Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Daantje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Fysiek is het niet eens zo ver, de Rutherfordweg in Utrecht. Maar het is een godsonmogelijk afgelegen industrieterrein, wat feitelijk in Zuilen ligt. Ik ben vijf kwartier, enkele reis, onderweg om er te komen met het OV. Dus dat zou me echt minimaal 3 uur kosten, waarschijnlijk langer, vooraleer ik weer thuis ben. Maar twitter bood uitkomst, de drukkerij is nogal gesteld op goede service, iets wat je van DHL niet kan zeggen, dus als het goed is regelen zij voor me dat het pakketje op mijn werk wordt afgegeven. Want bij DHL, kan je als ontvanger niet zelf een andere afleveradres opgeven, dat moet de verzender doen. Bij concurrent UPS kan dat tenminste wel.

Op dit soort momenten denk ik terug aan de tijd dat ik nog in Den Haag woonde, ik werkte en woonde op dezelfde bezorgroute en UPS mannetje kwam als ik niet thuis was standaard pakketjes op mijn werk brengen. Dat noemden ze service.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Fijn dat de leverancier wel meedenkt Daantje!

grrrrrr GROUPON IS STOM!
Ik ben op zoek naar iets vrij specifieks, echt best erg specifiek. Ik google en ik google en na een goede tip vind ik eindelijk wat we zoeken. Boven aan de resultaten? een link van groupon. Echt een prachtige prijs voor PRECIES Wat wij nodig hebben..... Wel jammer dat de pagina er uitziet als een recente actie maar niet meer te bestellen is.... zet er dan een VERKOCHT/AFGELOPEN iets bij ofzo. ipv ons blij te maken met een dooie mus!
**Self Rescuing Princess**
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

De DHL soap gaat door.

De drukkerij heeft geregeld dat het pakketje dan maar op mijn werk bezorgd wordt. Nu zag ik in het volg systeem de status: "Correct aangeboden en afgeleverd." Maar niemand op mijn werk heeft iets gezien. Er is wel getekend voor pakketjes bezorgd door DHL, maar volgens mijn collega geen met mijn naam erop.

Net zelf maar even gebeld met DHL. Pakketje wordt morgen pas afgeleverd op mijn werk. Maar omdat een zending met een nieuw adres ook een nieuw volgnummer heeft wordt het onder het oude nummer als 'afgeleverd' in het systeem gezet. Om het lekker duidelijk te houden.

Nou ja, dat moet dan morgen goed gaan komen.

Ondertussen bericht gehad van het VUmc. Verlof van mijn psych is verlengd en mijn afspraak van volgende week gaat niet door. Ik heb dan ook een consult met de internist, voornamelijk om een herhaalrecept te krijgen. Dat gaat dan waarschijnlijk ook niet door, maar toen ik vroeg of ik dan per post een herhaalrecept kon krijgen: "Is dat nodig dan?"
"JA!!!" Ik heb een recept gekregen voor drie maanden, na drie maanden controle en herhaalconsult. Dus mijn pillen zijn op volgende week en ik maakte me er niet druk om omdat ik toch een consult bij de arts had staan. Dus natuurlijk is het nodig dat ik een recept krijg! :frusty:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Bah, wat haat ik verjaardagen. Vandaag vierde het broetje van mn vriend zn verjaardag. Allemaal kutpubers van 16. En ik ertussen. Ik voelde me al niet lekker, dus ik zei nog, we moeten maar heel kort gaan want ik trek het echt niet. En inderdaad, het ging totaal niet. Veel te druk, teveel door elkaar gepraat. En een van die pubers was echt zo typisch, zo vervelend. Hahaha hij wordt 16, we gaan veel bier drinken vanavond haha. En grapjes over mij maken. Haha zo'n stille vriendin wil ik ook wel haha. En nog iets anders over mij wat niet te verstaan was en hij niet durfde te herhalen.
Dus na het eten was ik helemaal dood, maar nee, we konden nog niet weg want mijn vriend moest het nog over audiospeakers hebben :donder: :donder: :donder:
Ik ben gewoon naar huis gegaan zonder iets te zeggen. Aju, stik maar in je verjaardagstaart.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

*geeft Voleuse een knuffel*
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Frustrerend.

Knufff Voleuse!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik was vandaag in de hunkemöller, maar sjongejongejonge wat een opdringerige verkoopsters hebben ze daar! Ik stond net in mn ondergoed voor de spiegel "Lukt het mevrouw?" ja hoor, prima. 5 minuten later "Gaat alles goed mevrouw, kan ik u helpen" ja hoor, alles gaat goed hier :roll:
Ik stap de paskamer uit "Is alles gelukt mevrouw?" JA, IK KAN ME ZELFSTANDIG AANKLEDEN, ALSTUBLIEFT DANKUWEL! :eerie:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik was onlangs in de Hunkemöller in Den Bosch, daar hebben ze een soort deurbelknopjes in de paskamer, kun je een verkoopster bellen. Dat was wel handig!
MILF :grin_ani:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Das inderdaad wel een goed systeem.

Ben ooit met ex in een kledingwinkel geweest. De pashokjesoppasdame die gaf nogal luidkeels commentaar. "Ja dat staat u goed!!" "Nee u kunt beter dat andere nemen!!" "WILT U SOMS EEN MAAT GROTER!!!!" Heel subtiel.
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

Irritant idd, dat hebben ze hier juist bij de Livera. Dat mens hobbelt ook gewoon achter aan. AAargh!! >:(
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Misschien moeten ze dat doen van hun baas. Mijn baas wil ook altijd dat ik eigenlijk zodra een klant de winkel in loopt, naar die persoon toe ga en vraag of ik kan helpen. Terwijl t mij persoonlijk een stuk prettiger lijkt om eerst eventjes zelf rond te kijken.
Pluu

Bericht door Pluu »

Bij mij werkt het ook averechts als verkoopsters te opdringerig zijn. Als ik het idee heb dat ik niet vrijblijvend "mag" kijken dan ben ik vaak heel snel de winkel uit. Ik vind het wel fijn als er verkoopsters in het zicht zijn voor als je wel een vraag hebt.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik denk ook dat het winkelbeleid is, want al die verkoopsters deden zo (voordat ik afstand van 4 meter naar de kassa had afgelegd werd ik nog twee keer aangesproken namelijk, bijna komisch gewoon).
Maar ik snap niet waarom dat zo is? Op mij heeft het in ieder geval het effect dat ik zsm de winkel weer uit wil.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

In de winkel waar ik werk, hangt bijna alles in vitrines. Dus mensen kunnen zelf niks pakken of beter bekijken. Plus dat veel mensen gewoon info nodig hebben bij ons. Dus ik snap wel dat je mensen moet vragen of ze hulp kunnen gebruiken. Maar ik zou het zelf fijner vinden als iemand in elk geval eerst even langs (bijna) alle kasten gelopen is. Nu help ik vaak gelijk iemand, die nog lang niet alle kasten bekeken heeft. Terwijl ik dan denk: als die persoon eerst alles gezien had, had die misschein nog wel meer willen kopen. Maar ja. Ik ben de baas niet.
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik vind het fijn als een verkoopster me een keer aanspreekt, of gewoon hoi zegt. Ik vind verkopers die me niet zien, in gesprek zijn (met colega's!) of er niet zijn op het moment dat ik een vraag heb veel irritanter.

Maar, lol @ 'ik kan me zelfstandig aankleden' :D
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie