Pagina 12 van 343
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 11 sep 2009, 08:08
door faery
"de wachttijd is ongeveer 1 minuut", en dan minstens 5 minuten in de wacht staan... En die van de dokter ken ik ook, heb ik me ook al een keer om verbaasd.
*sluit zich eveneens aan*
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 11 sep 2009, 08:11
door JJV
.. als jullie allemaal zo netjes aansluiten wordt't meer een Gecontroleerd rant topic hooirrr
ECHTE rants willen we horen
doet oefenen jullie!
(stelletje welopgevoede dametjes, keurig in rij! )
(dit is ontopic hoor, niet persoonlijk bedoeld)
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 11 sep 2009, 08:15
door oeps2
ik word helemaal debiel van mn dochter die zoooo enorm pubert
elke ochtend ruzie ruzie ruzie
wrom heb ik kids genomen ?????
gisteren bij de gipskamer gips dr af bij t zoontje
rond dezelfde tijd mijn oudste dochter bij de eerste hulp !
kon ik rondjes rennen in t ziekenhuis !!
leuk school met gym
kunnen ze daarzo nou niet beter opletten of zo

Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 11 sep 2009, 08:25
door kitten
Ik ook, met als uitzondering dat mijn HA wel de spoed onder 1 heeft en pas daarna een verhaal afsteekt.
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 11 sep 2009, 12:00
door Daantje
nijntje schreef:Wij willen graag weten wat u van onze telefonische helpdesk vindt. Toets 1 als u na afloop nog een telefonische enquete hierover wilt laten afnemen.
Alsof ik dat wil doen voor X eurocent per minuut op JULLIE kosten!
Kortom, ik sluit mij geheel aan bij Crownless!
Die had ik laatst ook. KPN of Online heeft dat. Wat denken ze nu zelf.... dat ik ze ga betalen om te mogen klagen over hun slechte service? Die menu's zijn geen doorkomen aan. Vooral niet als je iets wilt opzeggen. Dan moet je eerst langs 5 mogelijkheden over opzeggen om dan uiteindelijk een medewerker aan de lijn te krijgen die je doorverbind met de afdeling opzeggingen. Ondertussen pleuren ze je in de wacht met een of ander requiem, hopende dat je zo verdrietig wordt en het zielig vind dat je toch maar abonnee blijft.
Ja echt, in eerste instantie had ik een vrolijk wachtmuziekje, tot ik werd doorverbonden met de opzegafdeling.
Nog een rant van een oud-stagebegeleider.... die kwam erachter dat je aan de buma/stemra moet betalen voor de wachtmuziek in je telefoon.
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 11 sep 2009, 13:10
door pebbles
ik toets meestal gewoon voor overige vragen altijd standaard in.. ik luister niet meer naar menu's.. meestal staat ie onder de 4 of 5.. dus voor overihge vragen toets 4/5 (krijg je weer een klote menu, gewoon nog een keer doen) maar ik heb ook zon de pest hekel aan klanteservice (al heb ik er zelf voor gewerkt ma goe)
Geplaatst: 11 sep 2009, 13:36
door CraZaay
Eergisteren gedaan:
"U spreekt met Bedrijf X. Wij zijn bezig met een onderzoek naar Y, mag ik u een paar vragen stellen?"
"Bedrijf X zegt u?"
"Ja, meneer."
"Wat een toeval! Ik wilde u nét bellen inzake óns onderzoek naar irritante callcenters. Wilt u hieraan meewerken? Het onderzoek kost ongeveer 45 minuten."
"..."
"Goedemiddag."
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 12 sep 2009, 21:34
door Gilraen^
Damn op gebied van medische zorg is het hier ECHT nog wel beter en dat terwijl ik al dagen gerant van allerlei patienten hoor over services.
Als ik mijn huisarts bel, dan neemt mijn huisarts zowaar de telefoon op. Goede dag met dr X X. En dan zeg ik: goededag het is met Gille's echte naam en gille's echte geboortedatum. Ik moest nog bellen voor onderzoek X of ik heb vraag Y. En als ik ziekjes ben dan ga ik gewoon op consultatie zonder afspraak! (wel soms lang wachten, maar altijd die dag geholpen).
Nu begint hier zo de rage op te komen bij huisartsen rond de praktijk waar ik werk met kaartjes (kan je 's morgens een kaartje trekken met een afspraakuur dat je uitkomt en nog vrij is) en met smsdienst (je stuurt sms en krijgt bericht terug hoelaat je afspraak is). Vooral voor oudere mensen is dat nogal irritant want die kunnen niet met gsm overweg. Maar dan heb ik zoiets van consultatie elke dag is echt wel nodig!!!
Het ergste van alles vind ik tandartsen: megatandpijn en je kan niet meer op consultatie. Nee wachten zal je tot overmorgen want dan nemen ze je er al tussen en nog veel meer gezaag en overleef maar op dafalgan (paracetamol voor jullie).
Als bij ons iemand belt met een serieuze klacht, dan is onze reactie: ah well we werken langer vandaag! En uitzonderlijk werken we zelfs op zaterdag ook!!! En dat terwijl ik vind dat een fysiotherapeut net iets minder dringend is dan een medisch noodgeval of verschrikkelijke tandpijn. Ik sus mijn patienten altijd dat je bij de tandarts erger afziet als bij ons (al is het me al een paar keer tegengesproken geworden, de schrik voor tandartsen is nog vrij universeel

)
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 12 sep 2009, 21:39
door JJV
Gilraen^ schreef:Als bij ons iemand belt met een serieuze klacht, dan is onze reactie: ah well we werken langer vandaag!
.. nou..
dat leer je 'hier' wel af denk ik
volgens mij .. nou niet èlke keer dat ik bij mijn tandarts zit .. maar toch zeker om de andere keer.. staat er iemand bij de balie (terwijl ik zit te wachten) .. met vréselijke tandpijn .. die niet staat ingeschreven
'mijn' tandarts heeft 'spoed' om 8 uur 's morgens.. dan drukt ie je er bij noodgevallen tussen .. en houdt daar uurtje voor vrij ook..
(paracetamol werkt bij mij niet op kiespijn trouwens .. ibu dan weer niet bij hoofdpijn.. )
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 12 sep 2009, 21:49
door Gilraen^
maar onze huisarts bv heeft consultatie van 9-10.30u en van 17-19u. Dat vind ik op zich best ok. Vroeger was dat veel langer trouwens.
En mja ongeacht wat anderen doen, als fysio hier verwachten mensen dat je beschikbaar bent. 3 dagen wachten is echt uitzonderlijk. Hier zijn fysio's die tot 60u/week werken. De fysio waar ik naartoe ga, die werkt van 9u-22 of zelfs 23u. Neemt wel wat middagpauze en andere dagen werkt die wat flexibeler owv sportende dokter (zijn vrouw is ook fysio), maar ik denk niet dat die ooit voor 22u stopt.
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 12 sep 2009, 21:58
door kitten
Eh... ik ben even de kern van je verhaal kwijt... vind je dat een goede zaak?
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 12 sep 2009, 22:06
door Gilraen^
mja was meer verbaasd van hoeveel erger het bij jullie is dan hier.
Ik vind de fysio's in belgie overdreven, maar ik vind wel dat als je een serieuze klacht hebt dat je snel geholpen moet worden. Zeker voor huisarts, dierenarts, tandartsdingen. Eventueel oplapding tot volgende dag, maar niet zo aan je lot overgelaten.
We hebben bv een toestel (TENS) voor pijndemping. In ergste geval geven we dat mee totdat we knn behandelen en maakt vaak dat de patient die binnen gekropen komt, toch alweer enigszins kan lopen naar zijn afspraak toe.
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 12 sep 2009, 22:17
door oeps2
denk dat ik maar fysiotherapeut word
schijnt goed te verdienen

Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 12 sep 2009, 22:33
door Gilraen^
enkel als je je eigen praktijk hebt, anders geef je de helft aan je baas en nog eens de helft aan de belastingen...
*niet voor niets ander werk zoeken gaat*
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Geplaatst: 12 sep 2009, 22:33
door JJV
èn de hele dag aan mensen frunikken
en er nog voor betaald worden ook
yum
* wrik wrik
DIT DOET ZEKER PIJN HÈ? *