Bisgierig

chell

Re: Bisgierig

Bericht door chell »

Ik hou van zoenen met vrouwen Lekker zacht! :) En borsten zijn ook leuk! Maar verder... mwah, doe mij maar een piem0l.

Merk overigens wel dat ik weer nieuwsgieriger word. De laatste keer echt iets met een vrouw doen is denk ik al een jaar of tien geleden. Daarna nog wel eens een MVV trio gehad maar daarbij was geen contact tussen beide dames. Ben wel nieuwsgierig of ik nu meer met een vrouw zou kunnen beneden de navel ;)
puppysjors

Bericht door puppysjors »

ik denk dat het bi-gierig moet zijn, aangezien de s van nieuws komt.

Ontopic,

de enige manier om er achter te komen is om het te doen. Zelf heb ik gemerkt dat gender eigenlijk niet meer uitmaakt, hoe langer ik in dit wereldje rondloop.
Er zijn kwetsbare jongetjes, en stoere vrouwen en andersom.
En ik heb met mannen en vrouwen gedomineerd. Wat ik wel merk is dat vrouwen domineren prettiger is. De gevoelens herken ik makkelijker.
De sex heeft niet echt prioriteit.
Ik zou ook geen sex met iemand van het zelfde geslacht willen hebben als er geen bdsm aan ten grondslag ligt.
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Op fetlife schreef ik ooit:
[...] Verder heb ik de laatste tijd "last" van het verschijnsel dat ik vanalles en nogwat dat niet aan het "standaard plaatje" "man" of "vrouw" voldoet fascinerend vind. Vrouwelijke mannen, mannelijke vrouwen, transseksuelen, gender benders en gender fluidity, in allerlei mogelijke vormen. Maar ik val ook op mannelijke mannen en op lieve schattige onschuldige jongens. Zelden voel ik me aangetrokken tot vrouwelijke vrouwen, maar wel tot (schattige en/of stoere) meisjes. Daarom vind ik dat de term "bisexual" niet echt mijn voorkeur dekt en noem ik mij al een tijd "pansexual".
Nu moet ik zeggen dat ik in de praktijk voornamelijk ervaring heb met mannen, maar heb hier en daar wel een beetje met vrouwen gespeeld.
fran

Bericht door fran »

Tja, bisgierig. Of gewoon biseksueel.

Voor mij, ik vind een vrouwenlijf prachtig. De rondingen, borsten, billen. Maar voor mij moet een Dom wel een man zijn.
Vrijen met een vrouw lijkt mij fantastisch, al is mijn ervaring gering. Eerlijk is eerlijk, ik ben wel weer overwegend hetro.
Maar een vrouw. Bij mij is het meer dan bisgierig. Ik zou wel heel graag willen.

Tjeee, het is wel heel onsamenhangende reactie geworden..... :roll:

Lieve groet,
musje
Zhenna

Bericht door Zhenna »

Ik ben ook 100% hetero maar fantaseer wel steeds vaker over vrijen met een vrouw.maar dan liefst in een trio. Heb ooit eens met een vrouw gezoend en gestreeld en heb dat als zeer prettig ervaren. En zou nu wel een stapje verder willen.
skaoot

Bericht door skaoot »

Wat chell zegt, met vrouwen zoenen is best fijn!
Meer doen op seksueel gebied... Staat niet hoog op mijn interesselijstje. Wel nieuwsgierig naar, maar omschrijf mezelf toch vooral als hetero.
Qua spelen ben ik wel bi. Maar dat hangt denk ik ook weer samen met dat ik bdsm en seks kan scheiden. Tuurlijk, kan best geil worden van een spel, maar ik doel vooral op het type handelingen binnen een spel. En ik heb heel leuk gespeeld met vrouwen :inluv:

edit: bedenk me net dat ik misschien juist daarom ook graag met vrouwen speel, dan minder dat idee van "mogelijk iets seksueels ook nog eens erbij", dat idee. En zeker bij meer casual eens spelen op een feestje ofzo vind ik dat wel prettig. Lastig uitleggen. Voelt gewoon anders...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
nijntje

Bericht door nijntje »

En nog niemand heeft een link geplaatst naar 't Nu.nl artikel van afgelopen week waarin een onderzoek werd besproken dat vrouwen meer bi worden naarmate ze ouder worden?
skaoot

Bericht door skaoot »

Daar moest ik ook aan denken! Maar vind het gedoe per foon haha
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
dbj

Bericht door dbj »

nijntje schreef:En nog niemand heeft een link geplaatst naar 't Nu.nl artikel van afgelopen week waarin een onderzoek werd besproken dat vrouwen meer bi worden naarmate ze ouder worden?
Op verzoek ;) klik
Wever

Bericht door Wever »

Het gaat waarschijnlijk over hetzelfde onderzoek, maar op samarium werd naar dit linkje gelik...gelinkt.

Op het topic zelf heb ik eigenlijk geen mening. Ik ben niet bischierig, en Boefje mag gerust zitten nadenken. Als ze iets concreets wil zal ik 't toch wel horen. :)

Hmm...op een feestje heeft een vriendin olleke wel even op d'r mond gekust. Daar klinkt nu wel erger dan het was (eerder een soort van knuffel), maar toen ik het hoorde had ik wel iets van "grrrr...MIJN sub". Ik laat het aan andere D's over om hun subs met anderen-van-hetzelfde-geslacht te laten spelen. Mij zegt het absoluut niets.
mili

Bericht door mili »

Hier wel bischierig! Heb het er met mn ex-partner wel over gehad dat ik er wel eens een vrouw bij zou willen hebben.
Is helaas nooit voorgevallen..
Maar ook een trio met een extra man zou ik wel willen...hahaha lijkt me allemaal leuk en lekker om eens gedaan te hebben. Na die tijd weet ik dan wel of ik echt vaker iets met een vrouw zou willen of dat de fantasietjes leuker zijn dan de werkelijkheid :yes:
Proefkonijntje

Bericht door Proefkonijntje »

Ik ben denk ik wel Bisgierig. Vind het niet zo'n handige term persoonlijk. Nieuwsgierigheid impliceert naar mijn idee een meer actieve houding t.o.v. je bisexuele gevoelens. Heteroflexibel vond ik zelf altijd wel een leuke op fetlife. Zo van "Ik hoef geen sex met mannen, maar als het echt moet..." :hypocrite: .

Op romantisch vlak heb ik dus ook nooit gevoelens voor een mede man.

... Om nou echter te zeggen dat er totaal geen situatie zou kunnen ontstaan waarin ik verleid zou kunnen worden tot sex met een man ...

Die illusie heb ik al lang geleden achter me gelaten.

Ik kom juist steeds weer uitzonderingen tegen die de regel bevestigen :| .
Kenny

Bericht door Kenny »

Ik denkt dat iedereen wel eens het gevoel heb. Bisgierige gevoelens hebben wij hier ook wel, maar beide vinden we het dood eng...
Illustra

Bericht door Illustra »

Ik ben bisexueel. In mijn hoofd werkt het ongeveer als volgt:

Heteroflexible: heeft sex met eigen geslacht onder dwang van de D
Bisgierig: is nieuwsgierig naar sex met eigen geslacht
Bi-sexueel: heeft met iemand van het eigen geslacht dezelfde gevoelens/relaties/sex als met iemand van het andere geslacht.

Ik ben dus volgens mijn eigen redenaties bi-sexueel.
LittleRedBird

Bericht door LittleRedBird »

Ik denk dat ik mezelf nog steeds definieer als bi... Al ben ik al in geen tijden meer verliefd geworden op een vrouw.
Verder ben ik vooral seksueel aangetrokken tot vrouwen, maar eigenlijk vooral met mijn Lief in die fantasie.
Samen hem plezieren, haar co-toppen, haar plezieren... Toezien hoe zij "te grazen" word genomen.
Ja, vrouwen zijn fijn, lief en zacht en yummie...

Ugh, eerste post in een lange tijd en meteen off topic...
Dus nu:

Ik begrijp je nieuwsgierigheid. En ja, iedere vrouw is anders, dus uitproberen is het motto!
Lekker experimenteren zou ik zo zeggen! :)
Gesloten