Ongecontroleerde rant topic!
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Ik ben zelf een motor liefhebber, maar kan me goed voorstellen dat je er gek van wordt. Ik vind het dus ook niet onredelijk van je.
- Crownless
Nou, ik vond het niet verschrikkelijk, maar echt relaxed was het ook niet. Of ik zat à la koala tegen hem aangeplakt en kreeg last van mijn rug, of ik zat rechtop maar dacht afwisselend 'dit gaat lekker' en 'oh fuck ik ga er af vallen!'. Het ding is niet ontworpen om je net opgepikte chick lekker te laten zitten.
Ik vind 50 wel snel genoeg, een helm zit niet lekker, en ik zweette me een ongeluk met de leren handschoenen. Oh, en Bryan moet nog oefenen met vloeiend schakelen. En hobbels zijn eng. En zo schuin de bocht in ook.
En hard remmen ineens is helemaal niet relaxed, dan lig je dus echt bovenop de bestuurder.
Ik wou dat Bryan een gewone motor had. Een tourmotor of een chopper ofzo. Geen supersport met 'oh ja er moet ook nog iemand achterop kunnen.'.
Ik vind 50 wel snel genoeg, een helm zit niet lekker, en ik zweette me een ongeluk met de leren handschoenen. Oh, en Bryan moet nog oefenen met vloeiend schakelen. En hobbels zijn eng. En zo schuin de bocht in ook.
En hard remmen ineens is helemaal niet relaxed, dan lig je dus echt bovenop de bestuurder.
Ik wou dat Bryan een gewone motor had. Een tourmotor of een chopper ofzo. Geen supersport met 'oh ja er moet ook nog iemand achterop kunnen.'.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Snap dat je baalt. Ik ken zijn motor niet, maar met het beeld dat jij schetst zou ik niet eens begonnen zijn met achterop zitten. En een helm IS ook eng!!
BTW als je eens zou willen wennen op ontspannen wijze, dan mag je de achterop van mijn vriendje wel eens lenen. Ik ga overigens niet bij een ander dan hem achterop. Ben nog niemand tegengekomen waar ik dat zou durven. Al denk ik dat zwager wel okee rijdt. En genoeg kilometers ervaring heeft met dagelijks naar werk op zijn ding.
Bottomline, ik snap je rang ZO goed!! En je bent verder dan ik want mijn achterop outfit bestaat nog steeds uit geleende spullen...
BTW als je eens zou willen wennen op ontspannen wijze, dan mag je de achterop van mijn vriendje wel eens lenen. Ik ga overigens niet bij een ander dan hem achterop. Ben nog niemand tegengekomen waar ik dat zou durven. Al denk ik dat zwager wel okee rijdt. En genoeg kilometers ervaring heeft met dagelijks naar werk op zijn ding.
Bottomline, ik snap je rang ZO goed!! En je bent verder dan ik want mijn achterop outfit bestaat nog steeds uit geleende spullen...
- Yara
Wat irritant Crownless. Ik zou er ook niet blij mee zijn inderdaad.
Ik ben ziek aan het worden. :S Net terwijl ik de komende dagen allemaal leuke afspraken heb. Stom!
Ik ben ziek aan het worden. :S Net terwijl ik de komende dagen allemaal leuke afspraken heb. Stom!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- Daantje
- Contacteer:
@Crownless ik ga al niet eens achter opeen fiets omdat ik het doodeng en oncomfortabel vind. Achterop een sport motor zal je me nooit vinden. Ik snap dat je het zat wordt.
@Yara dat zuigt hopelijk knap je snel op.
Vanaf morgen weer gewoon april-lenteweer en veel kans op regen voorspelt. Ik baal nogal van mijn lijf, voel me erdoor in de steek gelaten. Vorige week kon ik niet hardlopen omdat mijn knieën niet mee werkten. Dit weekeinde vond mijn spijsverteringht leuk om op hol te slaan voor no apparent reason waardoor me een feestje door de neus geboord is.. De info mail over de spieren voor spieren cityrun (waar ik volgende week aan mee hoop te doen, als mijn lijf me niet weer in de steek laat) sprak over gescheiden kleedkamers waardoor mijn brein er nog wat onzekerheid over mijn lijf overheen gooit
Mag dit weekend uit mijn geheugen geschrapt? KTHXBAI
@Yara dat zuigt hopelijk knap je snel op.
Vanaf morgen weer gewoon april-lenteweer en veel kans op regen voorspelt. Ik baal nogal van mijn lijf, voel me erdoor in de steek gelaten. Vorige week kon ik niet hardlopen omdat mijn knieën niet mee werkten. Dit weekeinde vond mijn spijsverteringht leuk om op hol te slaan voor no apparent reason waardoor me een feestje door de neus geboord is.. De info mail over de spieren voor spieren cityrun (waar ik volgende week aan mee hoop te doen, als mijn lijf me niet weer in de steek laat) sprak over gescheiden kleedkamers waardoor mijn brein er nog wat onzekerheid over mijn lijf overheen gooit
Mag dit weekend uit mijn geheugen geschrapt? KTHXBAI
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Crownless
Hij is terug!!! Het is anderhalf jaar later en hij is terug!!! Op precies dezelfde plek. Aargh! Straks snel miconazolnitraat-zalf kopen bij de kruitvat! Sterf Schimpie sterf!!!Crownless schreef:Ok, schimpie zal sterven!!!
En lamicil of hoe je het ook spelt ook! Ik blijk inderdaad allergisch te zijn voor een of ander ingrediënt met moeilijke naam. Mijn teen transformeerde in 5 dagen in iets dat een eigen leven wil gaan lijden als boomer (voor de niet left4dead spelers, een nare pusbuildragende zombie), compleet met branden en jeuk. Maar er ontstonden ook ik pijnlijke blaasjes op mijn handen. Er ontstond op maandag nadat ik smeerde, maar het bleef een klein clustertje (die ik had opengebeten, want pijnlijke jeuk en druk op huid, ik dacht dat het miniblaasjes waren) maar vanochtend waren het er meer, ook op de andere hand. En mijn voet jeukte en brandde. Like, aaaargh! Ik maakte me toch wel zorgen en belde de huisartsenpost, want ik had overal wat jeuk en ook vooral ineens aan de binnenkant van de ellebogen. En toen de assistente vroeg of mijn tong dik was zag ik in de spiegel dat ie ook wat dikker was dan normaal.
In ieder geval, ik moest langs.
Heeft die kutschimpie indirect ervoor gezorgd dat ik aan antihistamine moet. Die leuk met mijn antidepressiva reageert waardoor ik niet meer mag rijden. En dus niet kan werken. Allemaal door die kutschimpie!! Zo'n kleine prehistorische voorloper van planten die besloten heeft zich te nestelen in mijn huid. Nou, rot op! Ik draag elke dag schone sokken, loop op slippers in sauna's en zwembaden en droog goed mijn voeten na douchen. Waarom? Wat doet dat kutcelletje in mijn voet? Oh wacht.. Nou, blijf dan in vredesnaam in Bryans voet!
Aaaaargh!
Dus nu heb ik pillen, en allemansvriendje Mico. En dat brandde even, maar de jeuk is nu al minder. Yay!
Maar stom!!!!
Mèèèn, lijkt wel een een vervolg op een slechte B-film.
- Ravelijne
Tip: sterilon + vicks vaporub is ook super effectieve combo.
- kitten
Vaporub in je muts!? 

- Ravelijne
Wat nijntje zegt.
*knelt dijen tegen elkaar, want heeft het zich iets te levendig voorgesteld*

- kitten
Oh gelukkig! 

- Crownless
Brrr! Geen vaporub bij mijn muts hoor! Gaat idd om de teen. Zalfje gevonden 

- Mack
Voor de echte maso's?kitten schreef:Vaporub in je muts!?

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Wat is nu zo moeilijk te begrijpen? In een stilte coupe moet je gewoon stil zijn!
Dat geldt voor iedereen. Het staat duidelijk op het raam! En met kinderen in een stilte coupe gaan zitten is niet een goed idee
Dat geldt voor iedereen. Het staat duidelijk op het raam! En met kinderen in een stilte coupe gaan zitten is niet een goed idee