Nerveus voor een date of om een andere reden...
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
@eireann..toen je dit typte zat ik er al gniff...ben er ong hele middag geweest ..nog vlug aafeten gedaan ..tussendoor nog kids opgehaald en bij ex gedropt..doggie was ook mee en waren pas om 19.00 weer thuis...zekers voor herhaling vatbaar iig :icon_biggrin:
- eireann
- Site Admin
Leuk
volgende keer zonder zenuwen 

**Self Rescuing Princess**
Nog maar 1 nachtje.....
COLLARDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb natuurlijk mijn tattoo al, maar Mr.vond dat we morgen "gepast" moesten vieren.

COLLARDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb natuurlijk mijn tattoo al, maar Mr.vond dat we morgen "gepast" moesten vieren.

Deels wel, deels niet.. ben benieuwd! Ik heb in ieder geval wel wat geschreven en ook een cadeautje gekocht :-)
Verder wacht ik maar af.....
Verder wacht ik maar af.....
- eireann
- Site Admin
Heel veel plezier morgen linne 

**Self Rescuing Princess**
- kitten
Gaaf linne, dat het maar een prácht van een dag mag worden voor jullie! :icon_biggrin:
Het was een onwijs gave heerlijke dag waar we samen heel erg van genoten hebben.
Geweldig spel gehad, lekker samen gegeten, taart en cadeautjes. Voor mij als hoogtepunt natuurlijk het moment dat ik voor Hem gezeten op mijn knieen mijn draagcollar omkreeg. Toen hij die vastdraaide met het steeksleuteltje ging er heel wat door me heen. 3 jaar lief en leed... tranen van blijdschap....
Een dag die ik nooit meer zal vergeten.....
Thanxxx girl, ik kom hem snel irl showen!
Geweldig spel gehad, lekker samen gegeten, taart en cadeautjes. Voor mij als hoogtepunt natuurlijk het moment dat ik voor Hem gezeten op mijn knieen mijn draagcollar omkreeg. Toen hij die vastdraaide met het steeksleuteltje ging er heel wat door me heen. 3 jaar lief en leed... tranen van blijdschap....
Een dag die ik nooit meer zal vergeten.....
- kitten
Ahhhh...
Wat mooi!

super linne!! gefeliciteerd!!
hmmm ik weet dat het een beetje vroeg dag is....maar volgende week dinsdag...komt 7th en en dan laatie me niet meer met rust tot zaterdag middag
en dan natuurlijk vrijdag...naaldjes bij fro....pfff ik zit em flink te knijpen....nu al....aftellen maar!!
het stomme is die vakantie ging altijd zo donders snel voorbij, maar nu....die wijzers kruiiiiipen gewoon...
hmmm ik weet dat het een beetje vroeg dag is....maar volgende week dinsdag...komt 7th en en dan laatie me niet meer met rust tot zaterdag middag

het stomme is die vakantie ging altijd zo donders snel voorbij, maar nu....die wijzers kruiiiiipen gewoon...
Ik ben zo superblij voor je,linne{R} schreef:
het zal je zo goed gedaan hebben.
Ik kijk er naar uit om je trotse oogjes te zien glunderen

Tot snel hoop ik!
Dikke knuffel

- miss_meeko
Ik ga morgen op de koffie bij een ex-spelpartner van mij. Ongeveer 7 jaar hebben over een periode van een jaar geregeld gespeeld maar dat ging toen door omstandigheden voorbij.
Hij was de eerste man die me heel onderdanig maakte en heel gehoorzaam....
Morgen ga ik weer eens naar hem toe en verwacht niet echt dat er iets gebeurd maar ben toch wel heel nerveus!
Hij was de eerste man die me heel onderdanig maakte en heel gehoorzaam....
Morgen ga ik weer eens naar hem toe en verwacht niet echt dat er iets gebeurd maar ben toch wel heel nerveus!

Alleen DIE kriebels zijn al leuk :icon_biggrin:
- miss_meeko
Ja, zeker heel leuk 
Hihi, hij heeft nu geen auto meer, en ik vroeger niet. Dus ik tijdens het afspreken: als ik jou nu van het station oppik, draaien we de rest van de rollen dan ook om?
Ik heb echt zin in morgen!

Hihi, hij heeft nu geen auto meer, en ik vroeger niet. Dus ik tijdens het afspreken: als ik jou nu van het station oppik, draaien we de rest van de rollen dan ook om?