Illustra schreef:Heteroflexible: heeft sex met eigen geslacht onder dwang van de D
Hmm bij roept die term een hele andere betekenis op. Ik noem namelijk mezelf wel heteroflexible, ik zou best wel eens sex met een vrouw kunnen hebben, maar dan zeker niet onder dwang van een D
In mijn gevoel is er nl ook ninet zoveel verschil in betekenis tussen de termen heteroflexible en bi-schierig
Hmm, ik zou het verschil zien dat iemand die bisgierig is graag een keer wat wil proberen met iemand van hetzelfde geslacht, en dat iemand die hetero-flexible (of homo-flexible) open staat voor seks met iemand van hetzelfde (of andere) geslacht, maar er niet actief naar op zoek zal gaan. Zoals een vriend van me het ooit omschreef "ik kan best beginnen met een trio met een man en een vrouw, en als ik dan met alleen die man overblijf, hoor je mij niet klagen".
Ik heb ook een keer met een vrouw gespeeld en dat was haar eerste ervaring kwa domineren. En ik had bij dat stel spaghetti gegeten, en hij was euh zeg maar volbloed dominant, maar zij wist het allemaal nog niet zo goed. En toen zei ik ineens "wil je mij anders een keer domineren' ? Ik weet zelf niet waar dat ineens vandaan kwam want ik ben normaal gesproken niet zo een stoere hoor. Maar dat flapte er gewoon ineens uit. Ineens zo van flap....en toen dacht ik "zei ik dat nu net hardop"? Zo ongeveer. En dat was echt zo gaaf. Ik zie haar nog zo de trap op huppelen en vanaf het moment dat ik haar laarzen uitgezocht had, (dat mocht ik doen bij dat pakje, dat ze toen aangedaan had) veranderde ze ineens in een "dominante vrouw." Zo alsof je met je vingers knipte zo. Dat spel ging gewoon heel natuurlijk. En af en toe vroeg ze tussendoor gewoon hoe het met me ging en of ik het fijn vond. Dat ook nog. En ik vond het fijn. En dan ging ze gewoon verder. En het was ook de eerste keer dat ik een vrouw met mijn mond bevredigde, zeg maar. En ze liet me ook meteen Meesteres zeggen en dat zei ik ook gewoon, maar ik voelde er ook geen weerstand bij. Ik wilde dat ook gewoon.
Ik denk daar nog heel vaak aan terug en ik zou haar eigenlijk heel graag weer willen zien, want ik heb nu ook geen Meester meer. Maar dan denk ik altijd dat ik niet goed genoeg voor haar ben. En ik ben er ook heel erg van geschrokken dat ik haar zo lief vind. In 1 keer gewoon. en ik denk ook dat zij dan weer van mij gaat schrikken omdat ik haar zo lief vind als subje. Zo van "zij is eng zij vind mij veels te lief" zoiets.Omdat ze nog niet zoveel ervaring heeft he? Terwijl die mannelijke Dominant juist zegt dat ze me heel erg mist. Dus de andere helft van het stel.
Ik dacht dat typ ik ook maar even hier op eerste kerstdag.
Illustra schreef:Heteroflexible: heeft sex met eigen geslacht onder dwang van de D
Hmm bij roept die term een hele andere betekenis op. Ik noem namelijk mezelf wel heteroflexible, ik zou best wel eens sex met een vrouw kunnen hebben, maar dan zeker niet onder dwang van een D
In mijn gevoel is er nl ook ninet zoveel verschil in betekenis tussen de termen heteroflexible en bi-schierig
Ik vond de termen nogal verwarrend in het begin en ben met diverse mensen gaan praten over hoe zij het voelden/beleefden. Na die gesprekken de informatie door mijn malle molen gehaald en er een voor mijzelf werkbare definitie aan gegeven
Bisgierig is voor mij dat iemand hetero is maar een keer sex met iemand van het eigen geslacht wil hebben gewoon om het te ervaren hoe dat nou is en of het voor herhaling vatbaar is maar zonder een relatie met iemand van de eigen sexe te willen/kunnen hebben.
Heteroflexible is voor mij zoals een van mijn mannelijke speeltjes het verwoorde: "Ik ben hetero en niet eens nieuwsgierig naar hoe sex met andere mannen zou zijn. Maar als jij tijdens een spel wil/mij dwingt een man te bevredigen of mij door een man te laten bevredigen dan doe ik dat. Als jij daarvan geniet, geniet ik ook."
Naast die definities ken ik ook mensen die zich heteroflexible noemen omdat ze wel af en toe sex met iemand van het eigen geslacht willen, maar er nooit verliefdheid of relatiewens bij voelen. Die willen zich geen bi noemen, omdat ze geen 'volwaardige' liefdesrelatie met allebei de geslachten zouden kunnen hebben.
ik ben leek op dit vlak, maar puur woordkundig lijkt bisgierig me nieuwsgierig naar een bi-ervaring en heteroflexible: eigenlijk hetero maar er geen problemen mee hebben het ook eens met iemand van het eigen geslacht te doen.
Zoals Raveleine het zegt, zo gebruik ik het ook voor mezelf. Vind het leuk om af en toe wat te vozen met een vrouw, maar ben nog nooit verliefd geweest op een vrouw, en ik zou er dus ook geen relatie mee willen hebben. Heteroflexibel dus, maar ik zou mezelf niet bi noemen.