Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
pluis

Re: Vrolijk!

Bericht door pluis »

:)

T was Lief.. of Lilith, waar we vrijdag mee picnicten, of een schattig knaapje dat daar ook aanwezig was, maar waar ik verder niets van weet.. of t vriendje van een vriendin op een feestje de avond erna - hij zat eigenlijk meer met Lief te flirten dan met mij, maar ik ' mocht' ook ff :)

Die picnic was wel tres gezellig, trouwens.. Dat werd een soort publieke cuddleparty, op een gegeven moment.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Prikt "Ethical Slut merit badge" op pluisjes schouder, net daar waar de huid ontbreekt.

Gefeliciteerd!
**Self Rescuing Princess**
pluis

Bericht door pluis »

*dansje*
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik ben ook vrolijk.... de picknickmeet aan de HP was leuk en daarna........... nog meer vrolijkheid en meer leuke dingetjes
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb een supergaaf weekend gehad! :icon_biggrin:
MILF :grin_ani:
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik ben natgeregend op de fiets!!! :static:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dat is reden tot vrolijkheid? :icon_biggrin:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

mijn hamstertje is in mn hand in slaap gevallen.
kzit bij de ventilator en je zaggem helemaal geniet....zo schattig!!
beesie heeftet ook warm
Crownless

Bericht door Crownless »

Ja!!! Ik was het weer zo ontzettend zat. (zie ook troostbankje van gisteren) Dus die fikse hoosbui was meeeeeeeeeeeeeeeer dan welkom. :icon_biggrin:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ah, op die fiets. :mrgreen: :)
Muis77

Bericht door Muis77 »

:smiley_panic: ik ben druk :smiley_panic:

:smiley_panic: ik ben melig :smiley_panic:

KUT verkeerde topic :nopompom:
Imperator

Bericht door Imperator »

w000000000000h00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 ^^ Krijg als Bday gift van me ouders. Op 13nov met me pa naar Keulen, een weekendje. Scorpions & Edguy. Wooo fucking hoooooooooooooooooo!!!!!!!!
Mack

Bericht door Mack »

Ik heb een origineel bijt-beestje (aka Laura) in mijn huis wonen. :inluv:

De verhuizing was een avontuur op zich en werd gemarkeerd door twee tropische stortbuien.
Maandag kwam ik in Grun aan en vlak voordat de trein (met vertraging) het station binnen reed kreeg ik een telefoontje van Laura dat ik maar tussen de druppels door moest laveren. Right! Toen ik het station uit kwam lopen was het vriendelijk druppelende buitje veranderd in een soort moeson die straten letterlijk in riviertjes veranderde. Ik ben door enkeldiep water naar haar huis toe gewaad.

Daarna volgde de gebruikelijke verhuisstress van "hebben we wel genoeg dozen" "moet dit bewaard blijven" en (voor Laura) een vertrouwde plek die langzaam desintegreerd. Tel daar nog een broeierige warmte bij op en dan geeft het feit dat we geen ruzie kregen best wel wat vertrouwen in de toekomst.

Het inladen ging redelijk vlot dankzij de hulp van Cathedron. De laatste spulletjes werden nog verpatst aan de nieuwe bewoonster van haar oude stekje, en toen konden we gaan rijden.

Toen we woensdagavond in Arnhem aankwamen waren we best wel uitgeput en toen moest het vrachtwagentje nog worden uitgeladen. We hadden hulp nodig... Wie woont er in de buurt? Rho!
Die was niet alleen bereid om te komen sjouwen, maar was tevens bereid om in de tweede tropische bui van deze week als pizzakoerier te rijden. Talkin' 'bout a tru knight in shinin' armor.
Vlak voor de bui had ik het vrachtwagentje zo kunnen manoevreren dat de laadklep in en de bovenklep over mijn carport stak. Samen met de luwte van het huis gaf dat genoeg afscherming om, terwijl we in de verte de takken door de lucht zagen vliegen, droog te kunnen beginnen met uitladen tot Rho arriveerde met de pizza's.
Na de versterking van den inwendige mensch :koffie: ging het uitladen eigenlijk bliksemsnel en konden we het vrachtwagentje ruim voor middernacht bij de verhuurder dumpen.
:static:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Hier word ik ook vrolijk van! :static:
ranting

Bericht door ranting »

Ook vrolijk voor Mack! Gefeli!
En voor Imp!

:static:
Plaats reactie