Ongecontroleerde rant topic!
- Mack
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Fasces Incompetentus
Deze parasitaire planten groeit op de meest onmogelijke plaatsen. Nutteloos en meestal ook niet decoratief (uitzonderingen daargelaten). Worden echter wel vaak zorgvuldig onderhouden, alhoewel de daarvoor verwachte symbiose nog niet is ontdekt.
Wordt vaak gevoed volgens het Peter Principe.
Deze parasitaire planten groeit op de meest onmogelijke plaatsen. Nutteloos en meestal ook niet decoratief (uitzonderingen daargelaten). Worden echter wel vaak zorgvuldig onderhouden, alhoewel de daarvoor verwachte symbiose nog niet is ontdekt.
Wordt vaak gevoed volgens het Peter Principe.

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- eireann
- Site Admin
PRECIES DIE MACK!
Ik kan hem z'n hersens wel inslaan. en vraag me af of ik mijn uitzendburo kan benaderen om een beindigingsovereenkomst op te stellen die m'n ww niet in gevaar brengt... stomme mafkees! Tis een droeftoeter!
Ik kan hem z'n hersens wel inslaan. en vraag me af of ik mijn uitzendburo kan benaderen om een beindigingsovereenkomst op te stellen die m'n ww niet in gevaar brengt... stomme mafkees! Tis een droeftoeter!
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Vragen kan geen kwaad, toch...? Wat deed 'ie?
- eireann
- Site Admin
Wat doet ie niet.... ik tiep het vanavond fatsoenlijk op, nu komen er steeds collega's langs.
beetje mopperen hier helpt al
beetje mopperen hier helpt al

**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Zucht... Het is zondag, onervaren reizigers in de trein. De automatische omroep werkt niet naar behoren en roept bij Overvecht om dat het amsterdam rai is. Zit er iemand in de trein die bij ieder station vraagt of het Naarden-Bussum is. Nee muts, we zijn net 3 minuten geleden vertrokken uit Utrecht Centraal, dit is overvecht. Treinen rijden geen 850km/h... Dan bij Hollandsche Rading: "is dit Naarden Bussum?". Bij Hilversum sportpark: "Is dit Naarden-Bussum?" Nee, ij overvecht is je al vertel dat Naarden-Bussum pas komt na Hilversum en Bussum-Zuid.
Ken je topografie een beetje. Zelfs ik weet dat, ondanks de regen aan onvoldoendes die ik ervoor kreeg.
Ken je topografie een beetje. Zelfs ik weet dat, ondanks de regen aan onvoldoendes die ik ervoor kreeg.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Ik scoorde steevast negens en tienen en ik wist het niet. 

- Voleuse
lol, ik ook, dat was gewoon een kwestie van stampen
. En naarden-bussum was niet in het curriculum opgenomen.

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Stampen, tien halen, week later weer vergeten zijn!
Nuttig! #sarcasmsign Ik kan mijn kinderen dan ook niet uitleggen waarom topo belangrijk is. Heerscher zegt altijd (terecht, vind ik!) dat het suf is dat ze wel meren en rivieren in noord Nederland moeten kennen, maar niet de grote snelwegen! Leer ze dat maar eens, daar heb je tenminste wat aan! Waar brengt de A2 je heen? Op hoeveel manieren kun je zonder enorm omrijden van hier naar Utrecht? Je wil naar Zevenaar, via welke snelwegen kun je dan het beste rijden. Zulke dingen! Maar nee, we leren allemaal braaf de Waddeneilanden. Want dat is nuttige kennis voor een Brabander. Voor een mens überhaupt. 
Ik was even on topic.

Ik was even on topic.
- JerryM
Vindt je vriendin eigenlijk ook dat het onzin is?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
De AH to go op het station heeft opeens alle lunchsalades vervangen voor andere smaakjes. Mijn favoriet, geitenkaas, pesto, zongedroogde tomaten en pasta, at ik twee keer per week en zelfs na maanden verveelde die nog niet. De nieuwe variant met geitenkaas vond ik zo vies dat ik de nasmaak met kauwgom weg probeer te krijgen. Daar gaat mijn favoriete lichte maaltijd voor het sporten. *baalmodus*
- Voleuse
Kun je het niet zelf namaken?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Vast wel... weet alleen nog steeds niet waar ik van die lekkere zongedroogde tomaatjes kan halen die ze gebruiken. Ze lijken zo vers en sappig; heel anders dan die droge of uit een pot. Dat maakt die pastasalade zo lekker! Ik moest het vandaag met drie cherrytomaatjes doen. Ook lekker maar geen concurrentie voor de lekkerste zongedroogde tomaatjes in mijn beleving ooit.
- cinderella
Zelf maken in de oven en dan bewaren onder olie. Of kijken of een speciaalzaak ze heeft.
toen doet er nu niet meer toe
- cinderella
Als je oud en wijs genoeg bent om tegenwoordig je rijbewijs te halen, dan mag ik toch zeker wel verwachten dat als ik opschrijf op het bord dat je een toets hebt én op je rooster staat dat je een proefwerk hebt, dat je op die toets verschijnt? Dan is het toch niet normaal dat je besluit om maar niet te gaan, en het eerst erop te gooien dat je niet wist dat je toets had, en dan maar te zeggen dat je naar de dokter moest? Ik ben toch niet achterlijk??? En dan ook nog ouders die die smoesjes gaan bevestigen, want het kan toch niet zo zijn dat die 1 er blijft staan? Ik WALG ervan!!
toen doet er nu niet meer toe