg een lingerie-outlet met tig MD collecties die allemaal bij naam staan genoemd. Leuke namen hoor; Dame de Paris, Daydreamer's diary, Global Fireworks, etc... Maarrrrr...
WELKE ZIJN NOU DIE MEEGROEI- OF VOEDINGSBH'S??? Want dát is nou net hetgeen ik zoek! De COLLECTIENAAM!
Ik heb geen zin om tig namen aan te klikken om toevallig een keer bij de juist uit te komen.
Ahhhh! Kutsites! :smiley_panic: