Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
xAmberx

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door xAmberx »

Wat een gedoe inderdaad voor een toiletje!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Dat zoiets een paar dagen duurt, kan ik begrijpen. Maar dit is absurd.

Ook absurd is het bezorgen van witgoed. Je hoeft daar niet de hele dag voor thuis te blijven, heus niet, echt waar. "Want we bezorgen binnen blokken van twee uur. Maar we vertellen pas lekker op de dag zelf hoe laat we gaan komen. Dus het kost je toch een complete vrije dag." :twisted: Als exceptionele service wordt dat ding dan wel aangesloten, want een stekker in het stopcontact steken, een waterslangetje vastdraaien en het afvoerding in het pijpje hangen is ook echt rocketscience :roll:

Heeft er hier niet iemand een wasmachine-ophaal-en-naar-boven-sjouw-fetish?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
faery

Bericht door faery »

Hallo werk!

Dat wij, als callcentermedewerkers, allemaal inwisselbaar zijn, okay. Dat eigen initiatief de grond in wordt gestampt, snap ik ook nog wel. Dat je niet communiceert dat de planing later is en even door iemand anders geregeld wordt omdat de planner ziek ia, is wel slordig, maar jullie zullen het wel druk hebben. Maar dat onze teamleider naar een ander project is en wij nu onder iemand anders vallen, dat hadden jullie best even, al dan niet informeel kunnen mededelen. Serieus! Wat is dit voor bullshit! En dit is al de TWEEDE keer dat ze dit trucje flikken. Mijn vertrouwen in mijn werkgever was langzaam weer wat aan het opkruipen maar zit nu weer zwaar onder het nulpunt.
kitten

Bericht door kitten »

Frustrerend, faery!

Nu ben ik voor mijn werk dus een inventarisatie aan het maken van verloskundigen om mijn flyer te versturen. Eerst, dankzij een briljante tip van Anne, een lijst van de beroepsvereniging gekregen van verloskundigen in mijn regio. Maar al snel merkte ik dat die niet up-to-date was, dus ik ben, nadat ik ze alle 97 (!!) handmatig in een Excel had gezet, elke praktijk op Internet nog eens aan het opzoeken. Pokkewerk, maar ik ben er bijna nu!

Enig idee, hoeveel verloskundigen...
- een hele slechte en/of lelijke en/of niet goed werkende (404) site hebben :frusty:
- hun NAAM vergeten op de site te zetten! :frusty: (Hallo, ik ben zwanger en ik meld me aan bij de anonieme verloskundige(n)!)
- gewoon GEEN site hebben. :frusty: (ok, dat is er maar eentje... maar hoe kun je nog bestaan in deze wereld zonder site, met zoveel concurrentie? Overigens, in mijn voordeel, zo'n 50% van de doula's heeft gewoon geen site. :clown: )
- COMIC SANS!! :frusty: :frusty: :frusty: :panic:
- Het blauw van de links lelijk vinden in je ontwerp, dus alle links maar gewoon als tekst neerzetten (mensen kunnen immers copy-pasten naar hun adresbalk?) :frusty:
- een URL hebben als verloskundigenpraktijklutjebroekenvoordamoostzuidoost.nl :frusty: (serieus, DRIE zulke URL's! OMG!)

Ik ben blij dat op de achterkant van mijn visitekaartje de webdesign-cursus site staat! Dubbele acquisitie! :clown:

Truth be told, ik had er ook eentje gevonden, de naam voorspelde een hele zweverige, oubollige site, maar die vond ik zó leuk! De verloskundigen op de foto leken zo'n enorme lol te hebben met elkaar! Ik werd er instant vrolijk van! :D Dus ze zijn echt niet allemaal bagger! :D
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Comic sans? op een serieuze site?

Ik moest gelijk denken aan The Oatmeal's How a webdesign goes straight to hell.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Goed bezig kitten, en bizar zoveel slechte websites!
**Self Rescuing Princess**
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Zo blijkt maar weer Faery, vertrouwen komt te voet, maar gaat te paard.

Hou vol Kitten, je vindt vast nog wel meer mooie site's ;)
Pluu

Bericht door Pluu »

BAH!!! Firefox en thunderbird zijn er allebei ineens mee opgehouden, ze doen het gewoon niet! Nu heeft dak voor mij wel de microsoft variant van thunderbird weer gedingest zodat ik mijn mail weer kan lezen, en ik kan internetten met explorer. Maar ik heb geen koekjes meer dus ik moet bij ALLES bedenken wat ik ook alweer voor wachtwoord had, en 1001 nieuwe wachtwoorden opvragen van dingen waarvan ik het niet meer kan achterhalen! :evil:

Plus dat ik gewend was aan firefox, en ik ben licht autistisch, ik vind het gewoon zwaaaaaar onprettig als mijn icoontje ineens blauw is ipv oranje, en als alles er net anders uit ziet, ik word daar gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg niet blij van. BLERGH!!!!

:nopompom:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Het kan toch niet dat het zomaar ineens niet meer werkt? :shock:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pluu

Bericht door Pluu »

Vertel dat maar eens aan mijn computer...
skaoot

Bericht door skaoot »

Werd wakker met ineens een herinnering van iets wat bij sollicitatie is besproken:
Ik heb gevraagd wat als niet goed gaat, want niet dat ik ineens wordt ontslagen want ivm inkomsten etc. En toen is mij verteld dat er eerst uitgebreide coaching en begeleiding komt bij docenten die niet goed functioneren. Gesprek, begeleiding, weer gesprek, verder traject. Verschillende fases maar dat er niet zomaar iemand ontslagen wordt. Zelfs gesproken over externe begeleiding! En dan doen jullie dit na 2,5 week. Wtf.
Stelletje klojos. 
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Dat is zeker een kutstreek je bent er gewoon bijgenaaid. Als ze dit tegen je hebben gezegd kan je ze verantwoordelijkhouden voor het gat in je inkomen. Mondelinge afspraken zijn ook bindend. Is er niet een instituut waar je kan klagen? Je eigen opleiding wellicht. Zoals ik nu lees wat je gepost hebt komt het op mij over alsof ze je hebben gebruikt om een gat in hun personele bezetting op te vullen. Als babysitter, niet als docent.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Word. Na 2,5 week evalueren slaat nergens op en om op basis daarvan jouw plannen in de war te schoppen is wel erg asociaal. Goed idee van Daantje om misschien de opleiding er ook bij te betrekken. Die vinden het ook belangrijk dat hun studenten aan de bak komen.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@Pluu: wat vervelend en lastig voor je. Ik heb zelf een exceldocumentje met overzicht van websites, inlognamen en gecodeerde wachtwoorden. Hierdoor hoef ik er veel (vooral waar ik weinig kom) niet te onthouden.
Geniet van de positieve momenten.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Wtf skaoot, het wordt steeds belachelijker. Wat een stelletje gigantische eikels daar!!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie