Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Ik heb een 5 voor mn presentatie, want ik zou hebben meegelift op de inspanningen van anderen. Dat is absoluut niet zo, maar het kwam toevallig zo uit dat ik wat minder tekst had dan de anderen. Het meisje wat stotterde, hakkelde en niet wist waar ze het over had heeft een halve punt hoger dan ik, omdat ze toevallig wat meer tekst had gekregen. Die man weet niks van het groepsproces, ik heb verdomme alles zitten uitleggen aan het hakkelmeisje omdat zij geen idee had waar het over ging en dan krijg ik een lager cijfer?? IK BEN ZO KWAAD OP DIE DROPLUL DIE ALLEMAAL AANAMES DOET IE NIET KLOPPEN!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

Muh dat is suf Voleuse! Geprobeerd dat ook aan de docent uit te leggen? Met eventuele support vanuit je groepje?

En thanks voor je post, het is inderdaad vooral het idee dat ik IETS wil doen, proberen, en niet zozeer dat ik heilig erin geloof ofzo. Ik merk dat ik niet alleen het niet ruiken erg lastig vind, maar ook het hele niks eraan kunnen doen. Mocht het inderdaad niet te fixen zijn, dan weet ik dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Dat stukje rust.

Daarnaast, al zou de KNOarts zijn gekomen met "hier slik dit maar", is de kans nog groot dat dat weinig uit had gehaald want ik reageer tot nu toe altijd bijzonder weinig op allerlei medicatie. Of dat nu paracetamol, ibuprofen, ritalin, antihystamine of oxazepam is. Heel handig. Not. Dus ik ben tot nu toe ook geen fan van wat de reguliere zorg als oplossingen biedt.
Ik ben gewoon dooooomed :clown:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Owww, heb je het hem al verteld? Dat ie allemaal aannames maakt die niet kloppen? *knuf*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja, maar het hielp natuurlijk niet. Mr. de docent weet het beter en wil me gewoon pakken omdat ik niet op zijn niet-verplichte werkgroepen ben geweest (hij geeft errrug slecht les dus ik bleef lekker thuis...). Zucht. Frustrerend.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Jezebel

Bericht door Jezebel »

:( sommige mensen zijn nu eenmaal zo, je kan alleen hopen dat je niet te vaak zo-iemand tegenkomt...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

heeft er iemand een paar nieuwe enkels voor me? if not, ga ik ze maar vast laten zetten of zo, zodat ze alleen nog de goeie kant op kunnen maar verder niks meer
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
chats

Bericht door chats »

phedre, ik weet niet wat je hebt aan je enkels, maar misschien is een stevige brace een idee...
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

@Phedre Weet niet hoe serieus je dat bedoelde dus misschien sla ik de plank wel een beetje mis, maar mensen die hun enkels vast laten zetten krijgen dan vaak dezelfde of ergere problemen in hun knieën. Dat zegt de chirurg er niet altijd bij... Versterken van de spieren is vaak de enige afdoende oplossing. Dat betekend eigenlijk zoveel mogelijk op blote voeten lopen, liefst of ongelijk terrein of (allerbeste) zand.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik weet Ravelijne, t is ook geen optie, dat weet ik, maar elke week mn enkel opnieuw kneuzen, orthopeed wil er ook niks aan doen, kan er verder ook eigenlijk ook niks aan doen. Maar ik ga er gewoon veel te vaak doorheen, ene keer met grotere gevolgen dan de ander, dat wel, maar twee weken terug een dik ei op mn enkel, week met kruk gelopen en gistermiddag bij t afstappen van de fiets weer,...schade valt mee gelukkig, kan er vrij goed op lopen, maar zeer doet t wel, ik ben t zat. Ik wil dus idd weer gewoon over t strand kunnen lopen met mn blote voeten, weer lekke een stuk met renco kunnen lopen, zonder dat ik - eenmaal thuis - niks meer kan.

Altijd al wel zwakke enkels gehad (zonder meer geen kracht in mn spieren in mn hele lijf, en niet/nauwelijks te trainen), vaak gekneusd, beide enkels keer de banden gescheurd, maar vorig jaar dus allebei tegelijk, en ook allebei hele flink gekneusd en daarna is gewoon nog steeds niet echt opgeknapt:(:( en t blijft gewoon steeds opnieuw gebeuren nu.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Herhaling helpt ook zeker niet, nee. Ik hoop dat het gauw beter gaat!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Wie heeft bedacht dat de labeltjes van kleding tegenwoordig in de zijnaad moeten, ipv in de nek. Ze jeuken me als ze in de zijnaad zitten en daar had ik nooit last van toen ze op hun oude plek zaten. Nu kan ik ze er wel uitknippen, maar dan ben ik ten eerste het wasvoorschrift kwijt en ten tweede krijg je ze er nooit helemaal goed uit en blijft het restant nog jeuken. Grrrrrrr
colet

Bericht door colet »

Ik plak er dan wel eens een pleister overheen als het blijft jeuken.
Crownless

Bericht door Crownless »

Muh, volgens mij ben ik een beetje onredelijk vandaag. Maar ik heb het zo ontzettend gehad met Bryan z'n motorkriebel! Bah!

Het is motor hier en motor daar en oeh wanneer is het weer wat beter en je moet mee en misschien ga ik naar zus of zo op de motor maar misschien ook niet en AAAARGH!

Ga wel, of ga niet met de frikkin motor naar je wedstrijd vanavond, en val mij er niet mee lastig!!!! Ik heb het gewoon helemaal gehad met het ding en met het gemak waarop hij er maar vanuit gaat dat ik het net zo tof awesome ende yay zal vinden om achterop te gaan. Nou, sinds je me een helm op liet doen die gewoon te klein was wat zorgt voor insta hoofdpijn en je kaken geforceerd van elkaar af moeten houden omdat je kaakgewricht geplet wordt was de zin om motorkleding te gaan shoppen wel over.

En dan zegt die verkoopmiep ook nog 'oh, het is zo'n motor? Dan is achterop zitten wel hard werken hoor.'. Fijn! Ik dacht dat het een kwestie was van achterop zitten en vasthouden, maar neeeeeh... En dat terwijl ik in het pashok sta die vrouw zegt 'je moet wel rustig aan doen, haar laten wennen enzo en niet vol gas erop.'.

Bah! Ik ben gewoon een schijterd ja! Ik vind achterop de fiets al eng.

Nou ja, ik hen iig een helm, jas en handschoenen. En volgens Bryan zag ik er sexy uit. Jaja.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
skaoot

Bericht door skaoot »

Too much motorbla, kan me voorstellen dat je daar op genoeg van krijgt. Enthousiasme is leuk, maar ergens houdt het op. Hopelijk trekt het weer bij als hij weer een keer (of meer) gereden heeft.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik vind je niet onredelijk, daar zou ik ook gek van worden ;)
Plaats reactie