Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Wat stom leonietje! Maar niet van jou hoor!! Van je migraine, daar helpt geen enkele planning tegen :(
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

:knuf: migraine is stom, niet jij. Maar evengoed balen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

AAAAAGGGGHHHH!!!!

Dan ga je zwemmen en dan start de auto weer niet, en dan start ie en dan slaat ie weer af, dan start ie, kan je een rondje om het pleintje rijden en slaat ie weer af... Dan start ie, rijdt je naar je parkeerplek, want ik wil er niet mee rijden als ie zo kut doet, en in de twee minuten dat je weg bent heeft de vader van de buurman WEER voor je garage geparkeerd zodat ik hem niet voor m'n eigen huis, m'n eigen garage neer kan zetten. En dan kom je thuis, kleed je je om, zie je iets liggen waarvan je dacht 'oh ja, daar kwam ik laatst de knoop van tegen, ik ga die aanzetten!

En dan is die pokkeknoop nergens meer te vinden!

AAAAGGGHHHHH nu is m'n dag ineens stom terwijl die eerst leuk was!

GHGHGHGHGHGHGH
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Zo gaan die dingen... Wel balen. :( Enig idee hoe je je dag weer leuk kan maken?
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Frustrerend! Sowieso balen als auto's niet doen wat ze moeten. Ik hoop dat de rest van de dag weer bijtrekt!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Nog niet, ik heb net onnoemelijk veel digitale hondjes en biggetjes vermoord door ze niet op te redden op facebook ...

Ik ga zo wel weer achter de naaimachine, of een stukje wandelen ofzo.
kitten

Bericht door kitten »

Heb je de vader van je buurman al aangegeven dat je niet wil dat hij voor jouw garage parkeert? Want ik vind dat niet normaal hoor...
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Sterker nog...volgende keer gewoon de politie bellen als ie er weer gaat staan...het is namelijk verboden om voor een uitrit te parkeren...als ze er staan zijn ze zelfs wegsleepwaardig...hier een linkje : http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitrit" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien handig om te googelen...feitcode van deze overtreding is R397b

:) succes in ieder geval !!
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Je wordt platgegooid op elke website met 'wij werken met cookies' meldingen die ik al miljoenen keren heb geaccepteerd. Ik zie overal reclames van producten waar ik naar heb gezocht. Allemaal prima, geen probleem. Maar wil dat verdomde cookie dan ook aan de reclame laten weten dat ik het inmiddels al gekocht heb! (via die website, die er nu nog reclame voor door geeft met z'n cookies) Echt IK HEB HET AL, IK WIL ER NIET NOG 1 !!!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Grrrr, ik weet niet wat het is, maar ik heb een ontzettende KUTbui vandaag. Niks uitgevoerd. Stomme kat wil haar stomme pil niet slikken en de andere kat die het eerst altijd wel wilde heeft er nou ook niet o'n zin meer in. Ik heb de hele dag niks uitgevoerd want ik kon me nergens toe zetten. En dan is ook nog morgen mijn schoonmoeder jarig :donder: :donder: :donder: :donder:
Lekker opzitten en pootjes geven de hele avond, bahbahbah.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Zeddicul

Bericht door Zeddicul »

*** rijkt een roos aan.......

hoef je hem niet zelf te plukken :hug:
skaoot

Bericht door skaoot »

Aaaaargh! Bovenbuurman met je kutmuziek. Hardcore is niet eens echt muziek, bonk bonk bonk bonk bonk BONKBONKBONKBONK. Bah. Als ik dan mag meegenieten, zet dan wat leuks op! Maar allerliefst, doe alsof je weet dat je in een gehorige woonflat zit, en niet in een party hard studentenflat!
Net mailtje gestuurd naar z'n woonbegeleider. Genoeg trapgelopen dat hij wel mag weten tot waar die volumeknop mag. En als ze dan ook even instellen dattie niet meer dan 1 vriend tegelijk op bezoek mag hebben... Grmbl grmbl. Ik was voorpret aan het hebben voor morgen, en nu ben ik chagrijnig. Bah.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Je treft het niet met de bovenburen... Had de woningbouw je verteld dat je begeleid wonen boven je zou krijgen?
skaoot

Bericht door skaoot »

Nope, kwam ik pas achter toen dat gedoe met vorige bewoner begon. Toen eerst geklaagd bij Brabant Wonen en die kwamen aan met joh dat is vanuit die en die organisatie.
Maar als dat zo doorgaat ga ik bij Brabant Wonen zeuren van joh die organisatie zorgt voor overlast en houdt het niet onder controle.
cinderella

Bericht door cinderella »

Organisatie berichtje sturen dat dit de laatste waarschuwing is en de volgende keer de politie wordt gebeld? Woningbouw kan er vaak vrij weinig mee als de politie geen dossier heeft.
toen doet er nu niet meer toe
Plaats reactie