Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
tijgie{K}

Re: Vrolijk!

Bericht door tijgie{K} »

Yay Sabrina! :static: Wij hebben hier ook een hoop gespeelde en ongespeelde spelletjes liggen die jullie kunnen lenen evt. *weet ook inmiddels een leuk house warming cadeautje*. :mrgreen:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

petra

Bericht door petra »

:static: :static: YAH vrolijk zomaar :static: :static:
kitten

Bericht door kitten »

Wiiiiiii!! :smiley_panic: :mrgreen: :mrgreen: vrolijk!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

@jongetje: Tuurlijk hoort dat bij de uitzet! Hebben m'n ouders alleen niet helemaal begrepen :clown:.
@tijgie: Oeh, spelletjes lenen! *kijkt vrolijk* Moeten we nog even over pb'en! :icon_biggrin:
@skaoot: Dan kun je zelfs hier komen gitaren idd! Nou ja, tenzij Romanticide ook mee wil doen, want we hebben maar twee gitaren. Oh, en een microfoon! Yayheid!

:static: :static: :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
aimée

Bericht door aimée »

ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk zo vrolijk was ik nooit lalallalalaala :static: :smiley_panic:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik wordt steeds meer nieuwsgierig naar alle vrolijkheid van astarte.
Geniet van de positieve momenten.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik ben ook vrolijk want het is nog maar 9 dagen tot oud en nieuw en die ga ik dit jaar erg leuk vieren.
iezje

Bericht door iezje »

ik doe ook even vrolijk mee
nog maar 6 dagen en ik heb mijn kerstdiner, met vrienden in een mooi besneeuwd winterlandschap waar het -17 is.
aimée

Bericht door aimée »

al het goede komt van melk-unie koeien lol...

nou ik ben zo vrolijk nog steeds ZOOO VROLIJK :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic:
dbj

Bericht door dbj »

Nou, mijn dag begon ook al goed.
Kreeg vandaag bij de AH zomaar een bonuskaart van het kassameisje...

Nouja, ik meende recht te hebben op de lage prijs, maar dat kassameisje zei: "dan kan alleen als u een bonuskaart heeft".
En kreeg gelijk er een mee :static: Oh ja, de lage prijs ook ;)

Dus wel vrolijk, maar vindt het vreemd want helemaal geen formulier ingevuld voor die kaart; zou ie dan wel werken :roll:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Das normaal hoor ;) . Ik hoefde ook niets in te vullen voor mn bonuskaart. Wees blij, anders kunnen ze weten wat je allemaal koopt en nu ben je lekker anoniem.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

Bijna lang weekend, woot woot :D Nog eventjes!
En yay voor gezellig gamen ^_^
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
aimée

Bericht door aimée »

you go skaoot..

M2 lang weekend... maar of ik daar echt vrolijk van moet worden? neeeeeuhhh..

kan ook niet want ik ben nog steeds vrolijk!!! lol
Subbeding_A

Bericht door Subbeding_A »

je hebt altijd recht op de bonusprijs bij AH, ook als je geen kaart hebt. Kassamedewerkers hebben allemaal een eigen kaart die ze dan langs de kassa halen.

Hier is standaard antwoord op de vraag of ik bonuskaart heb: 'nee, maar ik wil wel eventuele kortingen' en dat werkt prima! Als je niks zegt, betaal je gewoon te veel voor je boodschappen.
Kiyan

Bericht door Kiyan »

ik ben vrolijk.. :static: en dat komt niet in het minst door mijn lieve sub... :inluv:
Plaats reactie