kitten schreef:Nou, dan weet ik er nog wel eentje!
Dreamer pakt een kadootje uit: een scheurkalender met heek groot SEKS erop. Hij ziet het en draait het snel weg van kinderoogjes. Te laat. Middelste: "Mama, daar stond seks op!!" Ja schat, daar stond seks op.
slagzin van de fotograaf waar ik mijn pasfotos moest laten maken.
"klaar terwijl u wacht"
dat is toch de slechtste slagzin ooit...als ie klaar is zou ik graag stoppen met wachten anders kan ik wel uren in die winkel doorbrengen, dan uit eindelijk volledig klem gefrustreerd op die man afstappen "is het nou eindelijk eens klaar??" "ooh ja hoor dat was het na 5 minuten al, maar neem gerist nog een kopje koffie"
brabbeldasje dat zie ik nou vaker staan ook op etalages.. en idd als je er zo over nadenkt dan slaat het helemaal nergens op..
stagecommisie meneer: "Kan uberhaubt wel iemand jouw tempo bijbenen?" en als je gesprek gaat zeg je maar het volgende als je jezelf voorsteld je moet natuurlijk zelf juiste moment kiezen: "Ik ben iemand die traditioneel een heel hoog tempo heeft en heb gemerkt dat ik daarmee anderen op de kast kan jagen".
Goed ik had dus dat gesprek en zei het ongeveer in die woorden met de vraag dat als ik te snel ga zij voortijdig aan de bel willen trekken
Mijn nieuwe stagebegeleider: "Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand wordt weggestuurd om die reden, want komt erop neer dat je bent weggestuurd omdat jij je best deed, dat is toch juist goed, ligt de fout dan niet bij hen omdat zij jouw niet goed daarin begeleiden?". "Ik ben alleen maar blij met jouw als het waar is, want ik ben namelijk zelf ook zo eentje.. maar dat houdt niet in dat ik je niet op je plaats zal wijzen als je tempo mijn pet te boven gaat". Ik ben een oude man en daar houd je maar rekening mee".
kreeg echt ff een slik neiging.. maar denk wel dat hij me de juiste begeleiding kan bieden die ik nodig heb.. zodat ik anderen niet op de kast jaag met mijn gedrag.
Tijdens een Warhammer roleplay sessie ontstond een discussie over zombies, waarin ook zombie dildo's en zombie prostituees aan bod kwamen en hoe handig sommige body parts zijn als zombie. Riep ik ineens "I want big zombie tits! Who doesn't?!"
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
"Voulez-vous baguette avec moi, ce soir? Ouiiiiiiiii!"
(Nachtelijke wandeling door park, ik had ineens zin in stokbrood, als in om te eten, dus zeg "heb wel zin in stokbrood", maar mijn gezelschap zat met gedachten ergens anders en dacht aan iets heel anders bij "zin in stokbrood". Kun je vast ook leuke dingen mee doen... O_o)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!