Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
JerryM

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door JerryM »

Juffie moet voorlopig iig alles rijden, we kunnen niet ff wisselen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
faery

Bericht door faery »

Da's bij mij en mijn vriend en bij m'n vader en zijn vrouw ook zo ;)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik zou dat voorlopig gewoon helemaal niet doen dan. Je voelt je niet goed en met een baby twee keer drie uur in de auto alleen omdat zij dat zo graag wil?
Mijn moeder woont op een uurtje reizen met het ov van ons, en toen de kindjes net geboren waren wilde ze ook zooooo graag dat we bij haar langs kwamen. Haar kleinkinderen in haar huis hebben vond ze gewoon zo'n geweldig ideee. En dat snap ik ook best hoor, maar toch hebben we iets van een half jaar gewacht, omdat we het zeklf nog niet zagen zitten. Tis toch geen verplichting.
Crownless

Bericht door Crownless »

"test altijd even op een klein stukje huid"
Pffff, ja, tuurlijk. Doe ik àltijd. Not. En nu zit ik en met voetschimmel, en met een licht prikkende voet door de lamosile once die ik erop heb gesmeerd.
Oh, er staat wel iets in de verpakking. Wanneer je het niet moet gebruiken. Als je allergisch bent voor twee stoffen die namen hebben als propylpropanolalcoholacelaatbromide. Ja, nee, tuurlijk! Ik weet precies of ik allergisch ben voor deze dagelijks terugkerende stoffen. Wat denken die bijsluiterschrijvers nou? Dat ik kan onthouden dat ik wel allergisch ben voor propanolaceblabladingeschloride, maar niet voor nitrohydroyaddayaddablacalciumnitraat. Zet er dan iets practisch bij! Vergelijk het met een zalfje waar dat goedje ook in zit. Als je bijvoorbeeld enorme pusbuilen krijgt van nivea handcreme, en daar zit dat propylacceblabladinol ook in, zet dat dan in die bijsluiter! Daar kun je wat mee! Of: indien allergisch voor deodorant van rexona, dan dit geneesmiddel ook niet gebruiken.

Anyway, voetschimmel zuigt al. Behalve dat het er onsmakelijk uit ziet en ontzettend meurt naar tenenkaas, doet het zeer. Ik kreeg er echt kloofjes van en miniblaartjes die open sprongen. En jeuk! Echt, zo'n practische plek om te krabben. Dat doe je dan met de teen van je andere voet tot je je realiseert dat dan die familie van schimpie kan overspringen.

Dus gisteren tijd voor zalf. Nu voelen mijn voeten alsof ik in kleuterlijm ben gaan staan. Je weet wel, die lijm die je in velletjes van je vingers af kon trekken. Mijn voeten zijn bedekt met een 'filmlaagje' die raar aanvoelt, en mijn tenen jeuken nog steeds en er brandt ergens iets.

Misschien kan ik er niet zo goed tegen. Ik had gisteren ineens een miniblarencluster op mijn linkerringvinger nadat ik mijn voeten had ingesmeerd. Maar bij nadere inspectie is er niks op mijn voetzolen te zien. Niet dat ik er wat aan kan doen, want om spullie te verwijderen heb ik ook weer een of andere alcohol nodig. De enige alcohol die ik in huis heb is of onderdeel van een duur parfum, of vodka, wijn, bier of likeur. En daar zitten vast ook weer suikers in waar die schimmel blij van wordt.

Stomme schimpie. Ga gewoon dóód!!!!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Pluu

Bericht door Pluu »

Aw dat is naar Crownless!! Echt wel een heftige reactie!

Ik krijg ook altijd jeuk van nivea (niet zo erg als dit hoor!), ik dacht dat ik gek was, want iedereen zegt altijd van dat spul dat het zo superneutraal is.
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Ook allergisch voor nivea is, en vind dat Crownless haar rant naar het medisch bedrijf die de zalf maakt moet sturen!
Illustra

Bericht door Illustra »

Gatver wat vervelend Crownless :(

@Pluu: ik heb geleerd dat iets wat geparfurmeerd is niet neutraal kan zijn. *niet voldoende scheikunde kennis aanwezig om zeker te weten ofdat ook zo is.
kitten

Bericht door kitten »

lamowatte? Ik gebruik altijd miconazolnitraat. Tussen mijn tenen, in mijn muts en toen ik nog melk gaf, op mijn tepels en in de mond van de baby. Wel andere type smeersels, maar de gel voor babymondjes kan ook op tepels en de vaginale creme smeert ook prima tussen tenen. Either way, miconazolnitraat. Ik ken dat woord uit mijn hoofd. Zijn koosnaampje is Mico. Mico is mijn vriendje. Mico helpt me van jeuk en pijn af, want jeuk en pijn is naar!

Sterkte!
Crownless

Bericht door Crownless »

*naleest* Dat van die nivea was een voorbeeld overigens. Ik krijg geen nare pusbuilen van nivea. En dat spullie zit daar ook niet in. Kan een van de mods dat aanpassen ofzo? Wil geen niveabasher worden.
skaoot

Bericht door skaoot »

Zelf word ik wel blij van Nivea, maar ik leef met Crownless mee. Naar gedoe zo. Als we nu eens met zijn allen met toortsen en rieken ed schimpie en familie verdrijven?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik gebruikte dit spul op aanraden van mijn moeder. Want het hielp zo goed bij mijn vader. :eerie:
kitten

Bericht door kitten »

tootsen en rieken? Dat lijkt me ook pijnlijk voor tenen hoor....
Illustra

Bericht door Illustra »

*ziet nu schimpies hard wegrennen achtervolgd door brandende toortsen en Crownless achterblijven met tenen waar de rook vanaf komt
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik zei niet wegbranden/steken, maar verdrijven. Beetje goed dreigend overkomen. Of de WSknokploeg eropaf? :clown:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Lol! Ik zie nu middelen op de markt komen met namen als riek'n'toorts, verban uw voetschimmel definitief!
Plaats reactie