Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Vrolijk!

Bericht door Voleuse »

Yaaaaay!

ik heb nu dus hypnosetherapie gehad (van guilty :clown:) voor mijn kots fobie. En gisteravond stak mijn vriend (onbaatzuchtig als hij is) een tandenborstel in zijn keel om te kijken of het iets zou doen, en... niks :static:

Ik was alleen een beetje zenuwachtig voor de eventuele paniekaanval, maar die kwam helemaal niet.

De echte vuurdoop komt natuurlijk pas als iemand echt gaat overgeven, maar voor nu ben ik blij :static: :static: :static:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
oeps2

Bericht door oeps2 »

cool !!!

is er ook een hypnose tegen moeilijk klaarkomen ? :mrgreen: :clown:
madeleine

Bericht door madeleine »

Mijn afstudeerder is afgestudeerd :static: ik word oud :nopompom: :nopompom:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Kadootje van Smorph! Voor ons huis (de slaapkamer)

Vind hem zooooo mooi wil hem al een jaar of twee!

Afbeelding
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja die is leuk! He nu kan ik hem niet meer bekijken bij On Top... kom ik af en toe bij jullie kijken :P

En ik ben ook vrolijk want heb weer een functioneel pctje met internet en wat typt zo'n toetsenbord toch lekker!
Daarnaast word ik ook erg vrolijk door het 5daags weekend wat me wacht :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
dbj

Bericht door dbj »

Mooi voor elkaar skaoot; long weekend en een pecee die het gewoon doet.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

oeps2 schreef:cool !!!

is er ook een hypnose tegen moeilijk klaarkomen ? :mrgreen: :clown:
Dat moet je aan guilty vragen :clown:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@eireann: Wat een leuk, vrolijk, origineel, doordacht, bij jou/jullie passend kunstwerk!
Geniet van de positieve momenten.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Awesome kunstwerk anne! Mooi joh! :)

I haz a happy! A happy without any specific reason, but a happy nonetheless! :mrgreen:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
seleena

Bericht door seleena »

Zoo apart anne, heerlijk om verwent te worden! :)

Zelf ben ik ook even zomaar verwent tijdens dagen in Holland!
En wel met een laptop helemaal gratis! Met dank aan mijn beste dinnetje en de meneer die ze voor noppes weg geeft!
:static: :static: :static:
Hijs zelfs sneller dan mijn pc :mrgreen: :clown:

Ja het maakt mij vrolijk, nu zelfs vanuit bed kunnen WS-en :schater: :mrgreen:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
skaoot

Bericht door skaoot »

Yay! Ein-de-lijk heb ik weer een eigen Xbox (heb er al meer dan een jaar een van n vriend te leen), meteen maar met Kinect erbij. Hij is zwart, en shiny! :banana:
En weer eens auto gereden. Best lekker. Ik wil eigen auto!
Nu heerlijk in de zon in de tuin, lekker gegeten, zo boekje erbij, kat ligt op de bank naast me. Life's goooood! :inluv:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Vreemde dag vandaag: Waarom gaat als je op tijd ergens moet zijn en je moet nog veel doen de tijd zoveel sneller (tijd tekort) dan als je ruim de tijd hebt?
Vandaag tot conclusie gekomen, dat als je positieve energie in mensen steekt, je in de meeste gevallen ook positieve energie terug krijgt. Het hoeft niet één op één met dezelfde persoon te zijn.
Geniet van de positieve momenten.
Lilith

Bericht door Lilith »

Pluu schreef:Alleen hopen dat ze een gebruiksaanwijzing bijsluiten. Ik moest pipetten apart bijbestellen, dus ws. zijn deze dingen niet bedoeld om in zijn geheel onder te piesen. Misschien moet er wel een gepaste hoeveelheid in, en weten alle artsen dat zo uit hun hoofd dat het er niet op staat hoeveel je erop moet doen. En ik hoop ook maar dat er wel ergens op een papiertje bij staat wat de uitslag betekent.. niet dat ik een controlestreepje zie maar dat er nergens bij staat of het een controlestreepje is of een koter-streepje :clown:. Afwachten maar!
Oh, die tests ken ik wel! (toen ik as werk oa zwangeschapstest begeleidde bij studenten, niet van een eigen koter)
Ze zijn heel simpel:
-plas in een containertje
-met het pipetje een paar druppels uit het containertje
-druppetjes in het ronde gaatje van de test (leg hem op tafel, anders knoei je!) tot het gaatje vol is
-even wachten, de test neemt de plas vazelf op

Als je zwanger bent zie je twee streepjes, anders maar 1. Heel simpel: veel plezier! ;)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

I haz yet another happy! Date was leuk en gezellig en yay, echt heel leuk gepraat en was heel cool! Whoohoo!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

heerlijke middag strand en daarna heerlijk uit eten geweest.... YEAH voor mooi weer en leuk gezelschap:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie