Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
phedre
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

thanks Crownless:) ben wel blij met broertje idd:) (soms :P )

enne.. heel veel plezier morgen en maak er fijne dag van!! geniet er van.. je hebt heel wat bereikt!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat jammer nou, dat ik vaak voor mijn werk op dinsdag bij Crownless in de buurt ben, en net morgen niet. Want zo'n goede, moedige doorzetster en (verhalen)schrijfster, had ik graag live gefeliciteerd. Hele fijne dag!
Geniet van de positieve momenten.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En Crownless is een feestje aan het vieren ! Hoezee Hoezee Hoezee!

Mr Crownless :lof: :worshippy:
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

*ontwaakt uit food coma en rolt hier binnen* Lekker feestje was dat :) En was erg gezellig ook en jaaaaaaa nu is het officieel Master Crownless! :banana:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Toran

Bericht door Toran »

Master Crownless, gefeliciteerd!

Zo, productief dagje vandaag. Functioneringsgesprek, arbeidsvoorwaardenpakket besproken.. Ik mag blijven, ik mag training(en) gaan doen, ik mag me gaan bemoeien met de bestaande architectuur, en ervoor zorgen dat de kwaliteit goed blijft.. Ik mag wat ideetjes die ik had uitwerken.. Ook even wat oneerlijke regeling ter sprake gebracht, en gelijk gekregen..

Waardering is een super motivator!

En dat dat ook in salaris wordt uitgedrukt, is alleen maar mooi meegenomen :mrgreen: :static:
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
petra

Bericht door petra »

blijft vrolijk

zondag naar vssm zwolle :inluv: :smiley_panic:
murron

Bericht door murron »

Gefelie Master C ...geniet van je mooie titel :static:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Woei, nog een Master hier op het forum! Gefeliciteerd Crownless! Ik ben slechts een eenvoudige bachelor. :P

Ik kwam hier om te roepen dat ik ook vrolijk ben. Ondanks een extra ingelast bezoekje aan de tandarts wegens kiespijn. Dat laatste bleek een kleinigheidje. Maar ik voel me gewoon vrolijk en heb het gevoel wat meer controle over mijn leven te hebben.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:shock: Ik heb gewoon zes naalden door mijn tepel gehad vandaag! :shock: :banana: :static: :biggrin:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Óók goedenavond, tessa! :shock:
MILF :grin_ani:
skaoot

Bericht door skaoot »

Weeeej! Want al is mijn baan niet denderend leuk, het is werk, en zolang ik niks anders vind ben ik er blij mee en nu heb ik net te horen gekregen dat ik voorlopig (zeker dit jaar nog) mag blijven. Eerder zou het maar tot juli zijn. Baas is blij met wat ik doe, dus yay! Geen "ik moet werk vinden!" stress, al blijf ik wel rondkijken en solliciteren naar leuker werk.
Oeh plus gaat mogelijkheid komen om intern eea te leren, SPSS opfrissen, interviewskills e.d. Ook handig.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Goed gedaan skaoot!
**Self Rescuing Princess**
iezje

Bericht door iezje »

even blij
Mijn Finse vrienden vragen wanneer ik weer langs kom (note:mijn finse vrienden zitten onder de tattoos maar zijn erg angstig om te vliegen..:( ) Want ze missen me..
Maar ze gaan proberen in de zomer langs te komen en dan ga ik ook een weekje die kant op..

Zit even met tranen om wat ze zeggen.. Finnen zijn heel erg oprecht tegen vrienden.. En ja mis ze ook
curious

Bericht door curious »

petra schreef:zondag naar vssm zwolle :inluv: :smiley_panic:
ga je zondag zien dan ... ik ga ook :-)
aimée

Bericht door aimée »

en ik omdat het mooi weer belooft te worden :smiley_panic:
Plaats reactie