Ongecontroleerde rant topic!
- kitten
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Ahhhh knuffel! Voel je je alweer wat beter?
-
Ik heb wel goed geslapen dat had ik duidelijk ook nodig maar verder is alles er nog niet echt leuker op geworden. Ik hoop op een beetje afleiding vandaag. En bedankt voor de knuffels.
@skaoot lief aangeboden en ik moest er wel een beetje om lachen bij het idee
@skaoot lief aangeboden en ik moest er wel een beetje om lachen bij het idee
- Sabrina
Knufffff meis! En Skaoots idee is zo gek nog niet, puzzelen wij een mooie brief voor je in elkaar
. En dat is allemaal ook gewoon stom!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Voleuse
Soms is alles ook gewoon even stom! Mag best 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- skaoot
Ik kan er maar beter aan wennen maar toch even aaaaaargh!
Al bij het 1e sollicitatiegesprek aangegeven dat ik dinsdagmiddag college heb en dan geen les kan geven. Afgesproken dat ik dinsdagochtend en donderdag daar werk dan. Prima! Voor de vakantie de roostermaker zelf nog ontmoet, formuliertje ingevuld en ook tegen hem gezegd van dinsdag kan ik begin middag een uurtje, als ik maar om 15:30 bij mn college ben. En nu ben ik verdeurie op het 6e lesuur geparkeerd. Nu weet ik de precieze lestijden niet, maar dan wordt het voor mij krap om bus te halen en college te halen. Ik weet niet hoe lang de pauze is, maar als die 30 min is haal ik het niet, als het 20min is heb ik net 10min om iedereen het lokaal uit te jagen en op te ruimen ed, en 5 min voor wegwezen en snel naar bus. Ook niet heel fijn. Grmbl. Zodra ik het zag meteen gemaild (zou fijn zijn als ik ergens de exacte lestijden kan vinden...), we zullen het horen.
Al bij het 1e sollicitatiegesprek aangegeven dat ik dinsdagmiddag college heb en dan geen les kan geven. Afgesproken dat ik dinsdagochtend en donderdag daar werk dan. Prima! Voor de vakantie de roostermaker zelf nog ontmoet, formuliertje ingevuld en ook tegen hem gezegd van dinsdag kan ik begin middag een uurtje, als ik maar om 15:30 bij mn college ben. En nu ben ik verdeurie op het 6e lesuur geparkeerd. Nu weet ik de precieze lestijden niet, maar dan wordt het voor mij krap om bus te halen en college te halen. Ik weet niet hoe lang de pauze is, maar als die 30 min is haal ik het niet, als het 20min is heb ik net 10min om iedereen het lokaal uit te jagen en op te ruimen ed, en 5 min voor wegwezen en snel naar bus. Ook niet heel fijn. Grmbl. Zodra ik het zag meteen gemaild (zou fijn zijn als ik ergens de exacte lestijden kan vinden...), we zullen het horen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Voleuse
Staan de lestijden niet in de schoolgids?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- skaoot
De schoolgids die aan het begin van het jaar wordt uitgereikt bedoel je?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- cinderella
Lestijden staan ook over het algemeen wel ergens op de site van een school, net als pdf's van de schoolgids. Een oude schoolgids voldoet meestal ook. Zo vaak veranderen lestijden niet.
toen doet er nu niet meer toe
- skaoot
Owja de site daar had ik nog niet gekeken... Die heb ik al een paar keer doorgeploegd en daar staat geen online exemplaar. Is geen supersite. En de lestijden stonden eerst bij het rooster, maar nu hebben ze die vervangen door algemene mededelingen bij het rooster. Fijn. Ik heb ook al gegoogeld op school en lestijden enzovoorts. Ik hoor het maandag wel.
- Voleuse

- kitten
Dan is het leuk totdat je op het punt komt dat je 5 facebook vrienden moet hebben die hetzelfde spelletje spelen. 

mij ook wel.. Ik speel net zo goed hersenloze spelletjes 

- Voleuse
Ok ik ga je lastigvallen lotus 
Dan duurt het inderdaad niet lang tot je nog meer vrienden moet hebben, maar oke

Dan duurt het inderdaad niet lang tot je nog meer vrienden moet hebben, maar oke

mag van mij, ga ik jou ook lastigvallen. Moet ook 3 vrienden hebben om weer verder te kunnen met het ene spelletje (Candy Crush ofzo)