Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

@ altertje, jeetje, daar had ik nog niet eens over nagedacht. ehm. Nee. ook niet.

Genoeg te overdenken weer.

dank je wel allemaal voor de reacties :)
**Self Rescuing Princess**
JJV

Bericht door JJV »

;) maar je 'hoeft' niet

(voordat je je nu door 'ons' gedwongen voelt tot overdenken)
~\v/~
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Eigenlijk klinkt het bekend wat eireanne zegt. En ik denk ook dat het met veel ineens te maken heeft. Maar totdat het overgaat (en inderdaad dat doet het ooit wel), zit je er toch maar mee. Dat is even een rotperiode om door te moeten. Maar eireanne heeft vele mensen die voor haar klaarstaan en dat is omdat ze zelf zo een geweldig persoon is. Net als noni die heeft ook altijd een hele entourage omdat ze het verdient!
altertjevolvragen

Bericht door altertjevolvragen »

@eireanne: respect dat je zo open en eerlijk antwoord durft te geven op zo'n moeilijke vraag! zoals iedereen al aangeeft je "moet" niks, gun jezelf tijd, rust en ruimte, het belangrijkste is dat je jezelf in de spiegel recht aan kan blijven kijken waar je ook mee kampt en gezien je eerlijke en open antwoord denk ik dat je dat nog steeds goed kunt. :close_knuf:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

@gille: Idd, de stapjes zetten om er weer uit te komen is belangrijk, maar hoe je er ondertussen mee omgaat is ook nog een kunst. *knuft gille stevig* Ik hoop je helpen op beter weer, trouwens, al moet ik weer verstek laten gaan. :( Ooit kom ik een keertje jouw kant op! Moet kunnen lukken!
kitten

Bericht door kitten »

*ouch* :crownless:

Foutje van de belasting. :eerie: Ik mag het met 500 euro minder in de maand doen tot december... :icon_confused: :icon_sad:

Gelukkig is de Ardennen meet al betaald en de taartworkshop eind vd maand ook voor de helft... Maar alle andere leuke uitjes ga ik vaker nee tegen moeten zeggen... Daar ben ik zo slecht in!! :icon_sad: :icon_sad:

't is gelukkig maar 4 maandjes. :crownless: Maar dan heb ik dus wel weinig (lees: niks, dit wordt rood staan) over voor Nieuw Zeeland in januari... :icon_sad:
donderstraaltje

Bericht door donderstraaltje »

Getver kitten,

En nu wil je vast niet horen dat ik moest lachen om je 'mag' het met minder doen van de belastingdienst. :oops:
Belastingdienst is nu eenmaal een organisatie die ik niet snap. Voordeel, ze snappen mij ook niet :twisted:
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

aargh!! ik ben niet lekker en voel me koortsig enzo..
donderstraaltje

Bericht door donderstraaltje »

ik ben onschuldig, ik ben onschuldig.

(Heb tot nu toe nog niemand aangestoken dus zeker jou niet want jij woont heeel ver weg)
en het kan heel snel weer over zijn hoor. In mijn geval maar 2 dagen.
silence

Bericht door silence »

Geeft een berg knuffels.

@sabrina, niemand echt niemand heeft het recht aan jou te zitten tenzij je diegene toestemming geeft, en als het zonder toestemming gebeurt is het aanranding en dat is kut!

@Sayaatje beterschap en een knuff

@eireanne ik wil je zoveel zeggen, maar weet eigenlijk nu niet hoe, maar herken het, en een pb is welkom.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik vind het echt heel lief dat de pb's en mobiele telefoons openstaan, echt ECHT... en ik weet dat het MAG, maar ik kan het even niet. Niet onder woorden brengen en als ik hier en daar de woorden vind kan ik ze niet delen.

Heb heel leuke avond gehad, lekker gerepeteerd, gezongen, nergens aan gedacht, ontspannen zelf. Maar zo gauw ik tijd heb voor mezelf gaat het mis.

vandaag beetje dingen schrijven heeft ook al weer wat dingen duidelijk gemaakt :)
**Self Rescuing Princess**
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*deelt knuffels uit*

Bah, ik ben ziek :(. Best wel vervelend ziek, stomme griep!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
phedre

Bericht door phedre »

lekker blijven schrijven anne... kan erg goed helpen om boel op rijtje te krijgen, om er mee om te gaan, om beetje ruimte en lucht en rust tussen je oren te knopen. OF het nu hier is, voor jezelf, of dat je het in pb's of mails naar anderen stuurt... schrijven lucht vaak enorm op!

knuff
alsuna

Bericht door alsuna »

kruipt ook op het trootsbankje *bleh*
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

*zet een mandje vers gestreken en gevouwen knuffels neer, geeft de eerste aan alsuna* :close_knuf:
Plaats reactie