Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Ravelijne

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Jemig, Gille! *knuff!*
faery

Bericht door faery »

Het is nog geen middag, dus het kan nog Gilrean! (al snap ik het vervelende gevoel heel goed *knuff*)
kitten

Bericht door kitten »

Je moet het accepteren Gille... hoe graag je ook wil, je kúnt nu ff niet alles. :close_knuf:

@Ravelijne: mss heeft gille wel iets aan jouw envelope theory?
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

@kitten: GMTA! :) Heb ik laatst al doorgebriefd (pun intended). ;) Voor de nieuwsgierigen: de 'Energy Envelope Theory' is een theorie dat mensen met vermoeidheidsklachten (oorzaak van de vermoeidheid maakt niet uit kan bijv. CVS zijn of vermoeidheidsklachten na chemotherapie of bijv. burnout) beter functioneren als ze hun energievoorraad (het envelopje) niet helemaal leeg maken. En als je het systematisch volhoudt om telkens binnen de grenzen van dat envelopje te blijven, dat het envelopje ook langzaam weer wat groter wordt. Of om het anders te zeggen, als je de accu niet telkens helemaal leegtrekt, laadt hij sneller op.

Dat is tenminste de basis. 't Is nog wel iets ingewikkelder dan dat, maar ik kon helaas de website met handige uitleg waar ik 'm zelf vanaf had, niet meer terugvinden. Nu vond ik met google alleen nog uittreksels van onderzoeken waaruit blijkt dat het werkt. Ook leuk, maar minder handig om het toe te passen. Een verwante aanpak is 'pacing' waar wel wat aardige uitleg over te vinden is, geloof ik.
chell

Bericht door chell »

Kiespijn :cry:
Crownless

Bericht door Crownless »

Aw... das naar chell :aai:

Al een afspraak met de tandarts gemaakt?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
chell

Bericht door chell »

Nope, even afwachten. Ik denk dat het stress is, dat uit zich vaker in kies/tand/kaakpijn bij mij :icon_sad:

hoewel ik eigenlijk sowieso wel naar de tandarts moet
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

thx allemaal. *neemt wat knuffels bij zich en voelt zich al iets beter*
Sterkte en knuffels naar chell!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ravelijne schreef:@kitten: GMTA! :) Heb ik laatst al doorgebriefd (pun intended). ;) Voor de nieuwsgierigen: de 'Energy Envelope Theory' is een theorie dat mensen met vermoeidheidsklachten (oorzaak van de vermoeidheid maakt niet uit kan bijv. CVS zijn of vermoeidheidsklachten na chemotherapie of bijv. burnout) beter functioneren als ze hun energievoorraad (het envelopje) niet helemaal leeg maken. En als je het systematisch volhoudt om telkens binnen de grenzen van dat envelopje te blijven, dat het envelopje ook langzaam weer wat groter wordt. Of om het anders te zeggen, als je de accu niet telkens helemaal leegtrekt, laadt hij sneller op.

Dat is tenminste de basis. 't Is nog wel iets ingewikkelder dan dat, maar ik kon helaas de website met handige uitleg waar ik 'm zelf vanaf had, niet meer terugvinden. Nu vond ik met google alleen nog uittreksels van onderzoeken waaruit blijkt dat het werkt. Ook leuk, maar minder handig om het toe te passen. Een verwante aanpak is 'pacing' waar wel wat aardige uitleg over te vinden is, geloof ik.
Handige theorie! Ik heb 'm opgeslagen op m'n pc :).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Die zal voor jou misschien ook wel nuttig zijn, idd! Hoop dat je er wat aan hebt. :)
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Een tip die op mijn lijf geschreven is! Zal m goed onthouden. Sabrina ben je al weer opgeknapt?

Ohw ja... ik heb zo hier en daar geiiriteerd gereageerd, sorry daarvoor. Het nu al 3 weken op de bank zitten in m'n uppie met m'n poot omhoog begint me parten te spelen en heb er dagen bij dat ik beter mijn mond maar kan houden geloof ik...
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ravelijne schreef:Die zal voor jou misschien ook wel nuttig zijn, idd! Hoop dat je er wat aan hebt. :)
Zeker! Stomme CVS is nog steeds niet foetsie, dus ik ben er heel blij mee :).
linne schreef:Een tip die op mijn lijf geschreven is! Zal m goed onthouden. Sabrina ben je al weer opgeknapt?

Ohw ja... ik heb zo hier en daar geiiriteerd gereageerd, sorry daarvoor. Het nu al 3 weken op de bank zitten in m'n uppie met m'n poot omhoog begint me parten te spelen en heb er dagen bij dat ik beter mijn mond maar kan houden geloof ik...
M'n keelontsteking begint gelukkig wel te minderen ja :). Antibiotica werkt goed, dus dat scheelt. Heb nog wel wat keelpijn, maar het algeheel kut voelen is wel weg. Dus da's yay!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Bah, zo van 't vrolijk-topic hierheen... Romanticide is niet aangenomen :icon_sad:. Hij moet eerst z'n studie weer oppakken en daar goed mee bezig zijn, en dan willen ze 'm alsnog hebben, maar voor nu is hij niet aangenomen :icon_sad:.
faery

Bericht door faery »

Wat vervelend voor jullie!
nimueh

Bericht door nimueh »

Sabrina schreef:Bah, zo van 't vrolijk-topic hierheen... Romanticide is niet aangenomen :icon_sad:. Hij moet eerst z'n studie weer oppakken en daar goed mee bezig zijn, en dan willen ze 'm alsnog hebben, maar voor nu is hij niet aangenomen :icon_sad:.
Rot... maar... het is geen volledige nee, dat is dan wel weer positief ;)
Plaats reactie