Vrolijk!
- eireann
- Site Admin
- cinderella
Re: Vrolijk!
Wanneer komen we je tegen in de eerste reclame, of wordt het meteen Tell Sell? (ok, te melig grapje)
Maar wel benieuwd wat het dan is geworden, en vooral ook waar, aangezien er volgens mij wel een behoorlijke uitbreiding in kantoorpanden is geweest de laatste tijd in je woonplaats.
Maar wel benieuwd wat het dan is geworden, en vooral ook waar, aangezien er volgens mij wel een behoorlijke uitbreiding in kantoorpanden is geweest de laatste tijd in je woonplaats.
toen doet er nu niet meer toe
ik ben vrolijk omdat iemand mijn berichtje hier had gelezen en ik nu geluksnijntjes aan mijn mobieltje heb hangen... (en ze had ook bonkies van de hema voor me meegenomen!!)
zaterdag ga ik een proefrit maken. Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe auto en nu heb ik er een gezien bij een autodealer. Voor een leuk prijsje. Blij (maar ook een beetje jammer dat ik mijn trouwe mormel ga inruilen)
*blij is* Onverwacht zomaar een leuke avond gehad, lekker gekletst en gekneedt, herkenning, 100 dingen vergeten te vertellen, 500 keer van de hak op de tak, maar erg gelachen!
weet niet of ik het echt bij vrolijk vind passen maar wel opgelucht. Mijn reintegratiecoach (die me helpt om een baan te vinden) en mijn contactpersoon van het uwv vinden dat ik momenteel echt niet in staat ben te gaan werken en ik heb dus vrijstelling van sollicitatieplicht en ik mag me legaal ziekmelden.
-
Hier ook reden tot vrolijkheid.
Mijn msn maatje die ik al een jaar of 10 ken en waar ik eigenlijk dik en dun mee deelde vroeger, kwam door samenwonen steeds minder online tot ik me laatst besefte dat ik hem al ongeveer een jaar niet meer gesproken had.
Hem wel al eens een berichtje gestuurd maar nooit reactie gehad. En nu kwam hij ineens online en heel erg leuk zitten kleppen.
Nu weet ik weer een beetje wat speelt in zijn leven. En hij heeft beloofd zo af en toe weer eens online te komen :icon_biggrin:
yay voor dit soort onverwachte vrolijkheid
Mijn msn maatje die ik al een jaar of 10 ken en waar ik eigenlijk dik en dun mee deelde vroeger, kwam door samenwonen steeds minder online tot ik me laatst besefte dat ik hem al ongeveer een jaar niet meer gesproken had.
Hem wel al eens een berichtje gestuurd maar nooit reactie gehad. En nu kwam hij ineens online en heel erg leuk zitten kleppen.
Nu weet ik weer een beetje wat speelt in zijn leven. En hij heeft beloofd zo af en toe weer eens online te komen :icon_biggrin:
yay voor dit soort onverwachte vrolijkheid

Yes gelukt!!
Yeah for me !!
Ondanks alles huppel ik even langs het vrolijke bankje!
Ik heb woonruimte gevonden voor mijn oudste.
Het is nog wel iets te duur voor hem,
dus spring ik dit jaar wel voor hem bij.
Volgend jaar verdient hij weer wat meer,
dus dan zal het moeten gaan lukken.
Mennnnnnnnnnnn wat ben ik opgelucht.
Hij komt niet op straat te staan!
En het allermooiste.....
het is midden in ons eigenste dorpie
~ vliegt een ieder die nu in mijn buurt staat gewoon spontaan rond de hals en zoent frontaal ~

Ondanks alles huppel ik even langs het vrolijke bankje!
Ik heb woonruimte gevonden voor mijn oudste.
Het is nog wel iets te duur voor hem,
dus spring ik dit jaar wel voor hem bij.
Volgend jaar verdient hij weer wat meer,
dus dan zal het moeten gaan lukken.
Mennnnnnnnnnnn wat ben ik opgelucht.
Hij komt niet op straat te staan!
En het allermooiste.....

~ vliegt een ieder die nu in mijn buurt staat gewoon spontaan rond de hals en zoent frontaal ~

he Noni...geweldig nieuws!!!!! Gefeliciteerd!
Ik ben ook vrolijk, frolic, vrowluk!!!!
Want ik heb per 1 juni een nieuwe baan, met een contract voor onbepaalde tijd
in een hele andere richting dan waarin ik zocht!!!!
( nu nog het arbeidsvoorwaarden gesprek)
O ja...en ik ben verliefd
Verliefd op een bank! De polderbank van Hella Jongerius ( ontwerpster), ik zal m nooit of te nimmer kunnen ( willen ) betalen, maar oeh, wat vind ik m mooi!
( ik ben het niet hoor, die op de bank zit)
Ik ben ook vrolijk, frolic, vrowluk!!!!
Want ik heb per 1 juni een nieuwe baan, met een contract voor onbepaalde tijd

( nu nog het arbeidsvoorwaarden gesprek)
O ja...en ik ben verliefd

Verliefd op een bank! De polderbank van Hella Jongerius ( ontwerpster), ik zal m nooit of te nimmer kunnen ( willen ) betalen, maar oeh, wat vind ik m mooi!
( ik ben het niet hoor, die op de bank zit)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Ravelijne
Gefeliciteerd met de baan! Mooie bank, is vast erg leuk om verliefd op te zijn. 

- juffie
- Site Admin