dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Voleuse

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Als je me kent zei ik dan dus ook :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Voleuse schreef:Lol, ja dat was al een tijdje geleden. Je moet wel kijken als je me kent en ik post in dit topic want wie weet gaat het over jou! :P Niemand ontsnapt eraan!
kennelijk heb ik nog niet zoveel indruk gemaakt aangezien ik nog nooit in je dromen ben voorgekomen.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Dat zegt niks over de indruk die je hebt gemaakt hoor ;). Misschien heb je je er nu onbedoeld voor opgegeven :clown:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

*vraagt zich af welke kuil ze nu weer voor zichzelf gegraven heeft *
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde vandaag dat Pluu bij de NS werkte en ik een dagje met haar mee mocht lopen. Ze was gekleed als een soort sexy conductrice, met een petje, decollete, naja, je ziet het vast wel voor je. Ze moest alleen maar rondjes lopen. Ze had wel zo'n kaartjesknipper maar daarmee draaide ze alleen om haar vinger heen als een soort cowboypistool. Ze werd uitbetaald in rauw vlees (echt van die grote lappen) :P
iezje

Bericht door iezje »

vannacht ook gedroomd over ws-ers..
niet zo spectaculair als voleuse maar ik was samen met feline op jacht.. waar we naar jaagden wisten we niet maar t moest dood.
onderweg sloten anderen zich aan bij ons...
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Voleuse schreef:Ik droomde vandaag dat Pluu bij de NS werkte en ik een dagje met haar mee mocht lopen. Ze was gekleed als een soort sexy conductrice, met een petje, decollete, naja, je ziet het vast wel voor je. Ze moest alleen maar rondjes lopen. Ze had wel zo'n kaartjesknipper maar daarmee draaide ze alleen om haar vinger heen als een soort cowboypistool. Ze werd uitbetaald in rauw vlees (echt van die grote lappen) :P
Dat geeft wel een hele andre betekenis aan dirty harrys oneliners.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
colet

Bericht door colet »

Ik heb gisteren gedroomd...:oops:!!!!

Ik ging op vakantie en belandde eerst in achterbuurt waar mensen je waarschuwden dat je moest wegblijven. Toch kon ik niet anders. Boris was er ook en die wandelde met grote stappen door de achterbuurt, alsof hij de buurt erg goed kende. Ik moest steeds een beetje rennen om hem te kunnen bijhouden. Zeker op de hakken die ik aanhad en dat getrippel leverde veel opmerkingen op.

Op een nacht klopte ik aan bij de buren van dat appartementje en mocht ik bij hun in het hotel blijven. Zij hadden medelijden en ik kreeg een mooie kamer. Midi waande zich in een luxe suite met mij. Die mensen regelden zelfs een kattenkrabpaal voor mijn kat.
's Avonds, toen midid op de playstation speelde, ging ik beneden kijken, want die mevrouw had een hal met mooie kleding. Toen bleek haar man een doorgangteje te hebben naar een ander deel waar de mooiste pakjes, corsteten, blote dingen enzo hingen, zelfs in mijn maat!!!
Ik liep met open mond. Toen ik bij de medische dingetjes kwam wilde ik graag alles proberen en kregen zij een vermoeden van mijn BDSMkennis en voorkeur. Via de paskamer mocht ik toen door een deur en daar ging een wereld open!!!!
Ikkan het vast niet herhalen, al zou ik het zo kunnen natekekenen. Van gekke en ludieke seksgerichte dingen tot daadwerkelijk maskers, hoods, touw, boeien enz enz.
Ik herinnerde mij dat ik morgen naar Crownless ging en iets had gepost over ondergoed, dus ik ging zoeken naar een boxershort met tekst. Ik wilde iets wat er niet was...dus zocht bij de riemen met tekst, handschoenen die er waren voor bv fisten met teksten erop (maar dat vond ik niet zo passend) condooms met tekst.... Die waren overigens erg leuk!!! Ik kan me ook voorstellen hoe je compleet uit je rol bent als man een condoom omdoet met een inspirerende ludieke tekst erop.
Die handschoenen waren gruwelijk!! Echt ik krijg, eenmaal wakker, er nog rillingen van. Toch had ik er eentje weg latenleggen, met de smoes dat het een kadootje was, maar stiekem zelf nieuwsgierig :oops:

Plots liepen Bryan en Crownless ook rond en moest ik dus stiekem zoeken. Uiteindelijk kocht ik een soort van leren riem met tekst. En nee, ik weet serieus niet meer welke tekst erop stond.
Ik ging terug naar die luxe slaapkamer en kon niet slapen. Heb de volgende ochtend kinderboeken gezocht in die slaapkamer. Liep een rondje langs andere kamers waar anderen stonden te diouchen enzo. Raar, ik liep dan gewoon naar binnen om goedemorgen te zeggen. Dreamer was al wakker, fiona liep in koffer te zoeken naar wat ze aanmoest. Iemand verschoonde een kind en was verbaasd dat een luier zoveel kon hebben, want ze had het kind al drie dagen niet verschoond. We keuvelden over de wonderen van de wegwerpluiers.
Voleuse sliep nog. In een, hoe kan het anders, rose Hello Kitty kamer. Snap niet hoe je daarbij kunt slapen :S

Huis was schitterend met echt gaaf gebouwde toiletten. Dikke rode tapijten, grote kroonluchters en overal hoekjes enzo waar je in mocht. Soms lagen er dan ook ineens mensen te vozen.
Ik werd terug naar bed gestuurd omdat ik niet had geslapen. Midi wilde de bedden proberen die verstelbaar waren en de automatische gordijnen, de kat zat op de krabpaal, dus mocht ik bij Bryan en Crownless slapen. Bryan liep in die riem. Met verdacht weinig aan verders :oops: Gelukkig had ik de breedste riem gekocht die er was, dus viel het leer eroverheen. (lekker plastisch omschreven :S)
Crownless

Bericht door Crownless »

LOL!!!!

Ik ben benieuwd of Bryan een kledingstuk krijgt met een tekst erop, het houdt je kennelijk wel bezig :)

En whaaaaaah, Bryan die slaapt in alleen een riem. LOL!!!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
colet

Bericht door colet »

Zei ik dat die jongen ging slapen dan? :hypocrite:
Crownless

Bericht door Crownless »

:schater:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

lol, roze Hello Kitty kamer! (Die heb ik wel soort van. Misschien dat daar al die trippy dromen van komen)
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Lol, dus ik was met iezje op jacht? En het moest dood? Hm, klinkt als wat ik 's zomers vaak heb met vooral muggen enzo, haha..

@ iezje: Heb ik op Next zo'n aparte indruk gemaakt? ;)
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Lol, nu zie ik Feline en iezje voor me als 2 stoere mannen op jacht gaan :clown:
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

:schater:
Plaats reactie