dromen over ws topic
-
Re: dromen over ws topic
Hey, die droom zou nog wel eens uit kunnen komen... [spamalert] moet je je alleen even opgeven [/spamalert]
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- Daantje
- Contacteer:
Juist... Kitten had een weddenschap met de rest van WS. Dat iemand cappuccino met moedermelk zou lusten. De eerste WS-er die dat misschien zou aandurven die ze kon bedenken was ik. Dus ik kreeg een flesje verse melk en ging braaf aan het opschuimen en koffiezetten.
Of het nu ook lukte en lekker was, dat heb ik er niet bijgedroomd.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
Ewwww! Koffie met moedermelk ewwwwwwww! :p
Ik droomde dat het jongste welpje van kitten helemaal ontspoord was door het gedoe op school: hij was maffiabaas geworden. Inclusief gleufhoed, zonnebril en italiaans accent
Ik droomde dat het jongste welpje van kitten helemaal ontspoord was door het gedoe op school: hij was maffiabaas geworden. Inclusief gleufhoed, zonnebril en italiaans accent

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
In mijn droom was ik weer terug op de kunstacademie. Raad eens wie er bij me in de klas zat? Voleuse
Het was een erg warme dag en we hadden beoordeling. Veel tekeningen lagen over de vloer uitgespreid. Voleuse had het erg warm en ze ging in een teiltje koud water staan. Ze begon zo hard te lachen dat het teiltje omviel en alle tekeningen waren nat en doorgelopen. De bullebak van een leraar (was ooit écht zo) riep haar bij zich in zijn 'hok'. Voluese keek nog een keer angstig achterom en gebaarde om hulp, maar ze werd naar binnen getrokken door de boze leraar en de deur ging op slot 

- lunaaa
Een droom met een cliffhanger! 

- kitten
Hey Daantje... Wedje leggen? 
En ik heb beeld bij maffia-Jongste. Het Italiaans accent kan hij alvast oefenen. Zijn maffia naam wordt Luigi.

En ik heb beeld bij maffia-Jongste. Het Italiaans accent kan hij alvast oefenen. Zijn maffia naam wordt Luigi.
- Daantje
- Contacteer:
@Kitten Alleen als 'ie vers wordt getapt. 

- kitten
Be careful what you ask for...
- Daantje
- Contacteer:
Kijk nog maar eens goed op mijn fetlife fetishlijstje 

- Voleuse
TMI TMI TMI!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- juffie
- Site Admin
- Crownless
Dat Daantje nu irl cappuccino met opgeklopte moedermelk wilt vind ik ook erg bijzonder. En ik snap dat iemand dan heel erg 'oi! Da fuk did i read?' heeft.
Overigens vind ik het drinken van moedermelk als volwassene helemaal niet zo vies. Zou het wel opmerkelijk vinden als je er geil van wordt, then again, er zijn raardere kinks.
Overigens vind ik het drinken van moedermelk als volwassene helemaal niet zo vies. Zou het wel opmerkelijk vinden als je er geil van wordt, then again, er zijn raardere kinks.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
Jaa, ik droom wel eens tmi, maar dit is geen droom meer he!
En ik denk heel beeldend dus ik zag meteen kitten voor me met een tap op haar tiet die dan koffie ronddeelt en dat kan je dan aanvullen met zo tietmelk vers van de tap. Ofzo. Oké, ik heb een overactieve fantasie
.
En ik denk heel beeldend dus ik zag meteen kitten voor me met een tap op haar tiet die dan koffie ronddeelt en dat kan je dan aanvullen met zo tietmelk vers van de tap. Ofzo. Oké, ik heb een overactieve fantasie