Ongecontroleerde rant topic!
- tessie
- Contacteer:
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Mja, beetje jammer dit. Ik had graag brabbels reactie gehoord. Nu blijft het dan altijd de vraag of het allemaal waar was of niet.
Met voorspelbaarheid van gang van zaken vooral. Ik wist dus wel waarvoor ik daar moest zijn, maar hoe verder was dus onbekend.juffie schreef:Mag ik je dan wat vragen, dbj? Waarom benoemde je dan je Aspie toen je het had over je bezoek aan de kaakchirurg? Wat heeft dat voor jou met elkaar te maken dan?
Heb het maar 'over me heen laten komen' en het is gelukkig goed gegaan; in alle opzichten. Maar dat is niet zó vanzelfsprekend.
- juffie
- Site Admin
- JerryM
Dat herken ik ook dbj. Ik heb zelf geleerd om dat m'n standaard reactie te laten zijn, ik zie wel wat er gebeurt, en ga me niet van tevoren druk maken. Scheelt een hoop stress.
Misschien scheelt het ook voorpret bij fijne dingen, maar ik kan prima genieten van het moment.
Misschien scheelt het ook voorpret bij fijne dingen, maar ik kan prima genieten van het moment.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Ik vind het ook dapper van tessie.juffie schreef:Amen. En ik vind het dapper van tessie dat ze dit benoemt, want eerlijk gezegd; ik twijfel ook weleens aan het waarheidsgehalte.
En net als tessie, juffie en tippi, had ik ook mijn twijfels over het waarheidsgehalte van sommige postings die gemaakt zijn door brabbeldasje. Voor een deel om dezelfde reden die juffie beschrijft. Chonologisch gezien zijn sommige dingen onmogelijk.
- kitten
Bullshit. Brabbel had al niks meer kunnen zeggen om jullie te overtuigen.tessie schreef:Mja, beetje jammer dit. Ik had graag brabbels reactie gehoord. Nu blijft het dan altijd de vraag of het allemaal waar was of niet.
@ruby: hou maar op, ze is al weg.
Maar je laat wel je account verwijderen... jammer. Ik ben het niet eens met je reactie op wbj, maar he, als ik om elke post waar ik om afgeslacht ben mijn account had verwijderd had ik tien jaar geleden mijn internet abo wel op kunnen zeggen...brabbeldasje schreef: en als ik nu afgeslacht word wegens mijn kut post dan so be it! ik sta er wle achter.
Denk er nog eens over na Brabbel, je hoeft niet altijd door iedereen leuk gevonden te worden om deel uit te maken van een groep!
Ik kan het uitpraat topic nergens vinden, kan iemand me even helpen waar het staat?
( superonhandig deze twee accounts)
( superonhandig deze twee accounts)
- juffie
- Site Admin
@ruby: viewtopic.php?f=37&t=2542&p=115550" onclick="window.open(this.href);return false;
MILF 

- eireann
- Site Admin
Elke week heeft iedereen hier dezelfde vergadering. Zelfde dag, zelfde tijd, zelfde plaats. ALTIJD krijgen ze daarna van mij een email: waren ze aanwezig en hadden ze nog wat te melden. ELKE WEEK! Niet af en toe, nee ELLEKE WEEK!
En wederom moet ik dezelfde groep mensen een tweede herinnering sturen, of ik misschien aub toevallig als het niet te veel moeite is, dan toch wel snel en dringend eindelijk hun reactie eens ontvangen.
Stelletje gruwelijk duur betaalde knuppels kan het niet eens handelen om mij een mailtje van 30 seconden tiep werk te sturen, ik moet er ELKE week weer om zeuren. Alsof notulen niet sowieso al een kutklus zijn... serieus zeg, stelletje kansloze knuppels, ik maak ze voor jullie hoor, niet voor mijn plezier!
Mijn reminder email aan de groep was wel vriendelijk en beleefd... Maar AAAHHGGGGHHH !!!! Stelletje bos-idioten!
En wederom moet ik dezelfde groep mensen een tweede herinnering sturen, of ik misschien aub toevallig als het niet te veel moeite is, dan toch wel snel en dringend eindelijk hun reactie eens ontvangen.
Stelletje gruwelijk duur betaalde knuppels kan het niet eens handelen om mij een mailtje van 30 seconden tiep werk te sturen, ik moet er ELKE week weer om zeuren. Alsof notulen niet sowieso al een kutklus zijn... serieus zeg, stelletje kansloze knuppels, ik maak ze voor jullie hoor, niet voor mijn plezier!
Mijn reminder email aan de groep was wel vriendelijk en beleefd... Maar AAAHHGGGGHHH !!!! Stelletje bos-idioten!
**Self Rescuing Princess**
misschien op de volgende vergadering aangeven dat je niet wil notuleren omdat je je ergert aan de mensen die niet de moeite nemen om even 2 minuten in een mailtje te steken om je terug te mailen ?
- eireann
- Site Admin
Ik hoef er gelukkig niet bij te zitten... Ik heb vandaag pest humeur, overweeg nog een positieve motivatie te bedenken om ze te laten reageren... En anders... het hoort er bij, maar ik vind ze wel dom 

**Self Rescuing Princess**
Kan je niet eens gewoon zetten van ja niemand had een punt klaar. Altijd zeuren alsof het kleine kinderen zijn, zou mij ook heel snel heel boos maken.
- eireann
- Site Admin
Ik heb al vrij snel een colom toegevoegd aan de notulen. Nu is er:
Aanwezig
Afwezig
en extra.....
Geen Reactie.
Vonden de collega's al 'streng'
Aanwezig
Afwezig
en extra.....