McKenzie wanten

Crownless

Re: McKenzie wanten

Bericht door Crownless »

Lol, ik hoop het :)

Deze zijn ook leuk. Ze zijn lang. Als in, vallen ver over de pols. Ook leuk :)

http://www.mr-s-leather.com/SL036/long- ... mitts.html" onclick="window.open(this.href);return false;
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
dbj

Bericht door dbj »

Hier ook eentje die dit topic met belangstelling volgt.
Tot nu nog niets tegengekomen die ècht passend zijn voor mijn handjes. Vaak te groot, te ruim en te veel bewegingsruimte voor mijn handjes.
Zelfs eentje aangehad waaruit ikzelf mijn handjes kon bevrijden...

Het idee erachter trekt mij wel aan, maar dan moet het precies goed zijn.
Wever

Bericht door Wever »

Crownless schreef:Oeh, deze zijn mooi! Want!

http://www.top-to-bottom-leathers.co.uk ... -Mitts.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Om de een of andere reden zie ik mezelf die eerder om 'n paddle wikkelen om die wat minder hard te laten aankomen dan om iemands polsen. :P
Crownless

Bericht door Crownless »

Jaja, je vindt bondage mittens niks. We weten het :eerie:
Crownless

Bericht door Crownless »

Mij lijkt het iig tof. Kan ik Bryan los laten en dat hij me wel kan strelen (met handen omhuld met leer, hmmmm!) maar niet knijpen, krassen, aan haren trekken of handen grijpen en wegduwen.

En ja, dat kan ik ook met ducttape, of met mijn Dwingende Ogen (:rolleyes:) maar dat is of niet lekker (voor beide partijen) of kost moeite. En Bryan is een sucker voor zowel leer als hulpeloos als afsluitbaar, en ik vind de laatste mittens die ik postte gewoon mooi en besloten daar voor te gaan sparen. Ik hou meer van lederen bondage-artikelen dan van touw of -shudder- ducttape (wat volgens mij ook gewoon maar grootspraak is :rolleyes: ). Ook al zijn die goedkoper.

Niks mis mee als het niet je ding is, maar ik zat al op mijn handen bij de 'je kunt hetzelfde met ducttape', dus neem me niet kwalijk als ik zeg 'goh, niet grappig'.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik vraag me af wat de voor- en nadelen van wanten voor vuisten tegenover platte hand zijn. Of er verschil is in beleving en hulpeloosheid. Waarom kiezen jullie speciefiek voor plattehand wanten?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Vind ik mooier. Maar van metaal kan ik ze verder eigenlijk niet vinden, zo jammer dat ik niet van leer houd!
**Self Rescuing Princess**
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Welke materialen vind je dan wel mooi?

Ik zelf heb wel wat met leer, maar niet zoveel met zwart. Ik weet dat sinvention die vuistversie ook maakt met wit en beige, lekker institutioneel. Vind ik veel leuker dan zwart.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Crownless schreef:Oeh, deze zijn mooi! Want!

http://www.top-to-bottom-leathers.co.uk ... -Mitts.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Pun! :clown:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Wever

Bericht door Wever »

Crownless schreef:Jaja, je vindt bondage mittens niks. We weten het :eerie:
:confused:

Euh...nee. Integendeel. Ik vind die dingen net erg intrigerend (heck...ik heb ze nog in een van die laatste 'handelaar'-hoofdstukken gebruikt). Maar mag ik er daarom niet méér in zien dan waar het voor bedoeld is? :|
Crownless

Bericht door Crownless »

Het komt gewoon denigerend over. Ik wist helemaal niet dat je die dingen leuk vindt. Het enige wat je hier hebt gezegd zijn dingen die best wel afkrakend overkomen. En daarbij, ik hou niet al je laatste creaties tot op de minuut bij. En dan nog, verhaal = fictie. Moet ik alles wat je schrijft met betrekking tot 'de handelaar' maar gaan beschouwen als 'Wevers Kink'?
Crownless

Bericht door Crownless »

@ voleuse: I know ;)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Peter heeft ook een paar van zulk soort boeien, ik noem ze altijd wantboeien. We hebben ze volgens mij al een tijdje niet gebruikt. Maar daar zal vast binnenkort verandering in komen. Het heeft toch wel iets, je handen zo opgesloten
kitten

Bericht door kitten »

Voleuse schreef:Pun! :clown:
I LOL'ed!
Wever

Bericht door Wever »

Crownless schreef:Het komt gewoon denigerend over.
Nee. Dat is gewoon wat jij erin verkiest te lezen. Als ik schrijf dat ik ze wel aardig vind dan bedoel ik dat ik ze wel aardig vind.
Gesloten