Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Crownless

Re: Vrolijk!

Bericht door Crownless »

Go ranting!!! Je grotere hardcore-metal hol. Hell yeah!!! \,,/^_^\,,/

Ik ving gisteren een bruidsboeket!!! En deed een (iets te) blij victorydansje. Sowieso een ultiem gave bruiloft, het geluk straalde van het stel af, waardoor Bryan en ik echt met tranen van ontroering stonden te kijken en ik niets anders wist uit te brengen dan 'whoohoo!' (wat ik ook maar in hun receptieboek schreef). Echt gaaf. Ik ben zo ontzettend blij voor ze.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Gefeliciteerd ranting! Supertof voor je! :icon_biggrin:

Wij hebben inmiddels een akkoord over de prijs van een huis, een akkoord over de oplevering... Zou het dan echt gaan lukken?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
mej.s

Bericht door mej.s »

Ik ga voor je duimen Sabrina. Jullie mogen nu toch wel een keer geluk krijgen met een huis.

Morgen zie ik mijn lieverd weer. Wat kun je iemand missen en naar verlangen wetende dat de tijd snel gaat en we nog heel veel tijd in de toekomst hebben. :inluv:
kitten

Bericht door kitten »

We duimen weer mee Sabrina!!
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

mijn sieraden zijn binnen :static:

alleen...bij 7th...die ik pas over ongeveer 2 weken hopelijk zie...en die heel ver weg woont...

vdorie! maar yay :static:
sandra

Bericht door sandra »

oew!! lekker mej.s!!! Have fun samen!! :static:
nijntje

Hoi

Bericht door nijntje »

:static: Uit eten met da pluis was gezellig :static:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Schoonouders en papa (die het nog niet gezien hadden) zijn ook fan van het huisje! :static:
(sowwy, moest even m'n vrolijkheid delen)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Chris

Bericht door Chris »

Ik ben blij met mijn nieuwe vest, heerlijk warm, ik pas er goed in (dus mijn slingeraaparmen passen er ook in :P) en hij heeft allemaal FELLE kleurtjes. Normaal totaal niet mijn ding maar soms moet je gewoon ff iets anders doen! :P
Lilith

Bericht door Lilith »

Haha, Chris, dat is echt een 'vrolijk' waar ik vrolijk van wordt!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Dinsdag een caning gehad, gisteren nergens last van, maar vandaag... Sow... niet te hard neervallen bij het gaan zitten...

Zere kont! :static:
MILF :grin_ani:
faery

Bericht door faery »

Ook ik heb waarschijnlijk een nieuwe woning! Een huurappartement met 2 kamers. En om het nog mooier te maken: ik sta bij twee woningen bovenaan de lijst, dus maandag (als ik intake heb en ga kijken) kan ik zelfs kiezen! :static: :static: :static:

(dus als iemand nog een tweepersoonsbed of een bank, een koelkast en een gasfornuis over heeft, hou ik me aanbevolen! :hypocrite: )
Sabrina

Bericht door Sabrina »

@faery: Als wij verhuizen, hebben we waarschijnlijk nog een koelkast en een gasfornuis over ;).
faery

Bericht door faery »

Serieus? Wat vet! Dat zou echt superfijn zijn! *nog meer blijheid* :inluv:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb dinsdag een huisje in Den Bosch gekeken :)
en vandaag heeft die bewoner uit Den Bosch mijn huisje bekeken.

Deze week het papierwerk aanvragen om te zien of de woningbouwverenigingen (cool woord!) de ruil ook goed vinden :)

Dan kom ik lekker hartje Den Bosch wonen :) dicht bij Smorph in de buurt :)

Yay !
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie