Vrolijk!
- kitten
Re: Vrolijk!
Welkom thuis!! 

krijg straks bezoek.. Dat bezoek gaat er voor zorgen dat ik een hobby wederom kan uitvoeren (bookcrossing) en gaat naar mijn computertje kijken want ik heb nogal last van dat het internet er telkens afdondert of geen verbinding kan maken. Ze denkt dat ze het op kan lossen dus dat is blijheid
- juffie
- Site Admin
@juffie ja zeker fijn. Computers en een iez gaan tot zekere hoogte goed samen. Daarna niet meer en moet er hulp komen. En zij heeft me wat kleine dingen aangewezen om het probleem te verhelpen.
- juffie
- Site Admin
Thuiskomen en de slaapkamer opgeruimd en de vaatwasser uitgepakt vinden is best wel heel erg fijn! 

MILF 

- Daantje
- Contacteer:
Nog even alle papierwerk in orde maken en de woningbouw wat laten opknappen en dan hebben we een nieuw huis!

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- tessie
- Contacteer:
Gefeliciteerd fixertje!!
gefeliciteerd! *blij is voor iedereen*
en ook blij voor mezelf, blijk ik helemaal niet naar de elf fantasy fair te gaan, maar naar het JF van Samarium.... spannend hoor!
en ook blij voor mezelf, blijk ik helemaal niet naar de elf fantasy fair te gaan, maar naar het JF van Samarium.... spannend hoor!

Eindelijk weer internet.
na 2 weken pielen over de verbinding van mn telefoon
ik dacht niet dat het zo vervelend zou zijn om even geen internet te hebben.
dus

Ik ben zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit :close_knuf: grinn
Owh ik ben uh zo blij zo blij zo blij.. mijn dag kan niet meer stuk....
Owh ik ben uh zo blij zo blij zo blij.. mijn dag kan niet meer stuk....
- Peter^
- Contacteer:
@asstarte: Dat is leuk dat je zo vrolijk bent, maar wat doe jij iedere dinsdag dat je zo vrolijk wordt? 

Het hoort misschien in een ander topic, maar ben er wel extra vrolijk door...
Wil het graag ff delen...
Ongeveer een maand geleden waren vrienden van ons op bezoek tijdens een gezellige bbq. Zij vertelden dat hun relatie momenteel in een impasse zat. Nu we toch diep gingen heb ik tijdens die bbq e.e.a. verteld over bdsm en hoe ik mijzelf (en anderen
) daarmee bezig hield. Die vrienden (een stel) waren hierdoor uiteraard verrast, maar bleven veel vragen stellen.
Nu had ik in de afgelopen weken al een paar hele leuke smsjes gehad, waardoor ik al een goed idee had van de inpact van mijn bekentenis die avond.
Nu kreeg ik afgelopen zaterdagavond (uitgerekend tijdens Next) het volgende smsje:
Knip
Hé P, bedankt dat je een maand geleden je BDSM ervaring met ons gedeeld hebt. Ons leven is compleet onderste boven gekeerd! Sinds die avond ben ik 24/7 sub. X is een andere man geworden, dat hij Dominant in zijn woordenboek had staan wist ik niet.... Nou, ik je vertellen met hoofdletters! 24/7 is pittig, maar ik heb me nog nooit zo geweldig gevoelt! XX
Knip
Kijk, dit maakte mij nou ff helemaal vrolijk!
Wil het graag ff delen...
Ongeveer een maand geleden waren vrienden van ons op bezoek tijdens een gezellige bbq. Zij vertelden dat hun relatie momenteel in een impasse zat. Nu we toch diep gingen heb ik tijdens die bbq e.e.a. verteld over bdsm en hoe ik mijzelf (en anderen

Nu had ik in de afgelopen weken al een paar hele leuke smsjes gehad, waardoor ik al een goed idee had van de inpact van mijn bekentenis die avond.
Nu kreeg ik afgelopen zaterdagavond (uitgerekend tijdens Next) het volgende smsje:
Knip
Hé P, bedankt dat je een maand geleden je BDSM ervaring met ons gedeeld hebt. Ons leven is compleet onderste boven gekeerd! Sinds die avond ben ik 24/7 sub. X is een andere man geworden, dat hij Dominant in zijn woordenboek had staan wist ik niet.... Nou, ik je vertellen met hoofdletters! 24/7 is pittig, maar ik heb me nog nooit zo geweldig gevoelt! XX
Knip
Kijk, dit maakte mij nou ff helemaal vrolijk!

- kitten
- miss_meeko
Ik ben vrolijk omdat ik zaterdag een extra dienst mag draaien op mijn werk
Normaal gesproken niet het allerleukste in een weekend, maar het houdt nu in dat ik met een client naar Mystery land mag
Lekker de middag/avond op stap met een leuke client, niets hoeven te betalen en ook nog salaris krijgen 

Normaal gesproken niet het allerleukste in een weekend, maar het houdt nu in dat ik met een client naar Mystery land mag

- sandra
Vrolijk omdat de tijd er hier bijna opzit!! Gave tijd gehad hier!! Veel geleerd.
Vrolijk ook vooral omdat ik nu mijn research aan het afsluiten ben , met gewoon resultaat!! Ik heb 6 maanden lang gewerkt zonder resultaat, mijn enige conclusie was nog dat het allemaal toch niet werkte wat ik wilde.. en ja dat is ook een conclusie maar dit is veel leuker!
Nog maar 16 daagjes dan ben ik weer thuis, kan ik Muis omver lopen op het vliegveld en eindelijk ophouden met skypen!
Drie daagjes daarna naar kitten om taart op te halen voor mijn aankomstfeestje!!
Ook super veel zin in!!! en dan kijken of het weer in Nederland uit te houden is. Alle weekenden van september zitten al volgepland met leuke dingen
Wist alleen niet dat laatste loodjes idd erg zwaar kunnen wegen.. van stuiterend naar een huilbui.. van god ik kan alles aan naar help ik ben hier alleen..
en ben vrolijk omdat ik Muis heb als ik thuiskom!! Hadden we zo niet afgesproken... we zouden beide onze eigen weg op gaan, maar dat is mislukt
. ik weet dat ik het soms Muis erg moeilijk maak, maar gewoon zo'n zin om weer thuis te komen!! Weer echt vrolijk te kunnen zijn!!!
Nou ja.. moest het even kwijt
Bedankt!
Vrolijk ook vooral omdat ik nu mijn research aan het afsluiten ben , met gewoon resultaat!! Ik heb 6 maanden lang gewerkt zonder resultaat, mijn enige conclusie was nog dat het allemaal toch niet werkte wat ik wilde.. en ja dat is ook een conclusie maar dit is veel leuker!
Nog maar 16 daagjes dan ben ik weer thuis, kan ik Muis omver lopen op het vliegveld en eindelijk ophouden met skypen!
Drie daagjes daarna naar kitten om taart op te halen voor mijn aankomstfeestje!!

Wist alleen niet dat laatste loodjes idd erg zwaar kunnen wegen.. van stuiterend naar een huilbui.. van god ik kan alles aan naar help ik ben hier alleen..
en ben vrolijk omdat ik Muis heb als ik thuiskom!! Hadden we zo niet afgesproken... we zouden beide onze eigen weg op gaan, maar dat is mislukt

Nou ja.. moest het even kwijt