Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
vode

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door vode »

Ik heb vandaag gevraagd of ik een andere psych mag.. maandag gaan ze het overleggen.. spannend.

Vandaag was dus de druppel, ik voelde weer enorme weerstand in mezelf en ik sloot me helemaal af ondanks dat ik de laatste twee keer heel erg heb geprobeerd om bewust me open te stellen. Zelfs na een visualisatie oefening kwam het maar niet los (ik voelde tranen zitten maar ik drukte ze weg voor ik er erg in had). Het schiet dus niet op en ik ga er heen met tegenzin en kom niet met een opgelucht gevoel buiten. En ik weet niet waar het aan ligt, ik zocht het eerst bij mezelf maar het gaat gewoon niet. Bij de vorige 3 psychologen die ik had heb ik dit helemaal niet gevoeld.

En dan nog iets, rond augustus gaat ze weg, dan zit ik hier nog... Ze wilt dus dat 'patroon' doorbreken en daarna is ze weg. Ik wíl helemaal niet dat zij dat dan doet, kans is groot dat het bij een andere psych helemaal niet zo stroef gaat! Ik wil er dus eigenlijk geen moeite in steken voor niets.

Dan nog iets, ik kreeg vandaag de opmerking 'Het was ons opgevallen dat je decolleté heel erg zichtbaar is, waarom?' Ze zei dus niet dat het niet mocht, maar vanwege het argument therapeutisch omgeving en het feit dat ik er nog niet eens bij had stilgestaan nam ik dat best van d'r aan en trek ik voortaan m'n truitje wat hoger op. Maar wat erna kan vond ik echt vervelend. Ze ging vragen stellen die insinueerde naar mijn beweegredenen daarvoor (die overigens niets zijn, ik heb gewoon grote boobs en verberg ze niet). Ik kreeg de indruk dat ze dacht dat ik het voor aandacht deed, dat ik niet doorhad wat voor aandacht dat van mannen kan trekken. Dat ik onzeker was, dat ik goedkeuring zocht. Sodejus, flikker toch op! Preutse koe! :frusty: Ik trek het voortaan op omdat ik snap dat het in deze setting niet super gepast is maar whuttefuck denk je van m'n beweegredenen, raar mens!

Ik kreeg overigens ook de opmerking dat ze dacht dat ik mezelf wijsmaakte dat ik het fijn en lekker vond gaan in de groep... Omdat ik hierheen ging voor o.a. sociale fobie/isolement. Nu ik daadwerkelijk in een groep leef ipv in een dorp zonder vrienden ben ik echt zwaar verbaasd over mezelf hoe goed ik in de groep lig en dat mensen me echt mogen en het gezellig is en dat ik meebabbel. En dan krijg ik opeens te horen of ik het mezelf niet wijsmaak? Wtf!

Ik snap die psych echt niet, ik wil echt een andere. :shutup:
Lilith

Bericht door Lilith »

Wow, dat klinkt echt kut meid. Wat goed dat je om een andere hebt gevraagd! Ik vind ook dat je heel duidelijk hebt opgeschreven waarom. Knap!
kitten

Bericht door kitten »

POEP!!
(ongerelateerd aan eerder geposte rants)

...

(eigenlijk ongerelateerd, full stop)
Pluu

Bericht door Pluu »

Grinn.. gaat ie goed Kitten?
kitten

Bericht door kitten »

Nee... :nosmile:

Iemand nog een lieve seksbeluste D over...?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Constipatie of diaree kitten?
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat ís dat toch met die overtreffendetrapzure opmerkingen als je zwanger bent??? :eerie:

Voorbeeldjes:
'Goh, hoe lang nog?'
'Nog 8 weken. :)'
'Gaat snel zeg!'
'Ja, vind ik ook, zeker nu ik de laatste 10-to-go weken voorbij ben, gaat het echt snel ineens!'
'Wacht maar, totdat je 38 weken bent, dan duren de dagen EIN-DE-LOOS!!!'

'Hoe gaat het?'
'Gaat wel, begin nu alleen wel fysiek last van mijn buik te krijgen, gaat in de weg zitten.'
'Wacht maar, totdat je op het laatst loopt. Wordt nog vééééééél erger!'

'Hoe is het met je bekken?'
'Nou ja, dat gaat. Ik heb 2x in de week fysio en moet mezelf in acht nemen, dan lukt het wel.'
'Nou, dit is nog maar de eerste, nu hoef je nog geen ander kind te tillen. Wacht maar, als je ooit nummer 2 krijgt! Dan kun je niet rustig aan doen zoals nu.'

'Oei, je hebt wel dikke voeten of niet?'
'Ja, ik hou vocht vast, kan ook nauwelijks schoenen meer aan.'
'Oh, nou, het is nu nog niet eens écht heet, vorig jaar was het 30 graden rond deze tijd. Dan is het nóg erger!'

'Slaap je nog een beetje 's nachts?'
'Ja, best wel goed, al heb ik er nachten bij dat ik er wel een of meerdere keren uit moet / wakker ben.'
'Nou, als die kleine er straks is, dan moet je er iedere nacht uit!'

'Auw!'
'Wat is er?'
'Oh, Jeejtje trapt op mijn blaas / zit met een voetje onder mijn ribben te poeren, dat doet zeer.'
'Oh, nou, straks, met de bevalling en de weeën... Dat is nog vééééééél erger!'

Need I say more??? :eerie:

Ik weet verdomme ook wel dat het allemaal nog vééél erger/moeilijker/whatever kan en gaat worden ja! Maar dat betekent niet dat ik NU geen last heb van bepaalde ongemakken. Laat me verdomme ook even lekker zeiken over waar ik NU last van heb in plaats van me voor te houden dat het nog erger kan. Ten eerste voel ik me dan een aansteller en ten tweede voel ik me niet serieus genomen in wat ik NU voel.

Echt! HAAT!!! :eerie:
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hahahaha juffie! Heel herkenbaar. Alleen had ik het nog veeeeeeel erger hoor :clown: En dat dan ook nog eens 2 keer! :lol:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ooh wat erg juffie! Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan als mijn relatief kleine problemen worden gebaggatelliseerd. Jahaa, ik woon niet in Afrika, heb geen AIDS, etc. etc. Meestal is het een beetje onhandige maar aardig bedoelde opmerking. Maar ik snap je irritatie helemaal!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja! En ook lekker steunend of opbeurend... NOT! Het zorgt er alleen voor dat je nog meer gaat opzien tegen de laatste loodjes / de bevalling. :eerie:
MILF :grin_ani:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

juffie schreef:Ja! En ook lekker steunend of opbeurend... NOT! Het zorgt er alleen voor dat je nog meer gaat opzien tegen de laatste loodjes / de bevalling. :eerie:
Moet je al ieder 20 minuten naar het toilet? :clown:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Lilith schreef:Oh, dat is echt een slecht idee! Ik ben al zo slecht in duidelijk 'nee' zeggen, dit wordt echt een ramp!
Misschien was het in een andere situatie, maar ik heb gehoord/gezien hoe je tegen iemand wel heel duidelijk 'nee' kon zeggen.
thaliya

Bericht door thaliya »

Ja, vorig jaar was het idd veel en veel warmer!! :clown:

:close_knuf:

Stomme mensen zijn het, allemaal. Die vast zelf nog nooit zwanger zijn geweest. En zelfs dan. Het is JOUW beleving. Stelletje zeikers!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Voleuse

Bericht door Voleuse »

taika schreef:Ja, vorig jaar was het idd veel en veel warmer!! :clown:
In India dan :clown:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
gerrie

Bericht door gerrie »

@ juffie:

Erger worden? Kan, hoeft niet...
Je hebt last van kwaaltjes en het recht om lekker van je af te zeiken hoor!

( Als het niet zo warm was kreeg je een knuf!)
Plaats reactie