Nerveus voor een date of om een andere reden...
- kitten
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
WS support team inclusief pompoms met bedreiging door de WS knokploeg als hij ons voleuseke niet goed behandelt! Succes verzekerd! 

- Voleuse
*like*!
(ik wil nog steeds die knop...)
(ik wil nog steeds die knop...)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Lil schreef:Hmm, dat zou ik inderdaad voor de tweede date bewaren.

- Voleuse
De pyamebroek heh, niet het naakt zijn 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Voleuse
*Maakt notitie*
- miss_meeko
Nerveus voor de afspraak met de bedrijfsarts... moet er om half 12 zijn maar het is nog wel een flink stukje fietsen. Dat is wel weer lekker vooral voor de terugweg.
- Voleuse
Hoop dat het goed ging!
- miss_meeko
Dank je wel Voleuse.
Afspraak ging soort van goed, het is een hele stomme man die ontzettend kinderlijk praat en achterlijke grapjes maakt. Maar hij vindt ook dat ik nu niet in staat ben om te werken dus ik ben in ieder geval de komende 3 weken vrij en daarna zien we verder.
Afspraak ging soort van goed, het is een hele stomme man die ontzettend kinderlijk praat en achterlijke grapjes maakt. Maar hij vindt ook dat ik nu niet in staat ben om te werken dus ik ben in ieder geval de komende 3 weken vrij en daarna zien we verder.
- Voleuse
Ik hoop dat die 3 weken je wat lucht kunnen geven!
Wel slim, je moet eerst bijkomen voordat je kunt overzien hoe erg de "schade" is. Kan zijn dat je er op tijd bij bent en dat het net geen burn-out was nog, en dat het batterijtje alweer een beetje gaat laden in die 3 weken. Het kan ook zijn dat je er veel langer voor nodig hebt. Maar dat merk je pas als je een tijdje rust hebt, nu kun je dat niet voorspellen.
- Jezebel
Ik zit te twijfelen of ik dit hier of in het vrolijk-topic zal posten, maar toch maar hier.
Komend studiejaar ga ik allemaal nieuwe dingen doen, en daar ben ik al behoorlijk zenuwachtig voor, hoewel ik er ook veel zin in heb. Het er zin in hebben wisselt af met heel zenuwachtig zijn... Ik ga beginnen aan een tweede studie, ga stage lopen op een middelbare school (en daarnaast nog al het andere dat ik nu al doe), en bovenop dat alles ga ik op kamers, voor het eerst. Het regelen ging heel snel, en ik ben echt toe aan op kamers, maar ik vind het ook eng.
Hoe was het voor jullie om op kamers/uit huis te gaan?
Komend studiejaar ga ik allemaal nieuwe dingen doen, en daar ben ik al behoorlijk zenuwachtig voor, hoewel ik er ook veel zin in heb. Het er zin in hebben wisselt af met heel zenuwachtig zijn... Ik ga beginnen aan een tweede studie, ga stage lopen op een middelbare school (en daarnaast nog al het andere dat ik nu al doe), en bovenop dat alles ga ik op kamers, voor het eerst. Het regelen ging heel snel, en ik ben echt toe aan op kamers, maar ik vind het ook eng.
Hoe was het voor jullie om op kamers/uit huis te gaan?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- pluis
Ik vond uit huis gaan echt heerlijk. Moet ik wel bij aangeven dat ik niet 'op kamers' ging maar een flatje huurde dat ik voor mezelf had.
Het was wel even wennen, maar echt moeilijk vond ik het niet - alle rekeningen liet ik via de automatische incasso doen, na een paar weken had ik in de gaten hoeveel eten ik ook echt opat, en gelukkig had ik vlak voor ik vertrok nog een verjaardag waarbij ik om wat 'uitzet' kon vragen.
Sowieso zou ik ouders, ooms en tantes en buren vragen wat ze nog op zolder hebben staan. Voor je het weet heb je wat gratis pannen, een bestekset of een bankje. Wil je in een studentenhuis gaan wonen, of ga je helemaal alleen?
Het was wel even wennen, maar echt moeilijk vond ik het niet - alle rekeningen liet ik via de automatische incasso doen, na een paar weken had ik in de gaten hoeveel eten ik ook echt opat, en gelukkig had ik vlak voor ik vertrok nog een verjaardag waarbij ik om wat 'uitzet' kon vragen.
Sowieso zou ik ouders, ooms en tantes en buren vragen wat ze nog op zolder hebben staan. Voor je het weet heb je wat gratis pannen, een bestekset of een bankje. Wil je in een studentenhuis gaan wonen, of ga je helemaal alleen?
- Jezebel
Het is een studentenhuis met nog 3 anderen, dus ik zit niet helemaal alleen. Dat is ook eigenlijk niet waar ik zenuwachtig voor ben denk ik. Het is meer het nieuwe dat ik eng vind dan het op kamers gaan op zich (slaat dat ergens op?), want ik heb er ook superveel zin in!
There's a room inside your gut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- Voleuse
Dat had ik ook hoor, ik kon niet wachten om op mezelf te gaan maar het was ook wel spannend!