Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Guardian_s

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Guardian_s »

Gefeliciteerd Colet, zowel met Maxi als met je cadeautje :mrgreen:
Hoezo Anne heb jij een Garfield kloon? :)
colet

Bericht door colet »

Ik verdenk poes soms ook van oplichting. Bij grote vogels, zoals deze, verdenk ik haar ervan een dood aangetroffen vogel mee te slepen, neer te leggen om zelf de dubieuze eer opte strijken.
Vorig voorjaar heeft ze wel een heel jong gezin uitgemoord, die bracht ze dan meer dood dan levend naar mij om toe te zien hloe ik haar taak afmaakte. Werd ik gedwongen medeplichtig gemaakt.

Toch snap ik dat nog, maar zo'n volwassen vogel.... Arme vogel is vast na het ontwaken in ochtendgefluit uitgebarsten en direct overvallen.
Levert 1 goed punt op, morgen kan ik uitslapen! Niet wakker gefloten door de merel.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Hier heb ik zo'n hekel aan. Ja, ik weet dat Zonealarm gratis is en dat ze dus reclame inkomsten moeten hebben. En ik zal vast niet goed hebben opgelet bij het installeren van de update. Maar dat programma is inmiddels net zo erg als de narigheid die het van je computer moet weren. Behalve dat dat kutprogramma een extra werkbalk in chrome heeft gepropt (die ik direct heb verwijderd) is nu ook mijn omnibox veranderd. Ik zoek nu standaard via de zonealarmsearch.

Vanavond ga ik een andere gratis firewall zoeken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

AVR! euh, althans, ik denk dattie zo heette.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Sabrina

Bericht door Sabrina »

AVG is een aanrader, daar heb je dat reclamegedoe niet zo erg.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Juist, die bedoel ik :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
JerryM

Bericht door JerryM »

is naar mijn weten geen firewall.

maar met windows firewall icm je router heb je zelf niet echt iets meer nodig eigenlijk
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
gerrie

Bericht door gerrie »

Sommige dingen verzin je niet!

Ik baal al van het feit, dat net nu het mooi weer gaat worden, mijn vakantie is afgelopen,maar oke, shit happens, nietwaar?
En ik had wel een lekker weekje om mee te beginnen: dinsdag ochtend van half 9 tot 1 uur, en zaterdag van 8 tot 4 uur...

Maar dat is al weer veranderd. Morgen mag ik van kwart over 7 tot kwart over 7 en woensdag van 1 uur tot half 10.
Waarom? Omdat meneer de districtleider het in zijn hoofd heeft gehaald om woensdag avond te gaan inventariseren, godbetert!
En wij schrijven alles nog met pen op een papieren lijst, en alles, zowel de winkel als het magazijn worden nog handmatig geteld.... Welkom in de 21e eeuw.

:evil:

Zo! Ik moest het even kwijt... Het verandert er geen zier van, maar het lucht wel op!

:)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Dan bestel je dus een glasvezelabonnement bij de KPN, inclusief gratis installatie. Ze bellen je voor een afspraak mevrouw de monteur. Maar dan begint de ellende. De spullen worden niet door de monteur meegenomen, maar vooraf door de meest waardeloze pakjes bezorger Selektvracht bezorgd. Of eigenlijk niet. Selektvracht komt tussen 9 en 5 als ik op mijn werk zit. Die handige website met infocode werkt nog niet en op maandag zijn ze gesloten. Zo meteen kan ik pas bellen of ze het op mijn werk ofzo kunnen afgeven.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
nijntje

Bericht door nijntje »

Oh ja, die club. Die doet een briefje in de bus dat ze geweest zijn. Zegt dat ze tussen 9 en 5 zullen terugkomen maar niet op welke dag en geeft dan het pakket bij de buren zonder daarvan bericht achter te laten. En jij maar wachten....
*ook ervaring heeft met Selektvracht*
leonietje

Bericht door leonietje »

Pas op tijd van de maand hormonen!! En niets persoonlijk opvatten: Alles is gewoon stom. Tis stom dat ik alleen thuis ben en er migraine op komst is. Tis stom dat Heerscher zo ver weg woont tis nog stommer dat Heerscher Kitten en Dacrael wel gezellig samen kunnen zijn nu. Mijn cavia's zijn stom omdat hun hok verschoond moet worden. Het is stom dat ik morgen een dag van 9.00uur tot 21.00uur heb. Tis stom dat ik de hele week al druk ben met vanalles en mn huis alsnog ontploft lijkt. Tis stom dat het zo warm is iedere keer en dat het morgen nog warmer wordt. Tis stom dat ik een bui heb waarin ik ook nog ruzie wil gaan schoppen omdat toch alles stom is. Tis stom dat ik vanmorgen heel optimistisch dacht dat ik nog wel ff voor het weekend tijd en energie zou hebben voor een 2de sollicitatiebrief, want dat heb ik niet. Het is stom dat ik op mn werk geen sollicitatiebrief kan maken terwijl ik me daar kapot verveel. En het aller aller stomste is dat ik weet dat deze bui hormonaal is en dat ik het toch niet naast me neer kan leggen en dat alles stom blijft.

Stom stom stom!! :evil: :| :nopompom:
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Geeft je een knuff :knuf: :knuf:
eireann
Site Admin

Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Dat is allemaal ook stom Leonietje! :hug:
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

:knuf:
MILF :grin_ani:
skaoot

Bericht door skaoot »

Awwww knuffels. Lekker eruit gooien kan nooit kwaad. Kun je via whatsapp je sollicitatiebrief ideetjes doorsturen tijdens werk? Plak ik ze bij elkaar :mrgreen:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie