Pagina 11 van 343
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 19:35
door felicia
Ik word hier ook even stil van! Sterkte silence
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 20:54
door silence
Dank je wel allemaal, het gaat goed.
(ben wel bijna door me koffie heen, vreemd dat alle lieve mensen om je heen besluiten meteen even op de koffie te komen, maar hun kikkers in keel en vochtige ogen troosten je niet echt, maar wel heel lief bedoeld)
edit: tussen het begin en eind van dit bericht zat een prinses die troost nodig had.
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 21:22
door Dropje
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 21:22
door Laila^
Heel veel sterkte voor jou en jouw prinsjesje silence!
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 21:28
door JJV
ai.. Da's zonde dropje
en ook .. Zonde silence
kan me indenken dat t eh.. Schrijnt
extra knuffels voor prinses
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 21:41
door Dropje
In mijn eigen ergenis helemaal niet gelezen wat er boven me geschreven was...
silence, heel, heel heel erg veel sterkte voor jullie....
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 21:49
door phedre
zeg dames en heren... dit hoort in troost/boos/verdrietig draadje toch?
ik wi lhier weer de rants zien van crownless.. van feary.. van... wie dan ook..
maar dan wel een echte rant!!:)
maarre... wel balen drop!!! is ook niet zo'n heel klein beetje...

Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 21:51
door JJV

goed begin phe
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 22:24
door faery
Klote Dropje! Da's veel geld...
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 22:28
door silence
Ohw sorry, ja van mij mag alles naar een ander topic gesleept worden, was gisteren nl in dit topic begonnen, vandaar...
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 22:30
door silence
Balen Dropje van dat geld, is een flink bedrag.
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 23:39
door Crownless
Ok, een random rant.
Weet je wat ik niet kan uitstaan? Telefoonlijnen waar je extra voor moet betalen. Zo van 'dit servicenummer kost x cent per minuut..' Hoor je de standaard computervrouwenstem? Je weet wel, de intonatie klopt net niet. Net. En soms, heel soms wordt de mededeling nog gevolgd met 'tot een maximum van 14 euro'. WTF? Zijn er mensen die zo lang moeten wachten dan voordat ze gevonden voorwerpen van de NS aan de lijn krijgen? En dan een tergend lange stilte... '... plus de kosten van uw mobiele telefoon'. Heel. Fijn.
En het achterlijke is ook nog dat het riedeltje dan gevolgd wordt door meer nutteloze info, zoals 'deze kosten vind u op de internetsite van uw provider' of 'voor veel gestelde vragen, raadpleeg onze website'. Ja, duh! Geef me nu maar gewoon een medewerker! Misschien heb ik geen internet bij de hand, of hebben jullie een onduidelijke *kuch* NS *kuch* website! Maar nee. Eerst wordt je doodgegooid met een keuzemenu. Het ergste vind ik die van huisartsen, maar die hebben dan weer geen extra kosten. Althans, daar ga ik maar vanuit. De ergste die ik ooit hoorde ging zo:
Wanneer u belt voor een testuitslag, toets 1. Belt u voor een herhaalrecept? Bel dan de receptenlijn, telefoonnummer blablabla. Belt u voor een afspraak? Dat kan alleen tussen 8 en 10, en half 11 en 12 op werkdagen. Toets een 3. Belt u voor een spoedgeval? Toets dan een 4. Indien u geen keuze maakt, wordt u doorverbonden met de assistente.
Hallo? Stel, ik bel mijn huisarts (en niet 112) omdat ik bij het aardappelschillen uitschoot en er nu een aardappelschilmesje in mijn pols steekt ter hoogte van de slagader. En dan wachten tot de optie 4 een keer voorbij komt? What on earth are you thinking!!! Gratis advies voor huisartsen (in wording) of assistenten (in wording) die zo'n apparaat inspreken: Zet spoed in vredesnaam op 1!!!
Maar terug naar de 'service'nummers. Na het keuzemenuutje is het meestal is het zoiets van 'er zijn nog x wachtende voor u.'. Wat je kunt vertalen met 'we hebben echt geen flauw idee hoe lang het gaat duren'. Wat er dus in resulteert dat wanneer er nog maar een wachtende voor je is, je denkt 'oh, dat valt wel mee', maar dat duurt dan een kleine eeuwigheid à x eurocent per minuut plus de kosten voor je mobiele telefoon als je die gebruikt. En als er nog 8 wachtende voor je zijn hang je vast op, maar ik heb zo'n vermoeden dat je dan binnen no-time aan de beurt zou zijn.
In ieder geval, met een beetje geluk krijg je een aangenaam wachtmuziekje. Meestal is het een klassiek deuntje, maar soms is het iets wat regelrecht uit supermario had kunnen komen (one up! was het maar waar...) of sky radio in een loopje. Wat elke 30 seconden onderbroken wordt met 'blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen' of 'er zijn nog x wachtenden voor u'.
Maar waar ik echt, echt, echt de grootste hekel aan heb is wanneer je een hele tijd in de wacht hebt gehangen en de computergegenereerde vrouwenstem zegt 'er zijn teveel wachtenden voor u, probeert u het later nog eens', gevolgd door het geluid van een Belgische ambulance. Nou ja! Dat gaat toch helemaal nergens over?
Kortom, ik vind het ruk!
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 10 sep 2009, 23:44
door phedre

:)
of als je belt naar i-netprovider omdat je i-net het niet doet.... voor de veelgestelde vragen kunt u ook terecht op onze website.
http://www.blablabla.nl.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 11 sep 2009, 00:20
door Crownless
Ja! Precies dat!
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 11 sep 2009, 07:40
door nijntje
Wij willen graag weten wat u van onze telefonische helpdesk vindt. Toets 1 als u na afloop nog een telefonische enquete hierover wilt laten afnemen.
Alsof ik dat wil doen voor X eurocent per minuut op JULLIE kosten!
Kortom, ik sluit mij geheel aan bij Crownless!